Hey mscholquote:Op zondag 14 september 2025 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmmm
misschien het vinden van een winnend lottoticket
Morguh heer Lucquote:Op zondag 14 september 2025 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog even genieten van de stilte in de wijk.
Hello, hoe is het daar in het verre?quote:
goedquote:Op zondag 14 september 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello, hoe is het daar in het verre?
O regent het zo hard dan?quote:Op zondag 14 september 2025 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goedwacht totdat het stopt met regenen. dan kan ik naar de gym
Lekker een keertje goed slapen, doet een mens goed.quote:Op zondag 14 september 2025 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard vandaag wel goed geslapen, dus moet maar gelijk wat gaan doen
Dan snel naar de gym nu dan run bitter runquote:
Ah nee lieve Koen! Gecondoleerd en heel veel sterkte.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Morgen kom ik alweer terug naar NL
Reden : afgelopen nacht is mijn moeder sneller dan verwacht overleden
quote:Op zondag 14 september 2025 08:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah nee lieve Koen! Gecondoleerd en heel veel sterkte.![]()
![]()
quote:Op zondag 14 september 2025 08:54 schreef Haags het volgende:
Morning.
Leuk avondje gehad in ParadiSSo? @:wereldgozer
quote:
Morguhquote:
Kun je ook even voor mij gaan vandaag?quote:Op zondag 14 september 2025 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goedwacht totdat het stopt met regenen. dan kan ik naar de gym
Ja als luctor dat goed vindt. Kan niet voor 3 tegelijk.quote:Op zondag 14 september 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je ook even voor mij gaan vandaag?
Sterkte en gecondoleerdquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Morgen kom ik alweer terug naar NL
Reden : afgelopen nacht is mijn moeder sneller dan verwacht overleden
Hopelijk vindt hij dat wel goed dan.quote:Op zondag 14 september 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als luctor dat goed vindt. Kan niet voor 3 tegelijk.
Het is niet gelukt om onder de 70 te komen deze week maar vandaag hebben wel 2 mensen gezegd dat ze zien dat ik gewicht verlies
Ja zelf heb ik gemerkt dat de rolletjes op mijn rug vrijwel weg zijnquote:Op zondag 14 september 2025 09:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk vindt hij dat wel goed dan.![]()
Fijn!Soms zie je ook eerder dat je op de goede weg bent en volgt de weegschaal later.
quote:Op zondag 14 september 2025 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zelf heb ik gemerkt dat de rolletjes op mijn rug vrijwel weg zijn![]()
En voor mij gaat ze ookquote:Op zondag 14 september 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je ook even voor mij gaan vandaag?
Het schijnt dat ze niet voor ons allebei kan gaan. En waarom denkt @Evie daar iets over te zeggen te hebben?quote:Op zondag 14 september 2025 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En voor mij gaat ze ook![]()
Ik mag vandaag niet gaan van Evie.
Graag voor en na pics. 😎❤️quote:Op zondag 14 september 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en dan kijken of ik wat lichte spieren kan kweken
quote:Op zondag 14 september 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en dan kijken of ik wat lichte spieren kan kweken
Morguh Stigquote:
Dotje schatjequote:
quote:
Zo ben ik tochquote:
Dat zei ze gisteren na afloop van de training. Dat ik morgen (vandaag dus) rust moest houden.quote:Op zondag 14 september 2025 09:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze niet voor ons allebei kan gaan. En waarom denkt @:evie daar iets over te zeggen te hebben?
Ja, dat is waar. Wat er achter zit geen idee, maar je bent altijd wel aardigquote:Op zondag 14 september 2025 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo ben ik toch
Achter die helm zit een aardige man hoor
Nou, dat wordt stapjes stappen voor mij dan.quote:Op zondag 14 september 2025 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zei ze gisteren na afloop van de training. Dat ik morgen (vandaag dus) rust moest houden.
ik moet nog naar iets kijken voor in de keuken, daar heb ik dat ookquote:Op zondag 14 september 2025 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik deed net de deur open van de slaapkamer. Gelijk voor zon in mijn gezicht.Ik voelde me een vampier die zijn gezicht geprobeerde te beschermen tegen de zon.
Kijk wel uit, ik had plissé gordijnen in de dag hangen, te dicht op het raam, dus een thermische breukquote:Op zondag 14 september 2025 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet nog naar iets kijken voor in de keuken, daar heb ik dat ook
moet ik eerst goed opmeten hoe breed en hoog het allemaal is en dan maar iets op maat laten maken
maar dan heb ik alleen onderraam, de 2 bovenraampjes hangt dan niks voor.. (want ik wil in het kozijn, niet ervoor, dat vind ik lelijk
quote:Op zondag 14 september 2025 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk wel uit, ik had plissé gordijnen in de dag hangen, te dicht op het raam, dus een thermische breuk
Bij twee ramen he, de voor en de achter kant. Beide in een weekend, de een op zaterdag morgen de ander op zondag middag en het was maar 12 graden buiten maar de kracht van de zon was sterkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |