SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
blij dat we die hier niet hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Milka repen 85 cent bij de Hoogvliet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
blij dat we die hier niet hebbenVast ergens op een Alibaba site ook zo goedkope chocola die je kan kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha Ieni koopt preiquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht er slechts 5 omdat ik geen zin had om de hele bak door te spitten en niet als een debiel wilde overkomen die prei koopt en duizend Milka repen
Het weer?quote:
Ja hier ook.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, de zon schijnt gewoon, eng
Ohquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:36 schreef Recce het volgende:
In Oost-Polen klinken de sirenes nu. Er komen weer drones aan. In Roemenië moeten mensen ook schuilen.
Zucht ik wil de rest van mijn millennial leven zonder major historical events leven. Dank.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:36 schreef Recce het volgende:
In Oost-Polen klinken de sirenes nu. Er komen weer drones aan. In Roemenië moeten mensen ook schuilen.
Volgens mij zit dat er niet in.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zucht ik wil de rest van mijn millennial leven zonder major historical events leven. Dank.
Zucht.quote:
Eeuhm, ik ben vandaag aan het doemdenken, dus je kunt mij dat beter niet vragen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zucht.
Nouja hoe erg kan het worden?
joh gewoon werken, hondje wandelen, en slapen. geen nieuws bekijken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zucht.
Nouja hoe erg kan het worden?
Ook geen internet meer dus. Maar dan moet ik wel al die meningen en feiten van mannen missen over hoe ik als vrouw moet zijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh gewoon werken, hondje wandelen, en slapen. geen nieuws bekijken.
hooguit de KSC en andere niet nieuws openen.. directe linkjes van alle leuke sites waar je nog heen wiltquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook geen internet meer dus.
Ja, gewoon lief voor de verandering zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook geen internet meer dus. Maar dan moet ik wel al die meningen en feiten van mannen missen over hoe ik als vrouw moet zijn
shoppen is niet nodig. hoognodige boodschappen in huis hebben is voldoende.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke dus ksc bookmarken, shoppen en honden filmpjes kijken. De rest negeren.
Maar Âmbar moet nog een regenjas/dekje en een badjasquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
shoppen is niet nodig. hoognodige boodschappen in huis hebben is voldoende.
Daar is Poetin vast van onder de indruk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ben er ook wel goed klaar mee inmiddels.
Wacht maar tot hij weer een stevige brief krijgt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar is Poetin vast van onder de indruk.
Oscar 15 bravo komt es even op de bakkie overquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:19 schreef sacha het volgende:
Pieterburen stream fase 1 Anton is hier testbeeld
quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oscar 15 bravo komt es even op de bakkie over
TACO Trump stelt zijn sancties maar weer eens uit.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:09 schreef Nattekat het volgende:
Nou, belooft weinig goeds dit. Laten we hopen dat Oekraïne nog heel erg lang stand houdt.
Met twee weken, neem ik aan?quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
TACO Trump stelt zijn sancties maar weer eens uit.
Nou ja, hier is het niet veel beter natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:39 schreef sacha het volgende:
[..]
was het maar waar, wel rustig hoor een chat die je over het algemeen niet begrijpt
Sinds ik geen Facebook meer heb mis ik sowieso het nieuwsquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
hooguit de KSC en andere niet nieuws openen.. directe linkjes van alle leuke sites waar je nog heen wilt
dat helpt idd een hele hoopquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sinds ik geen Facebook meer heb mis ik sowieso het nieuws
Ja, heb echt geen idee wat er allemaal aan de hand is. Want lokaal hoor ik alleen over verkeersongelukkenquote:
Dat zou ik ook weleens willen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, heb echt geen idee wat er allemaal aan de hand is. Want lokaal hoor ik alleen over verkeersongelukken
ik weet, kind heeft zijn pijlen op Pieterburenquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:43 schreef Recce het volgende:
@:sacha, op het buureiland hebben ze ook zeehonden en Japanners:
Bekijk deze YouTube-video
Ieder jaar lijkt die zomer wel steeds korterquote:Op zaterdag 13 september 2025 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Fucking deprimerend als het nu al donker is buiten.
ik deel deze mening nietquote:Op zaterdag 13 september 2025 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Fucking deprimerend als het nu al donker is buiten.
Dan moet je het niet lezenquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou ik ook weleens willen.
Ik ook nietquote:
Ja en?quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze spelen in Nimwegen.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar @:Crack_
Ik heb echt genoten van Elisabeth. Vooral diegene die de Dood speelde, Wat een stem![]()
lekker lui zijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
nog plannen voor het restje van de avond ?
Gamenquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
dan heb jij die optie nietquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is een optie, ik heb nog veel te veel te doen eigenlijk daarvoor
radio49 luisteren zoals meestal op zaterdagavond..quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
Straks lekker slapenquote:
Trustequote:Op zaterdag 13 september 2025 21:21 schreef Nizno het volgende:
ja ik ga nog even op bed een serietje kijken...
Gute Nacht Freunde
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:21 schreef Nizno het volgende:
ja ik ga nog even op bed een serietje kijken...
Gute Nacht Freunde
Morgen kom ik alweer terug naar NLquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Morgen kom ik alweer terug naar NL
Reden : afgelopen nacht is mijn moeder sneller dan verwacht overleden
[..]
Thanks manquote:
Ach neequote:Op zaterdag 13 september 2025 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks man
Dinsdag zei de arts nog dat ik gewoon moest gaan. Vrijdag namiddag werd ik gebeld dat het sneller ging dan verwacht, afgelopen nacht overleed ze al
Oh shit man. Sterkte en gecondoleerdquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gecondoleerd Koenquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Och neequote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah nee, gecondoleerd, Koenquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het was niks meer. Paar weken terug kwam ze gezellig mee een bakkie doen, schuifelend met rollator. 29/8 kon ze al niet meer opstaan. 31/8 op d'r verjaardag was ze nog wel vrolijk maar dat bleek d'r afscheid. Afgelopen dinsdag gaf ze verschillende keren aan 'weg te willen'quote:
Zo gaat het vaak, dat mensen nog één mijlpaal willen halen en het dan ook klaar is voor ze. Mijn moeder wilde graag nog haar 60e verjaardag vieren. Dat hebben we toen een week eerder gevierd omdat iedereen er toevallig was dat weekend, en ze was het besef van tijd qua dagen toch kwijt. Paar dagen later is ze overleden.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het was niks meer. Paar weken terug kwam ze gezellig mee een bakkie doen, schuifelend met rollator. 29/8 kon ze al niet meer opstaan. 31/8 op d'r verjaardag was ze nog wel vrolijk maar dat bleek d'r afscheid. Afgelopen dinsdag gaf ze verschillende keren aan 'weg te willen'
quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:09 schreef Koen66 het volgende:
Kloteziekte dementie.
Belde d'r broer op die was ook al aardig ver heen. Die hele familie, mijn oma en drie dochters en 1 zoon, allemaal dementie
Thanksquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:10 schreef kwiwi het volgende:
Nou goede reis terug dan in ieder geval @:koen66
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, nog even genieten van het land.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks
Morgen net als vandaag toch nog een beetje genieten van Griekenland. Ma is toch dood... Maandagochtend heb ik de Dela op visite
Precies dat. Ze zou ook niet anders gewild hebben dat weet ik zekerquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nog even genieten van het land.
Klinkt lullig, maar je ma gaat toch nergens meer heen
Ohquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel snel danquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks man
Dinsdag zei de arts nog dat ik gewoon moest gaan. Vrijdag namiddag werd ik gebeld dat het sneller ging dan verwacht, afgelopen nacht overleed ze al
quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:09 schreef Koen66 het volgende:
Kloteziekte dementie.
Belde d'r broer op die was ook al aardig ver heen. Die hele familie, mijn oma en drie dochters en 1 zoon, allemaal dementie
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks man
M'n pa is bij volle verstand ergens anders aan overleden in 2019. Da's m'n escapequote:Op zaterdag 13 september 2025 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hopelijk ontspring jij dan die "dans"
Ja, als het al zo slecht ging dan os het maar beter dat het niet zo'n oneindige lijdensweg wordtquote:
Ik gun het je van hartequote:Op zaterdag 13 september 2025 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
M'n pa is bij volle verstand ergens anders aan overleden in 2019. Da's m'n escape
[..]
Waarom?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
Gemengde gevoelens over mijn verjaardag binnenkort.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb daar volgend jaar een geldige reden voor![]()
![]()
quote:
Ik hoop dat dat toch wat eerder komt tijdens m'n nieuwe baanquote:
Ah joh, leeftijd is maar een getalquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat toch wat eerder komt tijdens m'n nieuwe baan
Gelukkig heb ik nu nog bijna een heel jaar om me mentaal voor te bereiden.
Trusten!quote:
vast wel en misschien wordt je dit jaar nog wel door iets blij verrastquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat 2026 een beter jaar gaat worden voor mij.
hmm, plankjes zijn leuk, sommige mineralen zijn leuk maar als een set staan ze hier ook niet op de raderquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:44 schreef Ama het volgende:
Best veel mensen zijn enthousiast over deze set die uitkomt maar ik zou hem nooit kopen iig.
[ afbeelding ]
Behalve LEGO zou ik niet weten wat.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]
vast wel en misschien wordt je dit jaar nog wel door iets blij verrast
Vraag altijd een beetje af waar je al die random setjes allemaal neer moet zetten. Het past ook niet ergens bij.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, plankjes zijn leuk, sommige mineralen zijn leuk maar als een set staan ze hier ook niet op de rader
[..]
Gecondoleerd Koen en heel veel sterkte voor iedereen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmmquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Behalve LEGO zou ik niet weten wat.
Wat is dat voor penis lookalike rechtsonder?quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:44 schreef Ama het volgende:
Best veel mensen zijn enthousiast over deze set die uitkomt maar ik zou hem nooit kopen iig.
[ link | afbeelding ]
als je weinig sets hebt dan maakt het allemaal een stuk minder uit imhoquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag altijd een beetje af waar je al die random setjes allemaal neer moet zetten. Het past ook niet ergens bij.
Hey mscholquote:Op zondag 14 september 2025 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmmm
misschien het vinden van een winnend lottoticket
Morguh heer Lucquote:Op zondag 14 september 2025 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog even genieten van de stilte in de wijk.
Hello, hoe is het daar in het verre?quote:
goedquote:Op zondag 14 september 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello, hoe is het daar in het verre?
O regent het zo hard dan?quote:Op zondag 14 september 2025 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goedwacht totdat het stopt met regenen. dan kan ik naar de gym
Lekker een keertje goed slapen, doet een mens goed.quote:Op zondag 14 september 2025 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard vandaag wel goed geslapen, dus moet maar gelijk wat gaan doen
Dan snel naar de gym nu dan run bitter runquote:
Ah nee lieve Koen! Gecondoleerd en heel veel sterkte.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 september 2025 08:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah nee lieve Koen! Gecondoleerd en heel veel sterkte.![]()
![]()
quote:Op zondag 14 september 2025 08:54 schreef Haags het volgende:
Morning.
Leuk avondje gehad in ParadiSSo? @:wereldgozer
quote:
Morguhquote:
Kun je ook even voor mij gaan vandaag?quote:Op zondag 14 september 2025 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goedwacht totdat het stopt met regenen. dan kan ik naar de gym
Ja als luctor dat goed vindt. Kan niet voor 3 tegelijk.quote:Op zondag 14 september 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je ook even voor mij gaan vandaag?
Sterkte en gecondoleerdquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hopelijk vindt hij dat wel goed dan.quote:Op zondag 14 september 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als luctor dat goed vindt. Kan niet voor 3 tegelijk.
Het is niet gelukt om onder de 70 te komen deze week maar vandaag hebben wel 2 mensen gezegd dat ze zien dat ik gewicht verlies
Ja zelf heb ik gemerkt dat de rolletjes op mijn rug vrijwel weg zijnquote:Op zondag 14 september 2025 09:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk vindt hij dat wel goed dan.![]()
Fijn!Soms zie je ook eerder dat je op de goede weg bent en volgt de weegschaal later.
quote:Op zondag 14 september 2025 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zelf heb ik gemerkt dat de rolletjes op mijn rug vrijwel weg zijn![]()
En voor mij gaat ze ookquote:Op zondag 14 september 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je ook even voor mij gaan vandaag?
Het schijnt dat ze niet voor ons allebei kan gaan. En waarom denkt @Evie daar iets over te zeggen te hebben?quote:Op zondag 14 september 2025 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En voor mij gaat ze ook![]()
Ik mag vandaag niet gaan van Evie.
Graag voor en na pics. 😎❤️quote:Op zondag 14 september 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en dan kijken of ik wat lichte spieren kan kweken
quote:Op zondag 14 september 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en dan kijken of ik wat lichte spieren kan kweken
Morguh Stigquote:
Dotje schatjequote:
quote:
Zo ben ik tochquote:
Dat zei ze gisteren na afloop van de training. Dat ik morgen (vandaag dus) rust moest houden.quote:Op zondag 14 september 2025 09:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze niet voor ons allebei kan gaan. En waarom denkt @:evie daar iets over te zeggen te hebben?
Ja, dat is waar. Wat er achter zit geen idee, maar je bent altijd wel aardigquote:Op zondag 14 september 2025 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo ben ik toch
Achter die helm zit een aardige man hoor
Nou, dat wordt stapjes stappen voor mij dan.quote:Op zondag 14 september 2025 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zei ze gisteren na afloop van de training. Dat ik morgen (vandaag dus) rust moest houden.
ik moet nog naar iets kijken voor in de keuken, daar heb ik dat ookquote:Op zondag 14 september 2025 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik deed net de deur open van de slaapkamer. Gelijk voor zon in mijn gezicht.Ik voelde me een vampier die zijn gezicht geprobeerde te beschermen tegen de zon.
Kijk wel uit, ik had plissé gordijnen in de dag hangen, te dicht op het raam, dus een thermische breukquote:Op zondag 14 september 2025 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet nog naar iets kijken voor in de keuken, daar heb ik dat ook
moet ik eerst goed opmeten hoe breed en hoog het allemaal is en dan maar iets op maat laten maken
maar dan heb ik alleen onderraam, de 2 bovenraampjes hangt dan niks voor.. (want ik wil in het kozijn, niet ervoor, dat vind ik lelijk
quote:Op zondag 14 september 2025 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk wel uit, ik had plissé gordijnen in de dag hangen, te dicht op het raam, dus een thermische breuk
Bij twee ramen he, de voor en de achter kant. Beide in een weekend, de een op zaterdag morgen de ander op zondag middag en het was maar 12 graden buiten maar de kracht van de zon was sterkquote:
Meer dan dat moet het niet worden.quote:
Ik vind dat wat teveel. Wel knap dat ze het heeft.quote:Op zondag 14 september 2025 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meer dan dat moet het niet worden.Maar iets minder is mooier.
quote:Op zondag 14 september 2025 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik deed net de deur open van de slaapkamer. Gelijk voor zon in mijn gezicht.Ik voelde me een vampier die zijn gezicht geprobeerde te beschermen tegen de zon.
D'ahwquote:Op zondag 14 september 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Wat er achter zit geen idee, maar je bent altijd wel aardig
Ja dat begreep ik ook, en daarmee ook om gewicht of beter gezegd vet te verliezen.quote:Op zondag 14 september 2025 09:53 schreef bitterbal het volgende:
Had gelezen dat het voor vrouwen stuk lastiger is om echt gespierd te worden
Klopt idd. Al heb ik vrouwen gezien die er gespierder uitzagen dan ikquote:Op zondag 14 september 2025 09:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet niet hoe zeldzaam dat is.. zie je eruit als een barbapapa of een atleet?quote:Op zondag 14 september 2025 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt idd. Al heb ik vrouwen gezien die er gespierder uitzagen dan ik
Femke Bolquote:Op zondag 14 september 2025 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt idd. Al heb ik vrouwen gezien die er gespierder uitzagen dan ik
Mijn zus en ik zijn ongeveer even snel op de 100m.quote:Op zondag 14 september 2025 09:53 schreef bitterbal het volgende:
Nee, gewoon normaal haha.quote:Op zondag 14 september 2025 09:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zeldzaam dat is.. zie je eruit als een barbapapa of een atleet?
quote:
Vervelend, om je hand, of grieperig?quote:
Dag vriend, makker, kameraad.quote:Op zondag 14 september 2025 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, ik ga afronden. Tot later schatjes
Hand, stress om andere dingen, laatste dagen weer erg depri gevoelens.quote:Op zondag 14 september 2025 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, om je hand, of grieperig?
O dat is minder, vervelend dat je je zo voelt.quote:Op zondag 14 september 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Hand, stress om andere dingen, laatste dagen weer erg depri gevoelens.
Ja dat ookquote:Op zondag 14 september 2025 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik ook, en daarmee ook om gewicht of beter gezegd vet te verliezen.
Echt klotequote:Op zondag 14 september 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Hand, stress om andere dingen, laatste dagen weer erg depri gevoelens.
Ach uiteindelijk komt dit ook wel weer goed. Ik heb gelukkig wel een paar hele lieve mensen omheen die echt hun best doen om mij op te vrolijken.quote:Op zondag 14 september 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, vervelend dat je je zo voelt.
Haha kontquote:Op zondag 14 september 2025 10:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk kont dit ook wel weer goed. Ik heb gelukkig wel een paar hele lieve mensen omheen die echt hun best doen om mij op te vrolijken.
Dat is dan wel fijn dat je op dit soort momenten fijne mensen om je heen hebt.quote:Op zondag 14 september 2025 10:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk kont dit ook wel weer goed. Ik heb gelukkig wel een paar hele lieve mensen omheen die echt hun best doen om mij op te vrolijken.
Vroegquote:Op zondag 14 september 2025 10:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Dag vriend, makker, kameraad.
Om 19.56 gaat de zon pas onder
Maar hoeft ook niet vind ik, heel gespierd. Gewoon een beetje gezond en enigszins strak eruit zien is prima voor de meeste mensen denk ik.quote:Op zondag 14 september 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
zie in de gym veel vrouwen die erg strak zijn maar echt gespierd lijken ze niet te zijn
ja zoiets wil ik ook.quote:Op zondag 14 september 2025 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar hoeft ook niet vind ik, heel gespierd. Gewoon een beetje gezond en enigszins strak eruit zien is prima voor de meeste mensen denk ik.
Ja, bevalt prima tot nu toequote:Op zondag 14 september 2025 10:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al een beetje gesetteld en gewend in je nieuwe woning?
Flapquote:Op zondag 14 september 2025 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het leven moet wel leuk blijven, af en toe een flap moet nog altijd kunnen![]()
Fijn bosquote:Op zondag 14 september 2025 10:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, bevalt prima tot nu toe
Fijn! Bevalt beter zo op jezelf, dan in een groep?quote:Op zondag 14 september 2025 10:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, bevalt prima tot nu toe
Goede reis Fles!quote:Op zondag 14 september 2025 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijne vakantie toegewenst!quote:Op zondag 14 september 2025 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
sterktequote:Op zondag 14 september 2025 10:39 schreef Recce het volgende:
Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden om naar m'n moeder te gaan. Dat wordt vast weer gezellig.
Alvast iets leuks plannen om daarna te doen, kun je ondertussen daar naar uitkijkenquote:Op zondag 14 september 2025 10:39 schreef Recce het volgende:
Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden om naar m'n moeder te gaan. Dat wordt vast weer gezellig.
In feite kies er ook niet zelf voor om geboren te worden. Dat hebben twee anderen voor je bepaald.quote:Op zondag 14 september 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
Eigenlijk is het best raar dat je geboren wordt maar dat je niet zelf mag kiezen om ermee te stoppen.
Je hebt van die borstels waarmee je heel goed haar van stof af krijgt. Maar ja, dit moet je gewoon accepteren en dan eens in de zoveel tijd schoonmaken.quote:Op zondag 14 september 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
Oké even noteren voor mezelf dat ik geen zwart dekentje meer koop voor mezelf met een kat in huis.
[ link | afbeelding ]
Geboren worden kies je inderdaad niet voor. De rest van je volwassen leven in principe wel.quote:Op zondag 14 september 2025 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In feite kies er ook niet zelf voor om geboren te worden. Dat hebben twee anderen voor je bepaald.
Eens.quote:Op zondag 14 september 2025 10:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geboren worden kies je inderdaad niet voor. De rest van je volwassen leven in principe wel.
Ik pleur ze op den duur wel gewoon in de wasmachine. Ik heb zo'n dingetje die je erbij kan doen en die verzameld alle kattenharen.quote:Op zondag 14 september 2025 10:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt van die borstels waarmee je heel goed haar van stof af krijgt. Maar ja, dit moet je gewoon accepteren en dan eens in de zoveel tijd schoonmaken.
Thanks!quote:
Door de breakup vind ik niet zoveel dingen leuk nu. Echt lastig. Ik ga wel een stuk wandelen in de bossen hier.quote:Op zondag 14 september 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alvast iets leuks plannen om daarna te doen, kun je ondertussen daar naar uitkijken
Wat voor ding is dat? Ik heb natuurlijk ook allemaal behaarde dekentjes.quote:Op zondag 14 september 2025 10:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik pleur ze op den duur wel gewoon in de wasmachine. Ik heb zo'n dingetje die je erbij kan doen en die verzameld alle kattenharen.
In de natuur zijn is altijd goed jaquote:Op zondag 14 september 2025 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Door de breakup vind ik niet zoveel dingen leuk nu. Echt lastig. Ik ga wel een stuk wandelen in de bossen hier.
Liefdesverdriet is echt kutquote:Op zondag 14 september 2025 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Door de breakup vind ik niet zoveel dingen leuk nu. Echt lastig. Ik ga wel een stuk wandelen in de bossen hier.
-klik-quote:Op zondag 14 september 2025 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat voor ding is dat? Ik heb natuurlijk ook allemaal behaarde dekentjes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 september 2025 10:55 schreef Recce het volgende:
[..]Ja dat snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heb je haar leren kennen?
je hebt een date?quote:Op zondag 14 september 2025 10:56 schreef Recce het volgende:
Maargoed, nu op naar de volgende patiënt.
quote:Op zondag 14 september 2025 10:55 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit bevalt wel beter ja. Ik had dit natuurlijk al een beetje eerder, maar ik heb nu wel weer meer vrijheid en minder controle. En dat vind ik wel heerlijk..quote:Op zondag 14 september 2025 10:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fijn! Bevalt beter zo op jezelf, dan in een groep?
Mooiquote:Op zondag 14 september 2025 11:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit bevalt wel beter ja. Ik had dit natuurlijk al een beetje eerder, maar ik heb nu wel weer meer vrijheid en minder controle. En dat vind ik wel heerlijk..
En ik heb de gezamenlijke momenten totaal niet gemist.
Tinder.com/toxicwomenquote:Op zondag 14 september 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat snap ikHoe heb je haar leren kennen?
quote:Op zondag 14 september 2025 10:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]Vriendin van me had het ook, schat van een meid maar 1 verkeerd woord en je mocht doodvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
eens, al mag je wel stoppen ermee maar alleen op een inhumane manier tenzij je, volgens anderen, teveel lijdt..quote:Op zondag 14 september 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
Eigenlijk is het best raar dat je geboren wordt maar dat je niet zelf mag kiezen om ermee te stoppen.
Die zijn fijn he?quote:Op zondag 14 september 2025 10:13 schreef kwiwi het volgende:
Beetje ziek maar wel heerlie de weerlie vandaagZit lekker met een boek in m'n schommelei.
Ik kom er niet inquote:Op zondag 14 september 2025 11:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zijn fijn he?
Op die logeerplek hadden ze die ook in de tuin staan. Zaten echt superlekker..
Ja, dan is het niks voor jou, want er uit komen vond ik moeilijker dan er in...quote:
Ja dat is echt één van de beste aankopen die we ooit gedaan hebbenquote:Op zondag 14 september 2025 11:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zijn fijn he?
Op die logeerplek hadden ze die ook in de tuin staan. Zaten echt superlekker..
Hoezo je komt er niet in, je laat je toch gewoon met je kont erin vallen?quote:
Ik wilde net hetzelfde vragen.quote:Op zondag 14 september 2025 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo je komt er niet in, je laat je tovh gewoon met je kont erin vallen?
Ik wil er best een voor hier kopen. Maar ik ben bang dat mijn balkonnetje te klein is...quote:Op zondag 14 september 2025 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is echt één van de beste aankopen die we ooit gedaan hebbenMaar het moet wel echt groot genoeg zijn, anders zit je zo raar een beetje voorovergebogen (teminste met mijn lengte). In die wat ik heb kan ik oom makkelijk in kleermakerszit of met opgetrokken benen zitten, dat is echt zijn.
Ik heb net voor het eerst bij PicNic besteldquote:Op zondag 14 september 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
Honger, nergens zin in wat ik in huis heb.
Maar dan schommelt dat ding mee naar achterquote:Op zondag 14 september 2025 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo je komt er niet in, je laat je toch gewoon met je kont erin vallen?
Hij leek me wel leuk voor op m'n balkon. Doek eroverheen voor schaduw. Maar ik mis een bepaalde motoriek.quote:Op zondag 14 september 2025 11:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wil er best een voor hier kopen. Maar ik ben bang dat mijn balkonnetje te klein is...
En daarna schommelt het weer mee naar voren totdat het stil hangt?quote:Op zondag 14 september 2025 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan schommelt dat ding mee naar achter
Volgende keer gewoon een beetje voorbereiden.quote:Op zondag 14 september 2025 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff nog nooit zo veel vakantie stress gehad. Geen idee waarom. Hopelijk valt het zo weg als ik in de auto zit. Of anders op de boot.
Als het nou ERGENS zeker niet aan ligt..quote:Op zondag 14 september 2025 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon een beetje voorbereiden.
Maar dan hang ik in dat ding met m'n benen omhoog.quote:Op zondag 14 september 2025 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En daarna schommelt het weer mee naar voren totdat het stil hangt?
Onvrijwillige seksschommel.quote:Op zondag 14 september 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan hang ik in dat ding met m'n benen omhoog.
hmm winkel zeker dicht vandaag?quote:Op zondag 14 september 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
M'n hoortoestel doet het niet meer
Ja dat is de bedoeling truus, lekker erin wippen en schommelenquote:Op zondag 14 september 2025 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan schommelt dat ding mee naar achter
fixedquote:Op zondag 14 september 2025 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is de bedoeling truus, lekker wippen
Ik ben bang dat ik je niet snap.quote:Op zondag 14 september 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan hang ik in dat ding met m'n benen omhoog.
quote:Op zondag 14 september 2025 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je niet snap.
Ja maar een afspraak duurt sowieso drie wekenquote:Op zondag 14 september 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm winkel zeker dicht vandaag?
Ja! Preciesquote:Op zondag 14 september 2025 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn ook ondingen, alsof zo'n face hugger uit Aliens je bespringt
quote:Op zondag 14 september 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar een afspraak duurt sowieso drie weken
kan je niet gewoon langs ? kan je toch niet 3 weken op wachtenquote:Op zondag 14 september 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar een afspraak duurt sowieso drie weken
Ja morgen even kijken, ben deze week niet thuis. Maar heb al langer problemen met m'n rechter oor dus volgende week misschien naar de huisarts. Misschien zit er gewoon een dikke prop in m'n oor.quote:Op zondag 14 september 2025 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je niet gewoon langs ? kan je toch niet 3 weken op wachten
Dat zijn eitjes van een naaktslak.quote:Op zondag 14 september 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja morgen even kijken, ben deze week niet thuis. Maar heb al langer problemen met m'n rechter oor dus volgende week misschien naar de huisarts. Misschien zit er gewoon een dikke prop in m'n oor.
Hdpquote:Op zondag 14 september 2025 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn eitjes van een naaktslak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |