SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je middenveld wordt continu overlopen en je brengt steeds aanvallers enquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je snapt het écht niet heh. Godallejezus wat maak je jezelf belachelijk met je constante gezeik over de wissels.
Er zal vast een buitenspeler in de spits staan omdat die Tengstedt zo goed is jaquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:39 schreef Pistolero het volgende: [..] Je snapt het écht niet heh. Godallejezus wat maak je jezelf belachelijk met je constante gezeik over de wissels.
Dus jij geeft nu aan dat deze scheids intelligenter is dan jij toen was?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:42 schreef raptorix het volgende:
Ik ben ooit zonder keepersbroek veld opgelopen, iedereen maar lachen, en ik had niets door
Dat was een droom.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:42 schreef raptorix het volgende:
Ik ben ooit zonder keepersbroek veld opgelopen, iedereen maar lachen, en ik had niets door
quote:
Wat Tengstedt betreft kan ik het wel begrijpen, want je wil voorin snelheid hebben nu je met tien man speelt en daar blinkt onze Deen volgens mij niet zo in uit.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zal vast een buitenspeler in de spits staan omdat die Tengstedt zo goed is ja
Zou het misschien komen omdat alle spitsen en buitenspelers andere kwaliteiten hebben en deze wedstrijd om specifieke kwaliteiten vraagt?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zal vast een buitenspeler in de spits staan omdat die Tengstedt zo goed is ja
Heb jij enig idee waarom we steeds buitenspelers brengen als het middenveld al sinds pakweg de 47e minuut compleet voorbij gespeeld wordt?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou het misschien komen omdat alle spitsen en buitenspelers andere kwaliteiten hebben en deze wedstrijd om specifieke kwaliteiten vraagt?
Zo maar een ideetje heh.
Nee, je weet hoe het gaat, je kleed je om in kleedkamer, je doet je shirt, en sokken aan, maar nooit mijn broek aangedaan en liep gewoon in mijn boxershorts.quote:
Maar het middenveld wordt helemaal niet overlopen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Heb jij enig idee waarom we steeds buitenspelers brengen als het middenveld al sinds pakweg de 47e minuut compleet voorbij gespeeld wordt?
Of dat een keeper de bal binnen 6 seconden in het spel moet brengen....quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:45 schreef ashardalan het volgende:
En ik maar denken dat shirtje trekken gewoon geel is...
Ik zei voorbij gespeeld. Ze zijn totaal niet betrokken in het spel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar het middenveld wordt helemaal niet overlopen.
Gelukkig zijn we al vier hele Eredivisiewedstrijden onderweg in een seizoen dat nog eens ten minste 8 EL wedstrijden, een paar bekerwedstijden en nog 30 eredivisiewedstrijden gaat vragenquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:48 schreef Haringkop het volgende:
Ik ben dan reuze benieuwd wanneer wij een wedstrijd gaan spelen waarin we wel behoefte hebben aan de specifieke kwaliteiten van Tengstedt en Borges
Tamelijk bijzonder dat we een miljoentje of 15 uitgeven aan twee reservespelers van 24~25 maar het is niet de juiste wedstrijd om ze in te brengenquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:43 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wat Tengstedt betreft kan ik het wel begrijpen, want je wil voorin snelheid hebben nu je met tien man speelt en daar blinkt onze Deen volgens mij niet zo in uit.
Borges had op zich wel minuten mogen krijgen, ja.
V Persie wil duidelijk graag laten zien dat hij lekker autonoom is en een tikkeltje eigenzinnig anders valt dit ook niet uit te leggen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tamelijk bijzonder dat we een miljoentje of 15 uitgeven aan twee reservespelers van 24~25 maar het is niet de juiste wedstrijd om ze in te brengen
Waarvoor heb je die in godsnaam dan gehaald
Ja we kunnen gelukkig nog hoop houden. Maar dat je Borges nu op de bank houdt is best veelzeggend over zijn status nu. Ik geef graag m’n ongelijk toe t.z.t. maar voortekenen zijn niet best.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:49 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we al vier hele Eredivisiewedstrijden onderweg
Ik denk dat de kwaliteiten eerst ontdekt moeten worden voordat ze gebruikt kunnen worden. Dus het kan nog een paar potjes duren.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:48 schreef Haringkop het volgende:
Ik ben dan reuze benieuwd wanneer wij een wedstrijd gaan spelen waarin we wel behoefte hebben aan de specifieke kwaliteiten van Tengstedt en Borges
Dordrecht?quote:
Tengstedt wordt steeds fitter en fitter zegt men. Die heeft waarschijnlijk zes weken ouzo’s zitten tikken op Chersoquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tamelijk bijzonder dat we een miljoentje of 15 uitgeven aan twee reservespelers van 24~25 maar het is niet de juiste wedstrijd om ze in te brengen
Waarvoor heb je die in godsnaam dan gehaald
Higler is de VAR, zegt genoegquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:53 schreef H.FR het volgende:
Duwtje in de rug in de 16. In deze pot kan dat best een varretje zijn.
Tis toch een Deen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:56 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Cyle Larin
Je zou zeggen dat die Zweed nog minder kansen krijgt als Larin fit is
ow ja, die hadden we ook nog, kan het allemaal niet meer bijhouden.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:56 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Cyle Larin
Je zou zeggen dat die Zweed nog minder kansen krijgt als Larin fit is
Die ziet overal een Serviër in.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:59 schreef bbuddybb het volgende:
Ahmedhodzic ontziet werkelijk niemand.
Vreemd wel dat hij in zijn carrière zoveel geel gepakt heeftquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:59 schreef bbuddybb het volgende:
Ahmedhodzic ontziet werkelijk niemand.
Tengstedt is een Deen, my bad.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:58 schreef snabbi het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt.nl/cyle-larin/profil/spieler/343463
canadees & jamaica?
quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die ziet overal een Serviër in.
Typische jeugdspeler ja, dan zou je toch verwachten dat een speler van 24 verder is..quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sliti doet echt alles verkeerd
Als ik zijn wissels vandaag zag heeft ie wel nog wat meer te lerenquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
In een interview gaf Van Persie aan dat hij nog wat te leren heeft als het gaat om keepers en de discussies daaromtrent, dus ik denk dat we binnenkort Justin als eerste keeper gaan aankondigen! [ afbeelding ]
Het is net alsof je zonder middenveld speeltquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:05 schreef Haringkop het volgende:
Na die rode kaart van Heerenveen had je de controle gewoon weer terug moeten nemen. Wij kiezen voor de ren je rot tactiek.
En zonder aanval inmiddels.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:06 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het is net alsof je zonder middenveld speelt
Eerste helft was best leuk. De tweede was op crack of zo.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:07 schreef Haringkop het volgende:
Nou drie punten. Draak van een wedstrijd.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:08 schreef Elan het volgende:
Met dit team kan je toch nooit kampioen worden.
ajax heeft met een extreem veel poverdere selectie vorig jaar een heel serieuze gooi naar de titel gedaanquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:08 schreef Elan het volgende:
Wel eens met deze analysequote:Op zaterdag 13 september 2025 23:08 schreef Pistolero het volgende:
2 afgekeurde goals, de keeper van Heerenveen die de wedstrijd van zijn leven speelt, en een scheidsrechter die overduidelijk geen 1-tje in zijn Toto had.
En alsnog win je vrij eenvoudig. Oh Robin.
Eerste helft aardige combinaties gezien en twee mooie goals, waarvan één afgekeurd.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Het wil onder van Persie maar niet lukken om goed voetbal op de mat te krijgen.
Maar goed, wel 12 uit 4.
Wellenreuther heeft afgezien van een keertje uitkomen en wat boksballen niks hoeven doen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:08 schreef Elan het volgende:
Misschien is hij wel de Farioli van Feyenoord, walgelijk slecht voetbal spelen, maar wel punten pakken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Het wil onder van Persie maar niet lukken om goed voetbal op de mat te krijgen.
Maar goed, wel 12 uit 4.
Heerenveen heeft twee serieuze kansen gehad, mede dankzij Nieuwkoop één megakans.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wellenreuther heeft afgezien van een keertje uitkomen en wat boksballen niks hoeven doen.
Vorig jaar was ajax inderdaad walgelijk slechtquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien is hij wel de Farioli van Feyenoord, walgelijk slecht voetbal spelen, maar wel punten pakken.
Niettemin zal PSV toch wel vrij eenvoudig kampioen worden.
Maar Steijn speelde gewoon een meer dan prima wedstrijd.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:11 schreef Haringkop het volgende:
Toch vind ik nog steeds dat je type a la Stengs mist op tien. Wanneer Steijn niet scoort blijft er heel weinig over, hetzelfde geldt voor Ueda. Maar deze langspeelplaat kan ik het seizoen wel afspelen.
Dit wordt inderdaad de vervelend kloppende take van het seizoen die iedereen al ruim zag aankomen, behalve dat Steijn helemaal niet zo heel dramatisch wasquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:11 schreef Haringkop het volgende:
Toch vind ik nog steeds dat je type a la Stengs mist op tien. Wanneer Steijn niet scoort blijft er heel weinig over, hetzelfde geldt voor Ueda. Maar deze langspeelplaat kan ik het seizoen wel afspelen.
Op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:11 schreef Haringkop het volgende:
Toch vind ik nog steeds dat je type a la Stengs mist op tien. Wanneer Steijn niet scoort blijft er heel weinig over, hetzelfde geldt voor Ueda. Maar deze langspeelplaat kan ik heel het seizoen wel afspelen.
In de wedstrijden tegen PSV en Feyenoord speelde Ajax vorig seizoen ook vrij redelijk. Deze uitzonderingen bestaan.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:12 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Vorig jaar was ajax inderdaad walgelijk slecht
Onder Persie hebben we de eerste helft tegen Fenerbahce thuis, vandaag de eerste helft en tegen tien man van god weet welke club het ook alweer was (Sparta?) prima voetbal gezien
Ik onderschrijf je analyse dus niet.
Dramatisch niet nee, maar het is gewoon voetballend niet goed genoeg op die positie wanneer je de ambitie hebt om kampioen te worden .quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:12 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dit wordt inderdaad de vervelend kloppende take van het seizoen die iedereen al ruim zag aankomen, behalve dat Steijn helemaal niet zo heel dramatisch was
Fortuna lijkt me, met alle respect, een prima team om Borges te laten debuteren in de basis inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:18 schreef H.FR het volgende:
Zou mij niet verbazen als Borges opeens basis staat. Bijvoorbeeld omdat 'hij meer een type basisspeler dan een wissel om te veranderen is'
quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:18 schreef H.FR het volgende:
Zou mij niet verbazen als Borges opeens basis staat. Bijvoorbeeld omdat 'hij meer een type basisspeler dan een wissel om te veranderen is'
Zou me niks verbazen als er een streep door die rode kaart gaat en Hadj Moussa vrolijk in de basis staat aankomende week.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Fortuna lijkt me, met alle respect, een prima team om Borges te laten debuteren in de basis inderdaad.
Scheids en grens staan beide op een meter of vijf en met volledig zicht. Dan is het echt absurd om nog twee minuten herhalingen te gaan zitten kijken of het toch geen rood moet zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even die rode kaart van Moussa terug gezien, maar dat is geen rood hoor. Bij een dergelijke overtreding wordt normaal altijd impact en snelheid meegenomen, maar daar leek mij geen kans op een blessure eigenlijk. Bijzonder dat een VAR er dan rood voor geeft.
Ik denk niet dat een schorsing blijft staan.
Los van zijn vermeende intentie was het gewoon een rotschop.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:29 schreef De_Kraam het volgende:
Denk dat Hadj wel een wedstrijdje schorsing krijgt want noppen naar voren dus kans om speler te blesseren etc etc. Van Benthem kom er maar in.
Vraag me überhaupt af waarom hij nog niet gespeeld heeft.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Fortuna lijkt me, met alle respect, een prima team om Borges te laten debuteren in de basis inderdaad.
Prima samenvatting ja. Die paniek de rode kaart is echt bizar, al kan je natuurlijk wel enorm bouwen op Watanabe en Ahmedhodzic en weet je dat die weinig tit niks weg gaan geven. Maar dan nog, tegen fucking Heerenveen, blijf gewoon je eigen spel spelen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sowieso echt een verwarrende en frustrerende pot. Eerste helft prima, niks aan de hand, had hooguit meer gescoord moeten worden. Na die rode kaart was het een poppenkast, werkelijk bizarre wissels, een scheidsrechter die compleet in de war was en wellicht Heerenveen wat nog een punt verdient. Gelukkig gewonnen maar manmanman
En dan ook nog gedoe met de toegangstickets![]()
4-2-3 met een voorhoede van buitenspelers spelen was echt een bizarre beslissing. Dat Borges en Tengstedt er blijkbaar geen klote van kunnen is één ding, maar Sliti en Slory vielen echt heel slecht in, en met Targhalline in de ploeg had je in ieder geval weer de overhand op het middenveld gehad.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Prima samenvatting ja. Die paniek de rode kaart is echt bizar, al kan je natuurlijk wel enorm bouwen op Watanabe en Ahmedhodzic en weet je dat die weinig tit niks weg gaan geven. Maar dan nog, tegen fucking Heerenveen, blijf gewoon je eigen spel spelen.
Daar snapte ik ook echt niks van nee. 4-3-2 met idd Targhalline voor Ueda en dan 2 snelle jongens voorin is toch veel logischer. Al waren al die snelle spelers vandaag ook echt weer bizar slecht. Net alsof er 3 Nadjes voorin stonden aan het eind. Vooral gelachen om dat "schot" van Diarra vlak voor het einde dat enorm ver naast ging.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
4-2-3 met een voorhoede van buitenspelers spelen was echt een bizarre beslissing. Dat Borges en Tengstedt er blijkbaar geen klote van kunnen is één ding, maar Sliti en Slory vielen echt heel slecht in, en met Targhalline in de ploeg had je in ieder geval weer de overhand op het middenveld gehad.
zoals ik zag in het stadion waren beiden rode kaarten best wel overdreven.quote:Op zondag 14 september 2025 00:54 schreef fetX het volgende:
Na rode kaart viel het wel terug, daarvoor was het prima en had je al een ruimere voorsprong moeten hebben. Uiteindelijk verdiende overwinning.
Mousa is typisch een aanvallers overtreding die na balverlies probeert te herstellen, je ziet ook dat hij niet vol doorhaalt maar op eind inhoud, gewoon standaard gele kaart lijkt me, ik vind dat je rood pas moet geven bij het echt bewust proberen te raken van een speler, of echt gevaarlijk (met hoge snelheid) inkomen.quote:Op zondag 14 september 2025 03:15 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
zoals ik zag in het stadion waren beiden rode kaarten best wel overdreven.
Moussa had je kunnen afdoen met geel, die van Heerenveen met maximaal geel.
Exact met je eens. Waarom Van Persie niet koos om je enige zes te brengen in een pot waar het middenveld totaal niet mee deed na een rode kaart op de rechtsbuiten, en in plaats daarvan je 10 eraf haalt... Laten we zeggen dat we Arne anders hebben zien wisselenquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
4-2-3 met een voorhoede van buitenspelers spelen was echt een bizarre beslissing. Dat Borges en Tengstedt er blijkbaar geen klote van kunnen is één ding, maar Sliti en Slory vielen echt heel slecht in, en met Targhalline in de ploeg had je in ieder geval weer de overhand op het middenveld gehad.
volledig met je eens.quote:Op zondag 14 september 2025 01:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar snapte ik ook echt niks van nee. 4-3-2 met idd Targhalline voor Ueda en dan 2 snelle jongens voorin is toch veel logischer.
Het werd inderdaad pas link toen onze veldmaarschalk besloot het middelveld het maar uit te laten zoeken met 2 man.quote:Op zondag 14 september 2025 07:56 schreef LethalNinja het volgende:
Zelden zo’n slechte scheidsrechter gezien. Dat zijn broekje afzakte was dan ook wel een mooie “metafoor” of “samenvatting “ van zijn presteren.
Verdedigend stond het bij Feyenoord lang best goed. Vooral de eerste helft kon Heerenveen er nauwelijks doorheen komen.
alles lager dan top 2 met domme Sjon aan het roer bij ajax zou een regelrechte schande zijn en reden om de club op te heffenquote:Op zondag 14 september 2025 09:06 schreef fetX het volgende:
Het blijkt inmiddels dat we best een stabiel elftal zijn wat moeilijk te verslaan is (in ieder geval in de Eredivisie). Weinig tot geen kansen tegen en zelf creëren we meestal wel een paar grote kansen (al mag dat nog wel wat meer). Niet sprankelend, wel degelijk.
Ook nog maar weinig onder de indruk van andere teams. Benieuwd hoe ver we kunnen komen. Top 2 zou toch wel echt moeten zo gezien de eerste wedstrijden in de Eredivisie.
Ik zou nu na de eerste indrukken ook zeggen dat je daar wel echt boven moet eindigen, maar anderzijds zijn we ook nog nauwelijks onderweg.quote:Op zondag 14 september 2025 09:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
alles lager dan top 2 met domme Sjon aan het roer bij ajax zou een regelrechte schande zijn en reden om de club op te heffen
Dat ook. Ligt eraan wat het voorstel is. Bij meer dan 1 potje zou ik zeker in beroep gaan.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Zou me niks verbazen als er een streep door die rode kaart gaat en Hadj Moussa vrolijk in de basis staat aankomende week.
Niet om de club op te heffen, wel om Persie gedag te zeggen.quote:Op zondag 14 september 2025 09:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
alles lager dan top 2 met domme Sjon aan het roer bij ajax zou een regelrechte schande zijn en reden om de club op te heffen
Zelfs met 10 man en een kamikaze-wisselbeleid gewoon een overwinning binnen geharkt waar niet zoveel op aan te merken valt.quote:
Utrecht wordt voor het eerst kampioen in de geschiedenis 🙌quote:Op zondag 14 september 2025 10:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zelfs met 10 man en een kamikaze-wisselbeleid gewoon een overwinning binnen geharkt waar niet zoveel op aan te merken valt.
Heel mooi.
Ondanks dat ik het wel rood vond, had de VAR wel weg moeten blijven. Er is nu zoveel discussie vanwege de lage intensiteit van de overtreding, dus je kunt wel concluderen dat het geen 100% fout was om geel te geven. Typisch zo'n situatie waarbij de VAR bij zowel geel als rood niet in had moeten grijpen.quote:Op zondag 14 september 2025 10:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat ook. Ligt eraan wat het voorstel is. Bij meer dan 1 potje zou ik zeker in beroep gaan.
In die rol als spelverdeler speelt Valente, dus dat valt wel mee. Nog een Stengs erbij zou het middenveld uit balans brengen. Er moet vooral wat meer afvoer vanaf de flanken komen. Moussa gaat vaak voor eigen succes, en Sauer bewaart het overzicht slecht in de zestien.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:11 schreef Haringkop het volgende:
Toch vind ik nog steeds dat je type a la Stengs mist op tien. Wanneer Steijn niet scoort blijft er heel weinig over, hetzelfde geldt voor Ueda. Maar deze langspeelplaat kan ik heel het seizoen wel afspelen.
Hou dit geneuzel in ONZ aub, dank u.quote:Op zondag 14 september 2025 10:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Utrecht wordt voor het eerst kampioen in de geschiedenis 🙌
Alleen maar omdat jullie Zechiël van ons mogen lenenquote:Op zondag 14 september 2025 10:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Snel gegaan ineens.quote:Op zondag 14 september 2025 12:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Feyenoordert Gerard Cox overleden.
oeiquote:Op zondag 14 september 2025 10:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val:')quote:Op zondag 14 september 2025 10:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Wanneer?quote:Op zondag 14 september 2025 10:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja, maar toen kreeg ik uit het niets ineens de code in beeld dus was op tijd binnen. Voortaan ga ik vragen of m'n vrouw een foto maakt en die naar me appt, dat schijnt te werken.quote:Op zondag 14 september 2025 17:19 schreef Document1 het volgende:
Nog iemand hier staan wachten tot ze naar binnen konden?
Een foto maken van de app werkt. Ik heb dit tegen Fenerbahce al uitgeprobeerd omdat ik al voelde dat we hier last van zouden krijgen (lol). Het is wel verstandig om met die tweede telefoon te checken of je de gefotografeerde QR Code kan scannen. Als dat lukt, werkt ie ook in de Kuip.quote:Op zondag 14 september 2025 18:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Er gaan hardcards verstuurd worden
[..]
Ja, maar toen kreeg ik uit het niets ineens de code in beeld dus was op tijd binnen. Voortaan ga ik vragen of m'n vrouw een foto maakt en die naar me appt, dat schijnt te werken.
Bij mij stond er op de website alleen "kaart zichtbaar in Feyenoord-app" met een uitgegrijsde knopquote:Op zondag 14 september 2025 18:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een foto maken van de app werkt. Ik heb dit tegen Fenerbahce al uitgeprobeerd omdat ik al voelde dat we hier last van zouden krijgen (lol). Het is wel verstandig om met die tweede telefoon te checken of je de gefotografeerde QR Code kan scannen. Als dat lukt, werkt ie ook in de Kuip.
Ik heb door de storing van gisteren overigens op de website een screenshot kunnen maken van mijn seizoenskaartik zit dus helemaal gebakken.
Dat dacht ik eerst ook, maar dat is niet zo. De QR-code voor iedere Eredivisie-wedstrijd is precies hetzelfdequote:Op zondag 14 september 2025 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb je trouwens niet voor elke wedstrijd een unieke QR-code?
Zouden ze weten dat je automatische scanners bij de poortjes kan neerzetten zodat je daar geen 40/45 puisterige studenten hoeft neer te zetten?quote:Op zondag 14 september 2025 19:15 schreef Caland het volgende:
In plaats van die app te verbeteren gaan ze nu dus weer pasjes opsturen
Feyenoordgoden
Ze zijn al een paar seizoenen pilots aan het doen met zelfscanpoortjesquote:Op zondag 14 september 2025 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zouden ze weten dat je automatische scanners bij de poortjes kan neerzetten zodat je daar geen 40/45 puisterige studenten hoeft neer te zetten?
Gelukkig hoeven ze niks te veranderen, want vorig seizoen tegen PSV was iedereen binnen 15 minuten binnen!quote:Op zondag 14 september 2025 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn al een paar seizoenen pilots aan het doen met zelfscanpoortjes
Het is namelijk niet zo dat 9 van de 10 stadions dat al jarenlang hebben ofzo
FeyenoordGoden
Schijnt dat het niet lukt vanwege het hoge gehalte draaideurcriminelen op de tribunes.quote:Op zondag 14 september 2025 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn al een paar seizoenen pilots aan het doen met zelfscanpoortjes
Het is namelijk niet zo dat 9 van de 10 stadions dat al jarenlang hebben ofzo
FeyenoordGoden
Ik was er gisteren vrij vroeg, en de qr code deed het bij mij niet bij de zelfscan poort, maar bij zo’n poortje met puisterige student wel.quote:Op zondag 14 september 2025 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zouden ze weten dat je automatische scanners bij de poortjes kan neerzetten zodat je daar geen 40/45 puisterige studenten hoeft neer te zetten?
Gisteren ingevallen bij de O21, veel meer valt er niet over te zeggen.quote:Op zondag 14 september 2025 20:57 schreef bbuddybb het volgende:
Zie net de Gilette reclame... Hoe doet Persie jr. het eigenlijk bij de jeugd?
https://www.peuterey.com/(...)details-9-35456.htmlquote:Op zondag 14 september 2025 21:25 schreef Haringkop het volgende:
Wanneer komt die jas van Van Persie in de fanshop?
quote:Op zondag 14 september 2025 21:39 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
https://www.peuterey.com/(...)details-9-35456.html
Te vroeg om dat nog te zeggen. Even afwachten tot we straks tegen wat betere clubs uit de competitie spelen. Centraal achterin staat het wel goed, en ja dat maakt al een groot verschil.quote:Op zondag 14 september 2025 09:06 schreef fetX het volgende:
Het blijkt inmiddels dat we best een stabiel elftal zijn wat moeilijk te verslaan is (in ieder geval in de Eredivisie). Weinig tot geen kansen tegen en zelf creëren we meestal wel een paar grote kansen (al mag dat nog wel wat meer). Niet sprankelend, wel degelijk.
Ook nog maar weinig onder de indruk van andere teams. Benieuwd hoe ver we kunnen komen. Top 2 zou toch wel echt moeten zo gezien de eerste wedstrijden in de Eredivisie.
Beter toch, weer een extra pas om lijnen mee te leggen.quote:Op maandag 15 september 2025 11:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Feyenoord gaat terug naar fysieke seizoenkaart na lange wachtrijen door storing
small club mentality
Fouten toegeven en snel corrigeren, bedoel je.quote:Op maandag 15 september 2025 11:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Feyenoord gaat terug naar fysieke seizoenkaart na lange wachtrijen door storing
small club mentality
Maar als die jeugd zo goed is moet je geen dure aankopen doen voor die posities.quote:Op maandag 15 september 2025 17:31 schreef bbuddybb het volgende:
Ik vind het wel mooi dat Bob oog heeft voor de jeugd.
Daarentegen lijkt mij het inschatten of jeugd kan aanhaken ontzettend lastig.quote:Op maandag 15 september 2025 18:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar als die jeugd zo goed is moet je geen dure aankopen doen voor die posities.
Precies zoals verwacht.quote:Op maandag 15 september 2025 21:36 schreef De_Pel het volgende:
Als de huidige ontwikkelingen zich doorzetten wisselt Borges binnenkort Ivanusec af als slechtste aankoop van het decennium.
Wat zijn deze huidige ontwikkelingen? Dat hij de eerste vier wedstrijden niet gespeeld heeft?quote:Op maandag 15 september 2025 21:36 schreef De_Pel het volgende:
Als de huidige ontwikkelingen zich doorzetten wisselt Borges binnenkort Ivanusec af als slechtste aankoop van het decennium.
Ik denk dat de kritiek ook meer ligt op te Kloese en van Persie dat er voor bijna tien miljoen een 24-jarige reservespeler wordt doorgejaagd die blijkbaar minder brengt dan bepaalde jeugdspelers, dan op Borges zelf. Die doet ook maar zijn best, maar in dat prijssegment in die leeftijdsklasse moet het naar mijn mening overduidelijk een directe versterking zijn. Dat is het gewoon niet en dat is al een aderlating.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is allemaal ook wel vermoeiend. Er zit echt wel muziek in die Borges, weliswaar wat dure muziek maar daar kan die jongen dan ook weer niks aan doen.
Kan je wel geschorst zijn voor een wedstrijd uit een eerdere speelronde?quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Borges morgen niet speelt bij schorsing van Moussa vind ik het in ieder geval tijd voor kamervragen.
Het is gewoon de volgende speelronde/wedstrijd voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan je wel geschorst zijn voor een wedstrijd uit een eerdere speelronde?
Ik was niet geheel serieusquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is gewoon de volgende speelronde/wedstrijd voor Feyenoord.
Volgens mij is Feyenoord in beroep tegen de straf en wordt die zaak vandaag afgehandeld.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:34 schreef hhh38 het volgende:
Serieuze vraag dan: is het al bekend hoeveel wedstrijden hij geschorst is?
Vooral grappig dat ze de straf verhoogden in de tuchtzaak en verliezen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:21 schreef Pistolero het volgende:
Wacht wat, de oorspronkelijke eis was serieus 3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk?
Dit kan niet. KNVB-troep.
3x Hammingquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eerst Fortuna in eigen huis slopen. Ook al gaat dat ons de laatste jaren niet zo goed af.
Zodoende ALS knuppeltjequote:Op dinsdag 16 september 2025 07:20 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zullen we dit oordeel eens gaan vellen in de winterstop ofzo?
fixedquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat de kritiek ook meer ligt op te Kloese en van Persie dat er voor bijna tien miljoen een 24-jarige reservespeler wordt doorgejaagd die blijkbaar minder brengt dan bepaalde jeugdspelers, dan op Borges zelf.
Ik sluit niet uit dat Robin ook gewoon een beetje eigenwijs is. Wat ik tot nu toe van Borges zag vind ik echt wel beter dan wat Slory en Sliti laten zien.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:39 schreef Evangelion het volgende:
[..]
fixed
RvP moet gewoon de beste opstellen, of die nou gratis was of 10 miljoen.
Daar was alleen geen sprake van maargoedquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had altijd die ene wedstrijd schorsing gepakt, maar vooruit.
Jij kan ook al niet lezen. Men wilde 2+1 voorwaardelijk. Omdat Feyenoord niet instemde, verhogen ze de eis. Vrij gebruikelijk bij hoger beroep en algemeen in het recht als men een schikking niet accepteert.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:52 schreef DefKu het volgende:
Welke debiele aanklager wilde 3 wedstrijden onvoorwaardelijke schorsing?
Zulke kut timing hebben wij verrassend vaak.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:26 schreef Slobeend het volgende:
Borges er tegen Fortuna niet bij vanwege prive problemen. Juist nu kon je hem goed gebruiken
Nu al mentaal kaput gemaakt!!!quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:26 schreef Slobeend het volgende:
Borges er tegen Fortuna niet bij vanwege prive problemen. Juist nu kon je hem goed gebruiken
Dat is wel typisch ja. Vorig jaar ook een aantal keer met spelers gehad.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:26 schreef Slobeend het volgende:
KUIPVREESquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:26 schreef Slobeend het volgende:
quote:
Gelukkig is Borges volgens iedereen hier toch helemaal aids dus daar mis je niks aan111!1!!!!??!!!quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:26 schreef Slobeend het volgende:
Zelden zo'n matige buitenspeler gezien.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:14 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Gelukkig is Borges volgens iedereen hier toch helemaal aids dus daar mis je niks aan111!1!!!!??!!!
Ik voorzie een mooie carrière voor Borges bij Feyenoord a-la Cisse en het verhaal met zijn teen 😆😆quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:26 schreef Slobeend het volgende:
Kan er nog helemaal niks van zeggen, heeft enkel wat minuten gemaakt tegen Fenerbahce. Het enige wat mij verbaasde was dat Sliti en Slory eerder mochten invallen dan hem.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:14 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Gelukkig is Borges volgens iedereen hier toch helemaal aids dus daar mis je niks aan111!1!!!!??!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |