Dat klopt. Een plan A is voor Heitinga al lastig laat staan een antwoord op een tactische omzetting.quote:Op maandag 15 september 2025 09:13 schreef Black-Death het volgende:
Ik heb dit weekend weinig gezien, dus moet me baseren op een samenvatting en wat artikelen. Klopt het, dat Heitinga gewoon geen (snel) antwoord had op een tactische omzetting van PEC begin 2e helft waardoor we toch weer in de problemen kwamen?
Je mag toch meer verwachten van een hoofdtrainer van Ajax..
CL gaat dit jaar pijnlijk worden.
quote:Op zondag 14 september 2025 18:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je ziet het pas als je er naar kijkt maar als je er naar kijkt en je merkt het niet op, dan zie je het niet.
Zijn uiteindelijke antwoord was een vierdubbele wissel, waarbij het 2 minuten later 2-1 was.quote:Op maandag 15 september 2025 09:13 schreef Black-Death het volgende:
Ik heb dit weekend weinig gezien, dus moet me baseren op een samenvatting en wat artikelen. Klopt het, dat Heitinga gewoon geen (snel) antwoord had op een tactische omzetting van PEC begin 2e helft waardoor we toch weer in de problemen kwamen?
Sjonnie is een tactisch onbenul. Voor de kerst is hij werkeloos.quote:Op maandag 15 september 2025 09:13 schreef Black-Death het volgende:
Denk deze eerder.quote:Op zondag 14 september 2025 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik denk dat we komende week een betere inschatting bevesting gaan krijgen van de kwaliteit van deze selectie en de capaciteiten van Heitinga als hoofdcoach...
Klopt. Vooral mbt de kwaliteit van de trainer.quote:Op zondag 14 september 2025 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik denk dat we komende week een betere inschatting gaan krijgen van de kwaliteit van deze selectie en de capaciteiten van Heitinga als hoofdcoach...
De gebruikelijke overschatting van Europese tegenstanders. Zelfs in het rampjaar haalden we nog 5 punten (met een last-minute verlies erbij) uit 6 wedstrijden.quote:Op maandag 15 september 2025 10:42 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk echt dat we alleen van Qarabag uit winnen in de CL
Ik hoop dat we die winnen, ik ben erbij.quote:Op maandag 15 september 2025 10:42 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk echt dat we alleen van Qarabag uit winnen in de CL
Lijkt mij echt een waardeloze trip. Ik ben vorig jaar ook niet geweest.quote:Op maandag 15 september 2025 11:03 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik hoop dat we die winnen, ik ben erbij.
We zijn echt slecht hoor,quote:Op maandag 15 september 2025 11:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De gebruikelijke overschatting van Europese tegenstanders. Zelfs in het rampjaar haalden we nog 5 punten (met een last-minute verlies erbij) uit 6 wedstrijden.
In principe heb je gewoon prima kansen tegen Qarabag, Galatasaray en Marseille en Inter heeft de laatste 2 van zijn laatste 3 wedstrijden verloren.
Auto huren, beetje rondrijden, beetje zuipen. Wanneer kom je anders in Baku? Dat is juist de charme van Europees voetbal ipv weer naar Milaan, Parijs of Barcelona.quote:Op maandag 15 september 2025 11:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lijkt mij echt een waardeloze trip. Ik ben vorig jaar ook niet geweest.
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik weer in Baku kom, maar het trekt me totaal niet, meer zo’n stad à la Dubai. In de zomer ga ik al met mijn vriendin naar Georgië, dat voelt voor mij een stuk rauwer en puurder dan Azerbeidzjan. Als ik even weg wil, ga ik liever 5 dagen naar Villarreal: lekker eten, cultuur ontdekken, en daarna twee dagen naar Londen voor Chelsea, altijd een toffe voetbalcultuur.quote:Op maandag 15 september 2025 11:23 schreef BEFEM het volgende:
Auto huren, beetje rondrijden, beetje zuipen. Wanneer kom je anders in Baku? Dat is juist de charme van Europees voetbal ipv weer naar Milaan, Parijs of Barcelona.
En 4 dagen weg van de kinderen.
In Villareal is volgens mij geen reet te doen en onze goedkope booking.com reservering van 1 van de weinige opties is geannuleerdquote:Op maandag 15 september 2025 12:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik weer in Baku kom, maar het trekt me totaal niet, meer zo’n stad à la Dubai. In de zomer ga ik al met mijn vriendin naar Georgië, dat voelt voor mij een stuk rauwer en puurder dan Azerbeidzjan. Als ik even weg wil, ga ik liever 5 dagen naar Villarreal: lekker eten, cultuur ontdekken, en daarna twee dagen naar Londen voor Chelsea, altijd een toffe voetbalcultuur.
airbnb al heb ik nog niks geboektquote:Op maandag 15 september 2025 12:17 schreef BEFEM het volgende:
[..]
In Villareal is volgens mij geen reet te doen en onze goedkope booking.com reservering van 1 van de weinige opties is geannuleerd. Hufters.
baku willen wij ook heen idd. Raakt ook niet uitverkocht dus geen "stress"quote:Op maandag 15 september 2025 11:23 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Auto huren, beetje rondrijden, beetje zuipen. Wanneer kom je anders in Baku? Dat is juist de charme van Europees voetbal ipv weer naar Milaan, Parijs of Barcelona.
Dumfries is kufar dus sowieso inferieur.quote:Op maandag 15 september 2025 12:14 schreef manny het volgende:
Meneer Godts kijkt uit naar de confrontatie met meneer Dumfries. Hij moet achter mij aanlopen.
Probeer eerst nou gewoon eens een paar maanden goed te spelen, en wat goals / assists af te leveren voordat je dat soort dingen gaat roepen.
Nou is die Dumfries wel een fenomeen. Hij is in de basis als voetballer echt middelmaat; onbehouwen, harde voeten; maar heeft een wonderbaarlijke manier gevonden om toch heel effectief te zijn. Kan een kopgoal maken bovendien.
Als je voetbalcultuur wilt kun je beter op de lagere niveaus hoppen in Londen.quote:Op maandag 15 september 2025 12:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik weer in Baku kom, maar het trekt me totaal niet, meer zo’n stad à la Dubai. In de zomer ga ik al met mijn vriendin naar Georgië, dat voelt voor mij een stuk rauwer en puurder dan Azerbeidzjan. Als ik even weg wil, ga ik liever 5 dagen naar Villarreal: lekker eten, cultuur ontdekken, en daarna twee dagen naar Londen voor Chelsea, altijd een toffe voetbalcultuur.
Ben je dom?quote:Op maandag 15 september 2025 13:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je voetbalcultuur wilt kun je beter op de lagere niveaus hoppen in Londen.
Ik vond Baku op zich wel een heel vette trip, lijkt mij juist tof om dat met voetbal te combineren. Het is een heel mooie stad alleen is er verder niet zo veel te doen, je hebt een dagtripje moddervulkanen en de rotstekeningen en dat is het wel.quote:Op maandag 15 september 2025 11:23 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Kampioen worden doe je niet met domme Sjon aan het roer.quote:Op maandag 15 september 2025 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso is de CL voor mij dit jaar vooral een financiële bonus. Hopelijk schraap je voor de coëfficienten wat punten bij elkaar, maar voor de rest geen illusies en is alles meegenomen. Kampioen worden en doorontwikkelen is dit jaar de prioriteit.
3 linksbuitensquote:Op dinsdag 16 september 2025 00:00 schreef Wotte het volgende:
Heb de sjamaan gsmst krijg Godts, Dolberg, Moro, Gloukh, Taylor, Mokio, Baas, Itakura, Sutalo en Gaaei.
Het lijkt er op dat Sjon het ligt heeft gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |