Wat zou willen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Geef toe dat je dat wel graag zou willen.
Denk je dat Poetin rechtstreeks opdracht geeft om een zwik drones richting Polen te vliegen?quote:
100%quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk je dat Poetin rechtstreeks opdracht geeft om een zwik drones richting Polen te vliegen?
Samen op een bruine beer rijden, ijsvissen, de geheime doorgangen van zijn lievelingsbunker bewonderen. Ik snap dat wel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat zou willen?
Zou best wel eens een dagje met hem mee willen lopen in het Kremlin, beetje sporten, informatie opvragen, zwemmen, troll strategieën tegen het westen ontwikkelen. Daarna een beetje eten. Schijnt dat het Kremlin goede koks heeft.
Ja zeker deze eerste speldenprikken. Op zeker dat hij opgewonden alles volgt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk je dat Poetin rechtstreeks opdracht geeft om een zwik drones richting Polen te vliegen?
Dedicated one on one time,quote:
Serieus leuk boek om te lezen. Zo kom je echt in die "sferen".quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Samen op een bruine beer rijden, ijsvissen, de geheime doorgangen van zijn lievelingsbunker bewonderen. Ik snap dat wel.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dedicated one on one time,
Met die persoon waar je,
Volstrekt objectief geconstateerd,
Gebaseerd op je past & previous posts, onderschriften en ondertitels,
Een "man-crush" op hebt.
En met droge ogen post je dit,quote:
Je maakt het allemaal veel te persoonlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
En met droge ogen post je dit,
Terwijl je ondertitel "Ordinary guy from Moscow" is,
En je signature 2 quotes van haat dwerg putin bevat.
Prima.![]()
![]()
![]()
Vertel,quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je maakt het allemaal veel te persoonlijk.
Vast niet. Zelf gedaan.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vertel,
Heb ik gedelegeerde rechten om voor jou, je onderschrift en je signature in te vullen....?
Of heb jij dat gewoon zelf gedaan?
quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou, als je het toch vraagt......
https://www.accountkiller.com/nl/fok-account-verwijderen
quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je maakt het allemaal veel te persoonlijk.
Gast. Respecteer dat niet iedereen dezelfde mening als jou heeft ipv te gaan zitten haten. Nergens voor nodig.quote:
Spul wat ik van mijn zolen af moet schrapen omdat ik ff niet oplet, haat ik ook niet....quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast. Respecteer dat niet iedereen dezelfde mening als jou heeft ipv te gaan zitten haten. Nergens voor nodig.
Spanje en Portugal staat er op dat kaartjequote:Op zaterdag 13 september 2025 22:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Trump behandelt Poetin als zijn beste vriend, Europese regeringsleiders durven weinig.
Poetin kan al sinds 2014 zijn gang gaan in Oekraïne, sinds 2008 in Georgië. Best knap voor een landje met de economie van Spanje dat het hele Westen zo eromheen danst, niet?
Is hij helemaal niet. Gewoon een rage-baiter, niets meer en niets minder. Hij weet wat reacties oplevert zonder de grens over te gaan en een ban te krijgen. En mensen blijven erin trappen en dan blijft het leuk. Dus houdt het nooit op.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:37 schreef Zwoerd het volgende:
Idd, sommigen hier zijn groot bewonderaars van dictators en oorlogsmisdadigers. Moet je gewoon respecteren.
quote:Op zondag 14 september 2025 05:20 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
St Petersburg raffinaderij vannacht geraakt, voor de oorlog de 5e grootste in Rusland, maar was nog niet geraakt. Nu misschien wel de grootste aangezien de grotere wel geraakt zijn in de afgelopen jaren.
Bovendien zorgde het voor meer dan 10% van alle benzine in Rusland. Flinke klap als deze een tijd lang niet op volle productie kan draaien weer.
Volgens het overzichtje wat ik gister zag (zie quote hieronder) was dit de tweede grootste? Dat is ook wat ik steeds op twitter zie bij de berichten met dit filmpje.quote:Op zondag 14 september 2025 05:20 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
St Petersburg raffinaderij vannacht geraakt, voor de oorlog de 5e grootste in Rusland, maar was nog niet geraakt. Nu misschien wel de grootste aangezien de grotere wel geraakt zijn in de afgelopen jaren.
Bovendien zorgde het voor meer dan 10% van alle benzine in Rusland. Flinke klap als deze een tijd lang niet op volle productie kan draaien weer.
(sidenote: waarschijnlijk heeft deze meer distillatie eenheden dan degene geraakt, maar alsnog doet dit ergveel pijn)
quote:
https://firms.modaps.eosdis.nasa.gov/map/#d:24hrs;@32.09,59.49,13.00zquote:Op zondag 14 september 2025 05:20 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
(sidenote: waarschijnlijk heeft deze meer distillatie eenheden dan degene geraakt, maar alsnog doet dit ergveel pijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |