Kan iemand me entertainen met dit verhaal terwijl ik wacht tot mijn steak klaar is?quote:Op zondag 14 september 2025 17:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks heb je die bezorger van Fles van gisteren.
tussen deze twee postsquote:Op zondag 14 september 2025 17:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan iemand me entertainen met dit verhaal terwijl ik wacht tot mijn steak klaar is?
quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens lunchgenotBroodje zalm en broodje bal gehakt onderweg
quote:
Turkse pizza hierquote:Op zondag 14 september 2025 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil ook pizza maar de weegschaal was vanmorgen ziedend.
Broodje bal, broodje zalm, Bakker Bart, 20 euro, eindeloos wachten, dan weer 8 minuten, dan weer 11, dan zijn ze er bijna, toch weer 11 minuten. Fles booswoest, tieren, vloeken, anderhalf uur wachten en toen was-ie stil. Kennelijk was het dus wel te eten.quote:Op zondag 14 september 2025 17:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan iemand me entertainen met dit verhaal terwijl ik wacht tot mijn steak klaar is?
vergeet de chatbot nietquote:Op zondag 14 september 2025 17:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Broodje bal, broodje zalm, Bakker Bart, 20 euro, eindeloos wachten, dan weer 8 minuten, dan weer 11, dan zijn ze er bijna, toch weer 11 minuten. Fles booswoest, tieren, vloeken, anderhalf uur wachten en toen was-ie stil. Kennelijk was het dus wel te eten.
quote:Bommen op bakker bart.quote:Assistent
Assistent zegt:
Hallo Fles, ik ben de virtuele assistent van Thuisbezorgd.nl.
Assistent zegt:
Waarmee kan ik je helpen?
zegt:
Ik zit al anderhalf uur op 2 broodjes te wachten. Drie kwartier geledenn was het er "bijna" en nu loopt het weer op van 8 naar 11 minuten?
Assistent
Assistent zegt:
Het spijt me te horen dat je moet wachten, Fles. Je bestelling van Bakker Bart Deventer Brink zou op 14:05 geleverd moeten worden.
Ga naar je bestelpagina om de route van de bezorger te volgen.
Assistent zegt:
Is dit alles voor vandaag?
zegt:
WAT IS ER AAN DE HAND>
Assistent
Assistent zegt:
Het spijt me te horen dat je moet wachten, Fles. Je bestelling van Bakker Bart Deventer Brink zou op 14:05 geleverd moeten worden.
Assistent zegt:
zegt:
Nee, terug
Assistent
Assistent zegt:
Waarmee kan ik je ondersteunen?
zegt:
Waar is mijn bestelling?
Assistent
Assistent zegt:
Het spijt me te horen dat je moet wachten, Fles. Je bestelling van Bakker Bart Deventer Brink zou op 14:06 geleverd moeten worden.
Assistent zegt:
zegt:
waardeloze klotezooi.
Assistent
Assistent zegt:
Waarmee kan ik je ondersteunen?
quote:Op zondag 14 september 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
Had ik al gezegd dat ik ook een zak (ingevroren) zelfgemaakte kippensoep heb meegekregen?
Straks thuis lekker een appeltje knabbelenquote:Op zondag 14 september 2025 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Meestal krijg ik juist extra honger van appeltjes omdat die krengen bijna geen kcal bevatten.
Ik kom eraanquote:
hahaquote:Op zondag 14 september 2025 18:08 schreef Haags het volgende:
[..]optreden Bob gaat niet door dinsdag.
Oh dat heb ik echt al meer dan 10 jaar niet gegetenquote:
Daar waar de meeste landen kapot gaan aan rechts radicalisme, is in Spanje juist links radicalisme heel groot. Stelletje idioten.quote:Op zondag 14 september 2025 18:11 schreef Haags het volgende:
[..]
De jodenhaters in Madrid zijn ook weer bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |