Vroegquote:Op zondag 14 september 2025 10:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Dag vriend, makker, kameraad.
Om 19.56 gaat de zon pas onder
Maar hoeft ook niet vind ik, heel gespierd. Gewoon een beetje gezond en enigszins strak eruit zien is prima voor de meeste mensen denk ik.quote:Op zondag 14 september 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
zie in de gym veel vrouwen die erg strak zijn maar echt gespierd lijken ze niet te zijn
ja zoiets wil ik ook.quote:Op zondag 14 september 2025 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar hoeft ook niet vind ik, heel gespierd. Gewoon een beetje gezond en enigszins strak eruit zien is prima voor de meeste mensen denk ik.
Ja, bevalt prima tot nu toequote:Op zondag 14 september 2025 10:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al een beetje gesetteld en gewend in je nieuwe woning?
Flapquote:Op zondag 14 september 2025 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het leven moet wel leuk blijven, af en toe een flap moet nog altijd kunnen![]()
Fijn bosquote:Op zondag 14 september 2025 10:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, bevalt prima tot nu toe
Fijn! Bevalt beter zo op jezelf, dan in een groep?quote:Op zondag 14 september 2025 10:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, bevalt prima tot nu toe
Goede reis Fles!quote:Op zondag 14 september 2025 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, ik ga afronden. Tot later schatjes
Fijne vakantie toegewenst!quote:Op zondag 14 september 2025 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, ik ga afronden. Tot later schatjes
sterktequote:Op zondag 14 september 2025 10:39 schreef Recce het volgende:
Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden om naar m'n moeder te gaan. Dat wordt vast weer gezellig.
Alvast iets leuks plannen om daarna te doen, kun je ondertussen daar naar uitkijkenquote:Op zondag 14 september 2025 10:39 schreef Recce het volgende:
Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden om naar m'n moeder te gaan. Dat wordt vast weer gezellig.
In feite kies er ook niet zelf voor om geboren te worden. Dat hebben twee anderen voor je bepaald.quote:Op zondag 14 september 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
Eigenlijk is het best raar dat je geboren wordt maar dat je niet zelf mag kiezen om ermee te stoppen.
Je hebt van die borstels waarmee je heel goed haar van stof af krijgt. Maar ja, dit moet je gewoon accepteren en dan eens in de zoveel tijd schoonmaken.quote:Op zondag 14 september 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
Oké even noteren voor mezelf dat ik geen zwart dekentje meer koop voor mezelf met een kat in huis.
[ link | afbeelding ]
Geboren worden kies je inderdaad niet voor. De rest van je volwassen leven in principe wel.quote:Op zondag 14 september 2025 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In feite kies er ook niet zelf voor om geboren te worden. Dat hebben twee anderen voor je bepaald.
Eens.quote:Op zondag 14 september 2025 10:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geboren worden kies je inderdaad niet voor. De rest van je volwassen leven in principe wel.
Ik pleur ze op den duur wel gewoon in de wasmachine. Ik heb zo'n dingetje die je erbij kan doen en die verzameld alle kattenharen.quote:Op zondag 14 september 2025 10:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt van die borstels waarmee je heel goed haar van stof af krijgt. Maar ja, dit moet je gewoon accepteren en dan eens in de zoveel tijd schoonmaken.
Thanks!quote:
Door de breakup vind ik niet zoveel dingen leuk nu. Echt lastig. Ik ga wel een stuk wandelen in de bossen hier.quote:Op zondag 14 september 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alvast iets leuks plannen om daarna te doen, kun je ondertussen daar naar uitkijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |