Nee niet vanzelf. Daar moet permanent aan gewerkt worden door iedereen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Wij hadden afgelopen week een social safety workshop. Die begon met "als je elkaar beter leert kennen komt er vanzelf meer safety". Haha. Nee.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:09 schreef derLudolf het volgende:
De kachel brandt, ik herhaal de kachel brandt
In Nederland zou de buurt een protest gaan organiseren, want jouw houtrook verstikt 100en in jouw regio nu.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:09 schreef derLudolf het volgende:
De kachel brandt, ik herhaal de kachel brandt
En velen kan ik beter niet te best leren kennenquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet vanzelf. Daar moet permanent aan gewerkt worden door iedereen.
Ik heb deze week toestemming gekregen van de Schorni, dus wil het ook proberen. Ik wil voor het seizoen begint de kachel ingebrand hebben ook, kamer staat nu beetje blauw ivm verf. Na een paar uur is dat over schijntquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
In Nederland zou de buurt een protest gaan organiseren, want jouw houtrook verstikt 100en in jouw regio nu.
Ik wil inderdaad een zgn M&M rounds’ laten inplannen na mijn vakantiequote:Op zaterdag 13 september 2025 12:38 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Candaasjewat rot dat de druk ervoor heeft gezorgd dat je de vakantie op deze manier ingaat. Is het niet tijd voor een teamvergadering waarin je kunt vertellen waarom die dingen de druk op jou en collega teveel verhogen en wat dat voor consequenties heeft? En/of een vuist op tafel richting 'boven' dat dit niet acceptabel is? Want nu hebben de organisatieproblemen op jou persoonlijk een negatief effect, en dat lijkt me nou niet de bedoeling
![]()
Niet dat ik veel recht van spreken heb in dergelijke contexten, maar ik ben wel goed in anderen hiertoe adviseren
Groetjes vanuit de treinop weg naar middelbare school lustrum/reünie. Ben benieuwd. Wel zin in. Mogelijk ook nog even bij broertje en gezin langs, ligt beetje aan hoe de middag/avond loopt.
Wij hadden afgelopen week een social safety workshop. Die begon met "als je elkaar beter leert kennen komt er vanzelf meer safety". Haha. Nee.
Jup, de ramen kunnen nu ook gewoon open om verfgeur weg te krijgen. Oh en qua buurt, de schoorsteenveger heeft zelfs bruinkool niet afgeraden ivm stankoverlast ofzo. Heb bovendien ook geen buren, zoals de wind nu staat is er een huis 200m verderop waar m'n rook overheen waait.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:07 schreef fietsie het volgende:
Wijs, nu kun je alles checken zonder afhankelijk te zijn van warmte
Al legt iemand hier een elektrische spiraal in zijn houtkachel dan kun je nog rekenen op klachten over rookoverlast van sommige carrière zeiksnorren.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup, de ramen kunnen nu ook gewoon open om verfgeur weg te krijgen. Oh en qua buurt, de schoorsteenveger heeft zelfs bruinkool niet afgeraden ivm stankoverlast ofzo. Heb bovendien ook geen buren, zoals de wind nu staat is er een huis 200m verderop waar m'n rook overheen waait.
Goed dat je een plan hebt. En helaas dat dit nu gebeurt zó vlak voor je vakantie.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad een zgn M&M rounds’ laten inplannen na mijn vakantie![]()
Dat was ooit al een idee maar nooit echt gebruik van gemaakt tnt, maar in dit geval wil ik echt dat dit besproken wordt en niet enkel binnen mijn eigen team. Dus ik wil naast mijn eigen afdeling het management erbij, anesthesie, en back office/balie.
Het is niet de bedoeling om de schuld dan bij iemand neer te leggen, maar wel te kijken waar het allemaal mis ging of beter kon (het was niet enkel deze patiënt, het was een samenloop van alles bij elkaar) en hoe we dat als ziekenhuis gaan aanpakken.
Veel plezier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |