WOEI.quote:Op zondag 14 september 2025 19:51 schreef Ama het volgende:
Deze week veel regen en wind, vooral aan de kust - https://nos.nl/l/2582465
Nou jeej.
Nee, geen enkels gespotquote:Op zondag 14 september 2025 19:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Toch is er iets! Ben je vandaag langs een kerk gewandeld?
Maar ik vind buitenkatten echt kut.quote:Op zondag 14 september 2025 19:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Kattenluik. Heb geen kattenbak meer.
Zullen de buren blij mee zijnquote:Op zondag 14 september 2025 19:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Kattenluik. Heb geen kattenbak meer.
Ja dit bedoelde ik dus met nu zijn die schermen nog droogquote:Op zondag 14 september 2025 19:51 schreef Ama het volgende:
Deze week veel regen en wind, vooral aan de kust - https://nos.nl/l/2582465
Nou jeej.
Ik was van het voorjaar bij m'n ouders in de tuin aan het "helpen" en toen kwam ik die drollen ook tegenquote:Op zondag 14 september 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zullen de buren blij mee zijnKat van de buren gebruikt ook onze tuin als wc
Moet je nagaan hoe klein ze zijnquote:Op zondag 14 september 2025 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bestaan er ook grote teckels dan?
De buren hebben een rottweiler, daar komt ze niet.quote:Op zondag 14 september 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zullen de buren blij mee zijnKat van de buren gebruikt ook onze tuin als wc
Teckel van 1,5 meter lang. Iedereen struikelen.quote:Op zondag 14 september 2025 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bestaan er ook grote teckels dan?
Zo'n hele kleine trap je snel tot pulp onder je voeten als je de keuken in loopt.quote:Op zondag 14 september 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe klein ze zijn
Vrijdag met rondje lopen liep ik langs een paar mensen met honden. Waaronder een teckel van 10 maanden oud.quote:
Teckel is ook de hondensoort die het meeste bijt.quote:Op zondag 14 september 2025 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Teckels zijn ook wel honden in hun eigen categorie.
Blaffen heel veel, altijd en naar iedereen.
Graven, veel graven.
Moeten ook veel naar buiten, wandelen niet altijd veel.
Als je de niet bezig houdt gaan ze alles slopen
Ex schoonmoeder had een teckel/Jack Russel kruising.quote:Op zondag 14 september 2025 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Graven, veel graven.
Een Teckel Rex.quote:Op zondag 14 september 2025 19:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Teckel van 1,5 meter lang. Iedereen struikelen.
quote:Op zondag 14 september 2025 19:58 schreef Donna het volgende:
[..]
De buren hebben een rottweiler, daar komt ze niet.
Ze heeft een voorliefde voor mijn dahliatuin of naast de hortensia's. Ook van mezelf.
Of in de kleuterklas van de school op de hoek.
Schijnen ook wel bezitterig/beschermend te zijn naar het baasje.quote:Op zondag 14 september 2025 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Graven, veel graven.
quote:Op zondag 14 september 2025 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n hele kleine trap je snel tot pulp onder je voeten als je de keuken in loopt.
Jups omdat het jachthonden zijn en tegenwoordig modehondjes en niet behandeld ze als jachthondenquote:Op zondag 14 september 2025 19:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Teckel is ook de hondensoort die het meeste bijt.
Ooit geprobeerd een poes binnen te houden. Die straalde alles eronder binnen uit frustratie, duwde zelf een uitzetraampje verder open, kwam zwanger terug van dat avontuur en straalde vervolgens weer steeds alles eronder.quote:Op zondag 14 september 2025 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik vind buitenkatten echt kut.
Maar die discussie hebben we hier vaker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |