Ja genieten.quote:Op zondag 14 september 2025 19:51 schreef Ama het volgende:
Deze week veel regen en wind, vooral aan de kust - https://nos.nl/l/2582465
Nou jeej.
Die worden vaak ziek toch?quote:Op zondag 14 september 2025 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat eerste is juist leuk.
Dat laatste is wel ultiem kut aan ze.
Daarom zijn katten perfect.quote:Op zondag 14 september 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat heb ik met honden. Die moet je vier keer per dag uitlaten en beweging geven en laten snuffelen en spelletjes mee spelen. Ain't nobody got time for that.
dank dat ik nog een tweede dag gado-gado moest etenquote:Op zondag 14 september 2025 19:51 schreef Donna het volgende:
Heerlie de peerlie dagje gehad met m'n meiden. Zij slapen al.
En dan morgen begint het 'regime' weer.
2x red je ook wel als je beetje luie hond hebt.quote:Op zondag 14 september 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat heb ik met honden. Die moet je vier keer per dag uitlaten en beweging geven en laten snuffelen en spelletjes mee spelen. Ain't nobody got time for that.
Ik kom al tijd tekort voor mezelfquote:Op zondag 14 september 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Die springen overal op, je hebt geen privacy meer, ze maken je wakker, ze slopen dingen en je zit met de kattenbak en buiten worden ze aangereden.quote:
Hahaha. Ja drukdruk!quote:Op zondag 14 september 2025 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
dank dat ik nog een tweede dag gado-gado moest eten
Daarom wilde ik een mopshond want dat zijn couch potatoes maar dat is verder dierenmishandeling.quote:Op zondag 14 september 2025 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2x red je ook wel als je beetje luie hond hebt.
uhuh...quote:
Eentje die gewoon kan ademen is wel handig inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2025 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom wilde ik een mopshond want dat zijn couch potatoes maar dat is verder dierenmishandeling.
Kattenbak wen je zo aan als je eenmaal zelf een kat hebt.quote:Op zondag 14 september 2025 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die springen overal op, je hebt geen privacy meer, ze maken je wakker, ze slopen dingen en je zit met de kattenbak en buiten worden ze aangereden.
Ik moeat gisteren biggetjes knuffelen en op verjaardag en vandaag de kids de nieuwe Stitch film en hapjes als avondeten beloofd. Dusja.quote:
jeejquote:Op zondag 14 september 2025 19:51 schreef Ama het volgende:
Deze week veel regen en wind, vooral aan de kust - https://nos.nl/l/2582465
Nou jeej.
quote:Op zondag 14 september 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Kattenbak wen je zo aan als je eenmaal zelf een kat hebt.
Kattenluik. Heb geen kattenbak meer.quote:Op zondag 14 september 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Kattenbak wen je zo aan als je eenmaal zelf een kat hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |