SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
blij dat we die hier niet hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Milka repen 85 cent bij de Hoogvliet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
blij dat we die hier niet hebbenVast ergens op een Alibaba site ook zo goedkope chocola die je kan kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha Ieni koopt preiquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht er slechts 5 omdat ik geen zin had om de hele bak door te spitten en niet als een debiel wilde overkomen die prei koopt en duizend Milka repen
Het weer?quote:
Ja hier ook.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, de zon schijnt gewoon, eng
Ohquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:36 schreef Recce het volgende:
In Oost-Polen klinken de sirenes nu. Er komen weer drones aan. In Roemenië moeten mensen ook schuilen.
Zucht ik wil de rest van mijn millennial leven zonder major historical events leven. Dank.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:36 schreef Recce het volgende:
In Oost-Polen klinken de sirenes nu. Er komen weer drones aan. In Roemenië moeten mensen ook schuilen.
Volgens mij zit dat er niet in.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zucht ik wil de rest van mijn millennial leven zonder major historical events leven. Dank.
Zucht.quote:
Eeuhm, ik ben vandaag aan het doemdenken, dus je kunt mij dat beter niet vragen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zucht.
Nouja hoe erg kan het worden?
joh gewoon werken, hondje wandelen, en slapen. geen nieuws bekijken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zucht.
Nouja hoe erg kan het worden?
Ook geen internet meer dus. Maar dan moet ik wel al die meningen en feiten van mannen missen over hoe ik als vrouw moet zijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh gewoon werken, hondje wandelen, en slapen. geen nieuws bekijken.
hooguit de KSC en andere niet nieuws openen.. directe linkjes van alle leuke sites waar je nog heen wiltquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook geen internet meer dus.
Ja, gewoon lief voor de verandering zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook geen internet meer dus. Maar dan moet ik wel al die meningen en feiten van mannen missen over hoe ik als vrouw moet zijn
shoppen is niet nodig. hoognodige boodschappen in huis hebben is voldoende.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke dus ksc bookmarken, shoppen en honden filmpjes kijken. De rest negeren.
Maar Âmbar moet nog een regenjas/dekje en een badjasquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
shoppen is niet nodig. hoognodige boodschappen in huis hebben is voldoende.
Daar is Poetin vast van onder de indruk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ben er ook wel goed klaar mee inmiddels.
Wacht maar tot hij weer een stevige brief krijgt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar is Poetin vast van onder de indruk.
Oscar 15 bravo komt es even op de bakkie overquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:19 schreef sacha het volgende:
Pieterburen stream fase 1 Anton is hier testbeeld
quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oscar 15 bravo komt es even op de bakkie over
TACO Trump stelt zijn sancties maar weer eens uit.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:09 schreef Nattekat het volgende:
Nou, belooft weinig goeds dit. Laten we hopen dat Oekraïne nog heel erg lang stand houdt.
Met twee weken, neem ik aan?quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
TACO Trump stelt zijn sancties maar weer eens uit.
Nou ja, hier is het niet veel beter natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:39 schreef sacha het volgende:
[..]
was het maar waar, wel rustig hoor een chat die je over het algemeen niet begrijpt
Sinds ik geen Facebook meer heb mis ik sowieso het nieuwsquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
hooguit de KSC en andere niet nieuws openen.. directe linkjes van alle leuke sites waar je nog heen wilt
dat helpt idd een hele hoopquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sinds ik geen Facebook meer heb mis ik sowieso het nieuws
Ja, heb echt geen idee wat er allemaal aan de hand is. Want lokaal hoor ik alleen over verkeersongelukkenquote:
Dat zou ik ook weleens willen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, heb echt geen idee wat er allemaal aan de hand is. Want lokaal hoor ik alleen over verkeersongelukken
ik weet, kind heeft zijn pijlen op Pieterburenquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:43 schreef Recce het volgende:
@:sacha, op het buureiland hebben ze ook zeehonden en Japanners:
Bekijk deze YouTube-video
Ieder jaar lijkt die zomer wel steeds korterquote:Op zaterdag 13 september 2025 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Fucking deprimerend als het nu al donker is buiten.
ik deel deze mening nietquote:Op zaterdag 13 september 2025 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Fucking deprimerend als het nu al donker is buiten.
Dan moet je het niet lezenquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou ik ook weleens willen.
Ik ook nietquote:
Ja en?quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze spelen in Nimwegen.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar @:Crack_
Ik heb echt genoten van Elisabeth. Vooral diegene die de Dood speelde, Wat een stem![]()
lekker lui zijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
nog plannen voor het restje van de avond ?
Gamenquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
dan heb jij die optie nietquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is een optie, ik heb nog veel te veel te doen eigenlijk daarvoor
radio49 luisteren zoals meestal op zaterdagavond..quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
Straks lekker slapenquote:
Trustequote:Op zaterdag 13 september 2025 21:21 schreef Nizno het volgende:
ja ik ga nog even op bed een serietje kijken...
Gute Nacht Freunde
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:21 schreef Nizno het volgende:
ja ik ga nog even op bed een serietje kijken...
Gute Nacht Freunde
Morgen kom ik alweer terug naar NLquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Morgen kom ik alweer terug naar NL
Reden : afgelopen nacht is mijn moeder sneller dan verwacht overleden
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks manquote:
Ach neequote:Op zaterdag 13 september 2025 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks man
Dinsdag zei de arts nog dat ik gewoon moest gaan. Vrijdag namiddag werd ik gebeld dat het sneller ging dan verwacht, afgelopen nacht overleed ze al
Oh shit man. Sterkte en gecondoleerdquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gecondoleerd Koenquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Och neequote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah nee, gecondoleerd, Koenquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het was niks meer. Paar weken terug kwam ze gezellig mee een bakkie doen, schuifelend met rollator. 29/8 kon ze al niet meer opstaan. 31/8 op d'r verjaardag was ze nog wel vrolijk maar dat bleek d'r afscheid. Afgelopen dinsdag gaf ze verschillende keren aan 'weg te willen'quote:
Zo gaat het vaak, dat mensen nog één mijlpaal willen halen en het dan ook klaar is voor ze. Mijn moeder wilde graag nog haar 60e verjaardag vieren. Dat hebben we toen een week eerder gevierd omdat iedereen er toevallig was dat weekend, en ze was het besef van tijd qua dagen toch kwijt. Paar dagen later is ze overleden.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het was niks meer. Paar weken terug kwam ze gezellig mee een bakkie doen, schuifelend met rollator. 29/8 kon ze al niet meer opstaan. 31/8 op d'r verjaardag was ze nog wel vrolijk maar dat bleek d'r afscheid. Afgelopen dinsdag gaf ze verschillende keren aan 'weg te willen'
quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:09 schreef Koen66 het volgende:
Kloteziekte dementie.
Belde d'r broer op die was ook al aardig ver heen. Die hele familie, mijn oma en drie dochters en 1 zoon, allemaal dementie
Thanksquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:10 schreef kwiwi het volgende:
Nou goede reis terug dan in ieder geval @:koen66
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |