Kan iemand me entertainen met dit verhaal terwijl ik wacht tot mijn steak klaar is?quote:Op zondag 14 september 2025 17:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks heb je die bezorger van Fles van gisteren.
tussen deze twee postsquote:Op zondag 14 september 2025 17:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan iemand me entertainen met dit verhaal terwijl ik wacht tot mijn steak klaar is?
quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens lunchgenotBroodje zalm en broodje bal gehakt onderweg
quote:
Turkse pizza hierquote:Op zondag 14 september 2025 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil ook pizza maar de weegschaal was vanmorgen ziedend.
Broodje bal, broodje zalm, Bakker Bart, 20 euro, eindeloos wachten, dan weer 8 minuten, dan weer 11, dan zijn ze er bijna, toch weer 11 minuten. Fles booswoest, tieren, vloeken, anderhalf uur wachten en toen was-ie stil. Kennelijk was het dus wel te eten.quote:Op zondag 14 september 2025 17:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan iemand me entertainen met dit verhaal terwijl ik wacht tot mijn steak klaar is?
vergeet de chatbot nietquote:Op zondag 14 september 2025 17:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Broodje bal, broodje zalm, Bakker Bart, 20 euro, eindeloos wachten, dan weer 8 minuten, dan weer 11, dan zijn ze er bijna, toch weer 11 minuten. Fles booswoest, tieren, vloeken, anderhalf uur wachten en toen was-ie stil. Kennelijk was het dus wel te eten.
quote:Bommen op bakker bart.quote:Assistent
Assistent zegt:
Hallo Fles, ik ben de virtuele assistent van Thuisbezorgd.nl.
Assistent zegt:
Waarmee kan ik je helpen?
zegt:
Ik zit al anderhalf uur op 2 broodjes te wachten. Drie kwartier geledenn was het er "bijna" en nu loopt het weer op van 8 naar 11 minuten?
Assistent
Assistent zegt:
Het spijt me te horen dat je moet wachten, Fles. Je bestelling van Bakker Bart Deventer Brink zou op 14:05 geleverd moeten worden.
Ga naar je bestelpagina om de route van de bezorger te volgen.
Assistent zegt:
Is dit alles voor vandaag?
zegt:
WAT IS ER AAN DE HAND>
Assistent
Assistent zegt:
Het spijt me te horen dat je moet wachten, Fles. Je bestelling van Bakker Bart Deventer Brink zou op 14:05 geleverd moeten worden.
Assistent zegt:
zegt:
Nee, terug
Assistent
Assistent zegt:
Waarmee kan ik je ondersteunen?
zegt:
Waar is mijn bestelling?
Assistent
Assistent zegt:
Het spijt me te horen dat je moet wachten, Fles. Je bestelling van Bakker Bart Deventer Brink zou op 14:06 geleverd moeten worden.
Assistent zegt:
zegt:
waardeloze klotezooi.
Assistent
Assistent zegt:
Waarmee kan ik je ondersteunen?
quote:Op zondag 14 september 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
Had ik al gezegd dat ik ook een zak (ingevroren) zelfgemaakte kippensoep heb meegekregen?
Straks thuis lekker een appeltje knabbelenquote:Op zondag 14 september 2025 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Meestal krijg ik juist extra honger van appeltjes omdat die krengen bijna geen kcal bevatten.
Ik kom eraanquote:
hahaquote:Op zondag 14 september 2025 18:08 schreef Haags het volgende:
[..]optreden Bob gaat niet door dinsdag.
Oh dat heb ik echt al meer dan 10 jaar niet gegetenquote:
Daar waar de meeste landen kapot gaan aan rechts radicalisme, is in Spanje juist links radicalisme heel groot. Stelletje idioten.quote:Op zondag 14 september 2025 18:11 schreef Haags het volgende:
[..]
De jodenhaters in Madrid zijn ook weer bezig.
als ik ze al eet, die ene keer per jaar ofzo... is het van een kraampje waar ze belachelijk duur zijn, of uit de supermarkt die eigenlijk niet zo smaken als ze horen..quote:Op zondag 14 september 2025 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik echt al meer dan 10 jaar niet gegetenWel lekker
Wel eens gedacht om zo'n pan aan te schaffen. Maar ja, voor die ene keer per jaar dat ik ze eens maak..
Terecht wel.quote:Op zondag 14 september 2025 18:08 schreef Haags het volgende:
[..]optreden Bob gaat niet door dinsdag.
Je hebt hier een uitstekende poffertjeszaak, mocht je eens in de buurt zijnquote:Op zondag 14 september 2025 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik echt al meer dan 10 jaar niet gegetenWel lekker
Wel eens gedacht om zo'n pan aan te schaffen. Maar ja, voor die ene keer per jaar dat ik ze eens maak..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |