Zet ik op de Buda-meet-to-do-lijstquote:Op zondag 14 september 2025 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt hier een uitstekende poffertjeszaak, mocht je eens in de buurt zijn
Hoe voelt het?quote:Op zondag 14 september 2025 18:42 schreef Nattekat het volgende:
Zo, een zwikje dingen ingevuld en/of opgestuurd naar m'n nieuwe werk. Ik kan beginnen.
Volgende week mijn laatste hele week bij m'n oude werk. Tijd vliegt.
Nee die uit de supermarkt sla ik liever over.. net als kant-en-klare pannenkoekenquote:Op zondag 14 september 2025 18:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik ze al eet, die ene keer per jaar ofzo... is het van een kraampje waar ze belachelijk duur zijn, of uit de supermarkt die eigenlijk niet zo smaken als ze horen..
Heerlijk, ik ben eindelijk door m'n lijst met dingen heen waar ik al de hele maand september geen tijd voor had.quote:
snappikquote:Op zondag 14 september 2025 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die uit de supermarkt sla ik liever over.. net als kant-en-klare pannenkoeken
Meer vrije tijd genotquote:Op zondag 14 september 2025 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heerlijk, ik ben eindelijk door m'n lijst met dingen heen waar ik al de hele maand september geen tijd voor had.
Nee, die zijn niet lekker. Voor alleen mezelf ga ik ook niet zo snel pannenkoeken bakken, dus voorlopig even geen pannenkoeken.quote:Op zondag 14 september 2025 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die uit de supermarkt sla ik liever over.. net als kant-en-klare pannenkoeken
Nou nog die bende in huis fiksenquote:Op zondag 14 september 2025 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meer vrije tijd genot
Ohwquote:Op zondag 14 september 2025 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou nog die bende in huis fiksen
Och denk toch om je bloeddruk, malle ouwe Flesquote:Op zondag 14 september 2025 17:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Broodje bal, broodje zalm, Bakker Bart, 20 euro, eindeloos wachten, dan weer 8 minuten, dan weer 11, dan zijn ze er bijna, toch weer 11 minuten. Fles booswoest, tieren, vloeken, anderhalf uur wachten en toen was-ie stil. Kennelijk was het dus wel te eten.
quote:Op zondag 14 september 2025 18:11 schreef Haags het volgende:
[..]
De jodenhaters in Madrid zijn ook weer bezig.
Dat ene merk dat hier niet te koop is?quote:Op zondag 14 september 2025 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, trakteer ik op zwitserse chocolade
quote:Op zondag 14 september 2025 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei, rechts-radicaal gespot
Etto ziet het allemaal nog goed. Maar hij neemt het op tegen hele hordes haters.quote:Op zondag 14 september 2025 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei, rechts-radicaal gespot
#teamettoquote:Op zondag 14 september 2025 19:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Etto ziet het allemaal nog goed. Maar hij neemt het op tegen hele hordes haters.
Niet? Is zo gedaan toch. 5 minuten om het beslag te maken (meel, eieren, melk, snufje zout) en 10 minuten voor een paar pannenkoeken. Ik bak best vaak pannenkoeken voor mezelf, meestal lekker rustig op zondagochtendquote:Op zondag 14 september 2025 18:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, die zijn niet lekker. Voor alleen mezelf ga ik ook niet zo snel pannenkoeken bakken, dus voorlopig even geen pannenkoeken.
Maar het regent.quote:Op zondag 14 september 2025 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet nog wel een stukje lopen vanavond
Läderachquote:Op zondag 14 september 2025 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ene merk dat hier niet te koop is?
Hmm, ja, dat doe ik dan toch niet zo snel voor mezelf. Ik vind het gezellig om ook voor iemand anders te bakken.quote:Op zondag 14 september 2025 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet? Is zo gedaan toch. 5 minuten om het beslag te maken (meel, eieren, melk, snufje zout) en 10 minuten voor een paar pannenkoeken. Ik bak best vaak pannenkoeken voor mezelf, meestal lekker rustig op zondagochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |