Meer dan dat moet het niet worden.quote:
Ik vind dat wat teveel. Wel knap dat ze het heeft.quote:Op zondag 14 september 2025 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meer dan dat moet het niet worden.Maar iets minder is mooier.
quote:Op zondag 14 september 2025 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik deed net de deur open van de slaapkamer. Gelijk voor zon in mijn gezicht.Ik voelde me een vampier die zijn gezicht geprobeerde te beschermen tegen de zon.
D'ahwquote:Op zondag 14 september 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Wat er achter zit geen idee, maar je bent altijd wel aardig
Ja dat begreep ik ook, en daarmee ook om gewicht of beter gezegd vet te verliezen.quote:Op zondag 14 september 2025 09:53 schreef bitterbal het volgende:
Had gelezen dat het voor vrouwen stuk lastiger is om echt gespierd te worden
Klopt idd. Al heb ik vrouwen gezien die er gespierder uitzagen dan ikquote:Op zondag 14 september 2025 09:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet niet hoe zeldzaam dat is.. zie je eruit als een barbapapa of een atleet?quote:Op zondag 14 september 2025 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt idd. Al heb ik vrouwen gezien die er gespierder uitzagen dan ik
Femke Bolquote:Op zondag 14 september 2025 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt idd. Al heb ik vrouwen gezien die er gespierder uitzagen dan ik
Mijn zus en ik zijn ongeveer even snel op de 100m.quote:Op zondag 14 september 2025 09:53 schreef bitterbal het volgende:
Nee, gewoon normaal haha.quote:Op zondag 14 september 2025 09:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zeldzaam dat is.. zie je eruit als een barbapapa of een atleet?
quote:
Vervelend, om je hand, of grieperig?quote:
Dag vriend, makker, kameraad.quote:Op zondag 14 september 2025 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, ik ga afronden. Tot later schatjes
Hand, stress om andere dingen, laatste dagen weer erg depri gevoelens.quote:Op zondag 14 september 2025 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, om je hand, of grieperig?
O dat is minder, vervelend dat je je zo voelt.quote:Op zondag 14 september 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Hand, stress om andere dingen, laatste dagen weer erg depri gevoelens.
Ja dat ookquote:Op zondag 14 september 2025 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik ook, en daarmee ook om gewicht of beter gezegd vet te verliezen.
Echt klotequote:Op zondag 14 september 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Hand, stress om andere dingen, laatste dagen weer erg depri gevoelens.
Ach uiteindelijk komt dit ook wel weer goed. Ik heb gelukkig wel een paar hele lieve mensen omheen die echt hun best doen om mij op te vrolijken.quote:Op zondag 14 september 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, vervelend dat je je zo voelt.
Haha kontquote:Op zondag 14 september 2025 10:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk kont dit ook wel weer goed. Ik heb gelukkig wel een paar hele lieve mensen omheen die echt hun best doen om mij op te vrolijken.
Dat is dan wel fijn dat je op dit soort momenten fijne mensen om je heen hebt.quote:Op zondag 14 september 2025 10:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk kont dit ook wel weer goed. Ik heb gelukkig wel een paar hele lieve mensen omheen die echt hun best doen om mij op te vrolijken.
Vroegquote:Op zondag 14 september 2025 10:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Dag vriend, makker, kameraad.
Om 19.56 gaat de zon pas onder
Maar hoeft ook niet vind ik, heel gespierd. Gewoon een beetje gezond en enigszins strak eruit zien is prima voor de meeste mensen denk ik.quote:Op zondag 14 september 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
zie in de gym veel vrouwen die erg strak zijn maar echt gespierd lijken ze niet te zijn
ja zoiets wil ik ook.quote:Op zondag 14 september 2025 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar hoeft ook niet vind ik, heel gespierd. Gewoon een beetje gezond en enigszins strak eruit zien is prima voor de meeste mensen denk ik.
Ja, bevalt prima tot nu toequote:Op zondag 14 september 2025 10:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al een beetje gesetteld en gewend in je nieuwe woning?
Flapquote:Op zondag 14 september 2025 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het leven moet wel leuk blijven, af en toe een flap moet nog altijd kunnen![]()
Fijn bosquote:Op zondag 14 september 2025 10:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, bevalt prima tot nu toe
Fijn! Bevalt beter zo op jezelf, dan in een groep?quote:Op zondag 14 september 2025 10:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, bevalt prima tot nu toe
Goede reis Fles!quote:Op zondag 14 september 2025 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijne vakantie toegewenst!quote:Op zondag 14 september 2025 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
sterktequote:Op zondag 14 september 2025 10:39 schreef Recce het volgende:
Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden om naar m'n moeder te gaan. Dat wordt vast weer gezellig.
Alvast iets leuks plannen om daarna te doen, kun je ondertussen daar naar uitkijkenquote:Op zondag 14 september 2025 10:39 schreef Recce het volgende:
Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden om naar m'n moeder te gaan. Dat wordt vast weer gezellig.
In feite kies er ook niet zelf voor om geboren te worden. Dat hebben twee anderen voor je bepaald.quote:Op zondag 14 september 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
Eigenlijk is het best raar dat je geboren wordt maar dat je niet zelf mag kiezen om ermee te stoppen.
Je hebt van die borstels waarmee je heel goed haar van stof af krijgt. Maar ja, dit moet je gewoon accepteren en dan eens in de zoveel tijd schoonmaken.quote:Op zondag 14 september 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
Oké even noteren voor mezelf dat ik geen zwart dekentje meer koop voor mezelf met een kat in huis.
[ link | afbeelding ]
Geboren worden kies je inderdaad niet voor. De rest van je volwassen leven in principe wel.quote:Op zondag 14 september 2025 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In feite kies er ook niet zelf voor om geboren te worden. Dat hebben twee anderen voor je bepaald.
Eens.quote:Op zondag 14 september 2025 10:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geboren worden kies je inderdaad niet voor. De rest van je volwassen leven in principe wel.
Ik pleur ze op den duur wel gewoon in de wasmachine. Ik heb zo'n dingetje die je erbij kan doen en die verzameld alle kattenharen.quote:Op zondag 14 september 2025 10:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt van die borstels waarmee je heel goed haar van stof af krijgt. Maar ja, dit moet je gewoon accepteren en dan eens in de zoveel tijd schoonmaken.
Thanks!quote:
Door de breakup vind ik niet zoveel dingen leuk nu. Echt lastig. Ik ga wel een stuk wandelen in de bossen hier.quote:Op zondag 14 september 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alvast iets leuks plannen om daarna te doen, kun je ondertussen daar naar uitkijken
Wat voor ding is dat? Ik heb natuurlijk ook allemaal behaarde dekentjes.quote:Op zondag 14 september 2025 10:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik pleur ze op den duur wel gewoon in de wasmachine. Ik heb zo'n dingetje die je erbij kan doen en die verzameld alle kattenharen.
In de natuur zijn is altijd goed jaquote:Op zondag 14 september 2025 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Door de breakup vind ik niet zoveel dingen leuk nu. Echt lastig. Ik ga wel een stuk wandelen in de bossen hier.
Liefdesverdriet is echt kutquote:Op zondag 14 september 2025 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Door de breakup vind ik niet zoveel dingen leuk nu. Echt lastig. Ik ga wel een stuk wandelen in de bossen hier.
-klik-quote:Op zondag 14 september 2025 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat voor ding is dat? Ik heb natuurlijk ook allemaal behaarde dekentjes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 september 2025 10:55 schreef Recce het volgende:
[..]Ja dat snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heb je haar leren kennen?
je hebt een date?quote:Op zondag 14 september 2025 10:56 schreef Recce het volgende:
Maargoed, nu op naar de volgende patiënt.
quote:Op zondag 14 september 2025 10:55 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit bevalt wel beter ja. Ik had dit natuurlijk al een beetje eerder, maar ik heb nu wel weer meer vrijheid en minder controle. En dat vind ik wel heerlijk..quote:Op zondag 14 september 2025 10:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fijn! Bevalt beter zo op jezelf, dan in een groep?
Mooiquote:Op zondag 14 september 2025 11:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit bevalt wel beter ja. Ik had dit natuurlijk al een beetje eerder, maar ik heb nu wel weer meer vrijheid en minder controle. En dat vind ik wel heerlijk..
En ik heb de gezamenlijke momenten totaal niet gemist.
Tinder.com/toxicwomenquote:Op zondag 14 september 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat snap ikHoe heb je haar leren kennen?
quote:Op zondag 14 september 2025 10:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]Vriendin van me had het ook, schat van een meid maar 1 verkeerd woord en je mocht doodvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
eens, al mag je wel stoppen ermee maar alleen op een inhumane manier tenzij je, volgens anderen, teveel lijdt..quote:Op zondag 14 september 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
Eigenlijk is het best raar dat je geboren wordt maar dat je niet zelf mag kiezen om ermee te stoppen.
Die zijn fijn he?quote:Op zondag 14 september 2025 10:13 schreef kwiwi het volgende:
Beetje ziek maar wel heerlie de weerlie vandaagZit lekker met een boek in m'n schommelei.
Ik kom er niet inquote:Op zondag 14 september 2025 11:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zijn fijn he?
Op die logeerplek hadden ze die ook in de tuin staan. Zaten echt superlekker..
Ja, dan is het niks voor jou, want er uit komen vond ik moeilijker dan er in...quote:
Ja dat is echt één van de beste aankopen die we ooit gedaan hebbenquote:Op zondag 14 september 2025 11:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zijn fijn he?
Op die logeerplek hadden ze die ook in de tuin staan. Zaten echt superlekker..
Hoezo je komt er niet in, je laat je toch gewoon met je kont erin vallen?quote:
Ik wilde net hetzelfde vragen.quote:Op zondag 14 september 2025 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo je komt er niet in, je laat je tovh gewoon met je kont erin vallen?
Ik wil er best een voor hier kopen. Maar ik ben bang dat mijn balkonnetje te klein is...quote:Op zondag 14 september 2025 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is echt één van de beste aankopen die we ooit gedaan hebbenMaar het moet wel echt groot genoeg zijn, anders zit je zo raar een beetje voorovergebogen (teminste met mijn lengte). In die wat ik heb kan ik oom makkelijk in kleermakerszit of met opgetrokken benen zitten, dat is echt zijn.
Ik heb net voor het eerst bij PicNic besteldquote:Op zondag 14 september 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
Honger, nergens zin in wat ik in huis heb.
Maar dan schommelt dat ding mee naar achterquote:Op zondag 14 september 2025 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo je komt er niet in, je laat je toch gewoon met je kont erin vallen?
Hij leek me wel leuk voor op m'n balkon. Doek eroverheen voor schaduw. Maar ik mis een bepaalde motoriek.quote:Op zondag 14 september 2025 11:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wil er best een voor hier kopen. Maar ik ben bang dat mijn balkonnetje te klein is...
En daarna schommelt het weer mee naar voren totdat het stil hangt?quote:Op zondag 14 september 2025 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan schommelt dat ding mee naar achter
Volgende keer gewoon een beetje voorbereiden.quote:Op zondag 14 september 2025 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff nog nooit zo veel vakantie stress gehad. Geen idee waarom. Hopelijk valt het zo weg als ik in de auto zit. Of anders op de boot.
Als het nou ERGENS zeker niet aan ligt..quote:Op zondag 14 september 2025 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon een beetje voorbereiden.
Maar dan hang ik in dat ding met m'n benen omhoog.quote:Op zondag 14 september 2025 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En daarna schommelt het weer mee naar voren totdat het stil hangt?
Onvrijwillige seksschommel.quote:Op zondag 14 september 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan hang ik in dat ding met m'n benen omhoog.
hmm winkel zeker dicht vandaag?quote:Op zondag 14 september 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
M'n hoortoestel doet het niet meer
Ja dat is de bedoeling truus, lekker erin wippen en schommelenquote:Op zondag 14 september 2025 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan schommelt dat ding mee naar achter
fixedquote:Op zondag 14 september 2025 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is de bedoeling truus, lekker wippen
Ik ben bang dat ik je niet snap.quote:Op zondag 14 september 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan hang ik in dat ding met m'n benen omhoog.
quote:Op zondag 14 september 2025 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je niet snap.
Ja maar een afspraak duurt sowieso drie wekenquote:Op zondag 14 september 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm winkel zeker dicht vandaag?
Ja! Preciesquote:Op zondag 14 september 2025 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn ook ondingen, alsof zo'n face hugger uit Aliens je bespringt
quote:Op zondag 14 september 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar een afspraak duurt sowieso drie weken
kan je niet gewoon langs ? kan je toch niet 3 weken op wachtenquote:Op zondag 14 september 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar een afspraak duurt sowieso drie weken
Ja morgen even kijken, ben deze week niet thuis. Maar heb al langer problemen met m'n rechter oor dus volgende week misschien naar de huisarts. Misschien zit er gewoon een dikke prop in m'n oor.quote:Op zondag 14 september 2025 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je niet gewoon langs ? kan je toch niet 3 weken op wachten
Dat zijn eitjes van een naaktslak.quote:Op zondag 14 september 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja morgen even kijken, ben deze week niet thuis. Maar heb al langer problemen met m'n rechter oor dus volgende week misschien naar de huisarts. Misschien zit er gewoon een dikke prop in m'n oor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |