Oh leuk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb vanmiddag bordspellen gespeeld. De bordspellen vereniging bestaat hier 30 jaar.
Welke spellen heb je gedaan?quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb vanmiddag bordspellen gespeeld. De bordspellen vereniging bestaat hier 30 jaar.
En spreken de mensen daar nou eigenlijk nog redelijk Engels, zodat je in elk geval basiscommunicatie met ze kunt hebben?quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Welke spellen heb je gedaan?
Wij zijn nog lekker op vakantie in Zuid-Limburg. We hebben echt prima weer, veel beter dan voorspeld.
Nu is er wel thunder and lightning, maar overdag is het telkens droog en vaak zonnig
Cardia, Amul en cheesefactoryquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Welke spellen heb je gedaan?
Wij zijn nog lekker op vakantie in Zuid-Limburg. We hebben echt prima weer, veel beter dan voorspeld.
Nu is er wel thunder and lightning, maar overdag is het telkens droog en vaak zonnig
Ik ben dankbaar voor mijn talenknobbel, de communicatie loopt best goed! Ze zingen meer dan dat ze praten, overigens.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
En spreken de mensen daar nou eigenlijk nog redelijk Engels, zodat je in elk geval basiscommunicatie met ze kunt hebben?
Of is het toch vooral handen- en voetenwerk?
Oh gelukkig! Het is sowieso altijd wel mooi om te zien dat mensen in arme gebieden toch vaak juist heel gelukkig zijn met het weinige dat ze hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben dankbaar voor mijn talenknobbel, de communicatie loopt best goed! Ze zingen meer dan dat ze praten, overigens.
Noem je Samantha dik?quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde Nederlander Steenwijk ook niet direct zou kunnen plaatsen overigens, om maar wat groters in die buurt te noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beelden van @NailQueen ?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 14 september 2025 10:15 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen, aan iedereen die wel of niet op een normale manier naar zijn bed is gekomen.
quote:Op zondag 14 september 2025 04:03 schreef NailQueen het volgende:
Oke dit is gênant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel een goed verhaal
niet voor schamen joh, je had tenminste nog andere kleren aan (althans dat denk ik). Ik las laatst op Reddit wat verhalen van hotelmedewerkers dat het veel vaker voorkomt dan we denken dat mensen zich poedelnaakt op de hotelgangen bewegen en dan dus ook wel eens buitengesloten raken.
Dat is goed om te weten als we ooit een FOK-meet bij jou in het dorp hebben.quote:Op zondag 14 september 2025 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]wel een goed verhaal
niet voor schamen joh, je had tenminste nog andere kleren aan (althans dat denk ik). Ik las laatst op Reddit wat verhalen van hotelmedewerkers dat het veel vaker voorkomt dan we denken dat mensen zich poedelnaakt op de hotelgangen bewegen en dan dus ook wel eens buitengesloten raken.
Dat was mijn eerste gedachte.quote:Op zondag 14 september 2025 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]wel een goed verhaal
Ik had alleen mijn korte kattenpyjama aanquote:Op zondag 14 september 2025 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]wel een goed verhaal
quote:Op zondag 14 september 2025 15:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had alleen mijn korte kattenpyjama aan
Ik kan er nu gelukkig om lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |