Dat lijkt me een goede oplossingquote:Op zondag 14 september 2025 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Long story short: hij kan beter gewoon veilig in het vliegtuig terug gaan zitten.
Goed ideequote:Op zondag 14 september 2025 17:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar goed, hij is hartstikke eigenwijs natuurlijk, dus dat gaat niet gebeuren. We moeten Essn en Bal maar wat valium geven af en toe.
"Klaagt echt nooit"quote:Op zondag 14 september 2025 17:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet nu een "Wat anderen zeggen over Nattekat" kopje invullen.
Ik vind dat altijd zo'n extreem lastig iets, ik heb het ook gewoon bewust weggelaten van m'n cv, maar nu kom ik er niet omheen
Ik moet ook nodig wat rustiger wordenquote:Op zondag 14 september 2025 17:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, voor Bal lijkt me dat sowieso een goed idee met haar gestuiter.
Eeuhm, hmm.quote:Op zondag 14 september 2025 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet ook nodig wat rustiger worden
Meer info nodig om dit in te schattenquote:Op zondag 14 september 2025 17:24 schreef Ama het volgende:
Waarom moet iemand me nog harder onderuit trappen als ik me al slecht voel.
Neequote:Op zondag 14 september 2025 17:31 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Meer info nodig om dit in te schatten
Jaquote:Op zondag 14 september 2025 17:32 schreef Nattekat het volgende:
Hm... to bezorgpizza or not to bezorgpizza...
Nee.quote:Op zondag 14 september 2025 17:32 schreef Nattekat het volgende:
Hm... to bezorgpizza or not to bezorgpizza...
Wat voor pizzaquote:Op zondag 14 september 2025 17:32 schreef Nattekat het volgende:
De vraag stellen is hem beantwoorden natuurlijk
* Nattekat pizza bestelt
Sprong de veer eruit?quote:Op zondag 14 september 2025 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil ook pizza maar de weegschaal was vanmorgen ziedend.
Tonijnquote:Op zondag 14 september 2025 17:38 schreef Ama het volgende:
Altijd pizza tonijn want pizza tonijn is leven.
Appeltje voor de honger?quote:Op zondag 14 september 2025 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Oh, gaat nog een uur duren.
* Nattekat neemt een appeltje ter compensatie
Straks heb je die bezorger van Fles van gisteren.quote:Op zondag 14 september 2025 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Oh, gaat nog een uur duren.
* Nattekat neemt een appeltje ter compensatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |