Op dit soort dagen wel spijt dat ik niet meer in Amsterdam woon. Kan wel bij mijn broertje blijven slapen maar dan zie ik morgen de eerste 4 uur dubbel op kantoorquote:Op woensdag 17 september 2025 14:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Barkietachtig richting West-Fryslan. It gjit oan.
Dan is het helemaal te hopen dat de score niet in de dubbele cijfers oploopt vanavond.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Op dit soort dagen wel spijt dat ik niet meer in Amsterdam woon. Kan wel bij mijn broertje blijven slapen maar dan zie ik morgen de eerste 4 uur dubbel op kantoor
Mwa. Dat mag nu juist wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan is het helemaal te hopen dat de score niet in de dubbele cijfers oploopt vanavond.
Dit is mijn grootste angst.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:47 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een mooi 1-2 verlies waarbij Sjon een onbegrijpelijk interview geeft en zijn positie voorlopig nog even sterk blijft.
Fijne avond aan vriend @:Tjacka en andere vriendjes van het ajaxtopic die de wedstrijd bezoeken
Aan alle successupporters zonder seizoenskaart zoals @:GGMM het tegenovergestelde van een fijne avond
Heb user @GGMM op je vrouw gelegen ofzo?quote:Op woensdag 17 september 2025 14:47 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een mooi 1-2 verlies waarbij Sjon een onbegrijpelijk interview geeft en zijn positie voorlopig nog even sterk blijft.
Fijne avond aan vriend @:Tjacka en andere vriendjes van het ajaxtopic die de wedstrijd bezoeken
Aan alle successupporters zonder seizoenskaart zoals @:GGMM het tegenovergestelde van een fijne avond
Rob?quote:Op woensdag 17 september 2025 15:45 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
O19 inmiddels op 1-0. Jetten en Steur spelen erg goed. Keepertje kan er niks van.
HarryGPT tot uw dienst.quote:
Ik krijg trek in pizza.quote:
Machtig mooi pass. Jammer dat het geen goal opleverde.quote:
Die pot eindigde in 1-3 voor NAC .quote:Op woensdag 17 september 2025 16:16 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/25(...)u-nog-altijd-bewaard
Onder Drank de Boer dramatisch in de competitie en goed in de CL?quote:Op woensdag 17 september 2025 15:41 schreef Simmertje het volgende:
Je hoopt op zo'n avond die we onder Frank de Boer ook wel eens hadden. Dramatisch in de competitie en dan opeens viel alles goed tijdens de CL.
We wonnen een keer van Barca D. En oh ja, die eerste wedstrijd van Drank tegen Milan, 0-1 in San Siro.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Onder Drank de Boer dramatisch in de competitie en goed in de CL?
Ik kan me uit die tijd vooral een aantal dramatische uitschakelingen in de groepsfase van de CL herinneren op laatste speeldagen en een patent op de derde plek.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
We wonnen een keer van Barca D. En oh ja, die eerste wedstrijd van Drank tegen Milan, 0-1 in San Siro.
Dat niveau heeft geen enkele NL ploeg meer gehaald en dat dat zal voorlopig ook niet meer gaan gebeuren.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:47 schreef Bugno3 het volgende:
Wat waren we goed, 5 maart 2019. Mooie beelden op Ziggy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |