SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Pogingen misluktquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja probeer het onderwerp maar te draaienWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
blubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nopequote:Op zaterdag 13 september 2025 09:36 schreef kree het volgende:
heeft iemand die miniserie gezien la Palma op Netflix?![]()
En deze OP?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh god, laten we het weer over de zogenaamde inclusiviteit van La Palma gaan hebbenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
We kunnen het ook hebben over
Nou doe eens gek
BolkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jouw bolkquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:37 schreef greysbones het volgende:
We kunnen het ook hebben over
Nou doe eens gek
Bolk![]()
![]()
Eitje bakken
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik zweer het je het idee was nog oke.....quote:
maarja moet er stuk in over weer lesbisch en alles is oke en blablabal. had hem toen bijna uitgezet.
niet dat t me wat boeit he of niet eens mee ben, maar het was er heel overdreven in. en dat irriteert me en doet Netflix met hun series vaker.
verder was het 1 grote fantasie show en totaal niet geloofwaardig. maarja. oke voor 5 afleveringen ofzo was t nog te kijken.Do what you love, love what you do!![]()
het irriteert me. en Netflix heeft hier handje van, dart er altijd iets gay of lesbisch in moet zitten nu.Do what you love, love what you do!![]()
En ja hoor, onze langspeelplaat blijft weer eens hangenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Na die lesbische scenes welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
jullie snappen me niet, ik zeg niet dat er wat verkeerds mee is. maar dat het er overdreven in zit de laatste tijd wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
Beetje gay is best ok
Beetje bi is niet bah![]()
![]()
![]()
Omdat dat toch ook gewoon iets is wat normaal is? Waarom moeten er dan per se alleen maar hetero stellen in voor komen of iemand die verliefd op het andere geslacht beetje krom wel vindt je niet?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:40 schreef kree het volgende:
het irriteert me. en Netflix heeft hier handje van, dart er altijd iets gay of lesbisch in moet zitten nu."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hihiquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:40 schreef MooieTop6 het volgende:
En ja hoor, onze langspeelplaat blijft weer eens hangenWerewolf
Superkrom want het voelt alsof ik niet bestaquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat dat toch ook gewoon iets is wat normaal is? Waarom moeten er dan per se alleen maar hetero stellen in voor komen of iemand die verliefd op het andere geslacht beetje krom wel vindt je niet?Werewolf
Verstandigquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:43 schreef greysbones het volgende:
Ik zeg bolk
Laten we niet afdwalen![]()
Jij bestaat zeker wel Mutskequote:Op zaterdag 13 september 2025 09:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Superkrom want het voelt alsof ik niet besta
Je bent zoals je bent
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Sorryquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:43 schreef greysbones het volgende:
Ik zeg bolk
Laten we niet afdwalen
Bolk
Nog mooi weer hier, eens zie wanneer de regenbuien komen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
EEn bolkje hier, een bolkje daar een bolkje overalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee dan snap je niet wat ik wil zeggen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat dat toch ook gewoon iets is wat normaal is? Waarom moeten er dan per se alleen maar hetero stellen in voor komen of iemand die verliefd op het andere geslacht beetje krom wel vindt je niet?
het is normaal, maar het zit er te overdreven in de laatste tijd?
Ik heb er geen problemen mee want iedereen mag zijn wat ie wil zijn. Maar waarom daarin. en het is overduidelijk dat er ff gepromoot moet worden in #3 hoe oke het is enzo. dat dus.Do what you love, love what you do!![]()
Gaan we het nu hier WEER over hebben? Kom eens met originele onderwerpen ipv iedere keer je standaard-onderwerpen als je zonodig een discussie wilt hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
jullie snappen me niet, ik zeg niet dat er wat verkeerds mee is. maar dat het er overdreven in zit de laatste tijd wel.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Stel je voor
Netflix maakt een miniserie over DTS
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wordt verboten!quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:44 schreef greysbones het volgende:
Stel je voor
![]()
Meer lesbische stellen in series/films = meer tieten in series/films
win/win lijkt mijIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Justin K gespeeld door Hmm wat zullen we eens verzinnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:
Justin K gespeeld door Hmm wat zullen we eens verzinnen![]()
![]()
Nou ik kijk best wat series, en mij is t nog niet opgevallen trouwensquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:44 schreef kree het volgende:
[..]
nee dan snap je niet wat ik wil zeggen?
het is normaal, maar het zit er te overdreven in de laatste tijd?
Ik heb er geen problemen mee want iedereen mag zijn wat ie wil zijn. Maar waarom daarin. en het is overduidelijk dat er ff gepromoot moet worden in #3 hoe oke het is enzo. dat dus.
Ja zeg het eens...quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja wie
Wie zou jou moeten spelen ?![]()
gewoon niet mee eens man? t was een oke idee, die hele serie. maar waarom moet dat er overduidelijk in?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gaan we het nu hier WEER over hebben? Kom eens met originele onderwerpen ipv iedere keer je standaard-onderwerpen als je zonodig een discussie wilt hebbenDo what you love, love what you do!![]()
Nou dat wordt wel een hit hoorquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:44 schreef greysbones het volgende:
Stel je voor
De nummer 1 serie van Netflix"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En wie zou Lovely moeten spelen..quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik kijk best wat series, en mij is t nog niet opgevallen trouwens
Een mooie blonde dameThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik speel gewoon mezelfquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
En wie zou Lovely moeten spelen..
Een mooie blonde dame
kijk maar en dan zul je snappen wat ik bedoel. niks mis mee met lesbisch of gay, maar dat het zo overduidelijk gemaakt moet worden wel daarin. daar heb ik moeite mee.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik kijk best wat series, en mij is t nog niet opgevallen trouwensDo what you love, love what you do!![]()
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:47 schreef kree het volgende:
[..]
kijk maar en dan zul je snappen wat ik bedoel. niks mis mee met lesbisch of gay, maar dat het zo overduidelijk gemaakt moet worden wel daarin. daar heb ik moeite mee.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik wel steeds handtekeningen uit delen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik wel steeds handtekeningen uit delenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nou zeg wat ijk ervan denk? zeg maar als je anders erover denkt hoor?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb mijn mening daar gister al over gegeven, toen je het OOK AL over dit exact zelfde onderwerp had. In 1 dag is mijn mening niet anders geworden.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:48 schreef kree het volgende:
[..]
nou zeg wat ijk ervan denk? zeg maar als je anders erover denkt hoor?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
bleh, brood is oud
Nou dan moeten we wel snel een serie maken anders is leenbakker al faillietquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
En @:Lovely misschien krijg je de tafel dan wel gratis van leenbakker
Want je bent beroemd
Daar refereerde ik ook aanquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:49 schreef Lovely het volgende:
Moet wel meteen hier aan denken bij handtekening handtekening
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Goed rolverdeling
Jus
Leonardo di caprio of Brad Pitt ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zelf gezien die serie dus niet? naja geef er dan ook geen mening overquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening daar gister al over gegeven, toen je het OOK AL over dit exact zelfde onderwerp had. In 1 dag is mijn mening niet anders geworden.Do what you love, love what you do!![]()
Doe eens niet zo mal. Voor een rol van 2 minuten??quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
Goed rolverdeling
Jus
Leonardo di caprio of Brad Pitt ?![]()
![]()
Je hebt de hoofdrolquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Doe eens niet zo mal. Voor een rol van 2 minuten??
Toevallig heb ik die wel gezien, en toevallig heb ik daar gisteren mijn mening al over gegeven.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:50 schreef kree het volgende:
[..]
zelf gezien die serie dus niet? naja geef er dan ook geen mening over
Dat jij die alweer vergeten ben, tsja, vraag dan mijn mening niet nog een keer.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het verboden N-woord + 'en'quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die wel gezien, en toevallig heb ik daar gisteren mijn mening al over gegeven.
Dat jij die alweer vergeten ben, tsja, vraag dan mijn mening niet nog een keer.![]()
Ik vind het overigens snap dat je uit die reactie van mij uberhaupt kunt herleiden dat ik die serie niet gezien zou hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:50 schreef kree het volgende:
[..]
zelf gezien die serie dus niet? naja geef er dan ook geen mening over
niet gelezen man? maar vertel?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die wel gezien, en toevallig heb ik daar gisteren mijn mening al over gegeven.
Dat jij die alweer vergeten ben, tsja, vraag dan mijn mening niet nog een keer.Do what you love, love what you do!![]()
Nen!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zodat je er morgen weer naar kunt vragen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik wist niet dat jij die gezien had? gister niet gelezen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik vind het overigens snap dat je uit die reactie van mij uberhaupt kunt herleiden dat ik die serie niet gezien zou hebbenDo what you love, love what you do!![]()
Hoe heet die blonde mannelijke acteur
Met iets te langer haar
Ietwat ragebolThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij heeft wel heel veel keer 2 minuten nodigquote:
hmmms mss heb je t wel gezegd, maar ff niet waar ik mee bezig was?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zodat je er morgen weer naar kunt vragen?
Heb geen idee? kan me niet herinneren dat je er wat over zij.Do what you love, love what you do!![]()
Past precies bij hemquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft wel heel veel keer 2 minuten nodig
Man man manquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:56 schreef kree het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij die gezien had? gister niet gelezen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vind ik ook snapquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik vind het overigens snap dat je uit die reactie van mij uberhaupt kunt herleiden dat ik die serie niet gezien zou hebben
Ik vind snapquote:
schoonmaken
Maily is dan Nicole Kidman
Maar ik heb baby girl gezien .. dus de Nicole pre baby girl
wss meer met wat anders bezig geweest denk. naja zal wel. iig sta nog steeds achter wat ik zei.Do what you love, love what you do!![]()
Als snap niet snapt wat snap snapt, .....quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heartstopper is wel een mooie serie voor jouquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:42 schreef kree het volgende:
volgens mij alles wat Netflix maakt is gemaakt door LBQTI enzo.![]()
![]()
hmms denk je?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:59 schreef maily het volgende:
[..]
Heartstopper is wel een mooie serie voor jouDo what you love, love what you do!![]()
Het zou schelen als je ook eens leest wat andere vertellen. Je gaat een discussie aan, maar leest zelden wat andere zeggen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:59 schreef kree het volgende:
wss meer met wat anders bezig geweest denk. naja zal wel. iig sta nog steeds achter wat ik zei.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heet scheelt welquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heet zou schelen als je ook eens leest wat andere vertellen. Je gaat een discussie aan, maar leest zelden wat andere zeggen.![]()
![]()
SNAP - I've got the powerquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik vind het overigens snap dat je uit die reactie van mij uberhaupt kunt herleiden dat ik die serie niet gezien zou hebben![]()
![]()
okequote:Op zaterdag 13 september 2025 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heet zou schelen als je ook eens leest wat andere vertellen. Je gaat een discussie aan, maar leest zelden wat andere zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
Je kan t proberenquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even afkoelen dan?
de makkelijkste rol van der leven, gewoon af en toe een keertje bolk typenquote:
quote:
Dat is geen discussiequote:Op zaterdag 13 september 2025 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou schelen als je ook eens leest wat andere vertellen. Je gaat een discussie aan, maar leest zelden wat andere zeggen.
Ook pre-quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tot gespeeld door Bruce Willis
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou schelen als je ook eens leest wat andere vertellen. Je gaat een discussie aan, maar leest zelden wat andere zeggen.Oh mijn hemel, is het weer eens zo ver?
![]()
Had je anders verwacht?quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]Oh mijn hemel, is het weer eens zo ver?
![]()
![]()
Dit dusquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou schelen als je ook eens leest wat andere vertellen. Je gaat een discussie aan, maar leest zelden wat andere zeggen.Werewolf
Ik zag hem in het topic en vroeg me al wel af of hij vroeg is opgestaan of nog naar bed moet.quote:
In het 2e geval viel uiteraard niets anders te verwachten.![]()
En dan voor ontbijtquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ruik ergens spaghetti bolognese![]()
![]()
begint gelijk al gay. naja mag hopen dat t toepasselijk is? geef het 1 aflevering kans.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:04 schreef kree het volgende:
kijk die hartstopper nu, mag hopen dat t leuk is, maargoed.![]()
![]()
Ja het was weer een dolle nachtquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag hem in het topic en vroeg me al wel af of hij vroeg is opgestaan of nog naar bed moet.
In het 2e geval viel uiteraard niets anders te verwachten.![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:07 schreef kree het volgende:
begint gelijk al gay. naja mag hopen dat t toepasselijk is? geef het 1 aflevering kans.![]()
![]()
Duhquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
Heartstoppper is gewoon gay
Wille of ni![]()
![]()
Brokeback Mountain?quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:09 schreef kree het volgende:
kunnen jullie me niet betere film tips geven?![]()
Mutske als een actrice jou moet spelenquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ruik ergens spaghetti bolognese
Wie moet het dan zijn ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
spreekt me niet aan tot nu en meestal heb ik het snel door.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:10 schreef maily het volgende:
[..]
Jij kijkt ook niet eerst even waar het over gaat?Do what you love, love what you do!![]()
Komop zeg, snap dat jullie nu zeggen? maar hoef niet gay films enzo?quote:
voor jullie heb ik btw wel goeie tips./
Die over Blackberry telefoon was oke.Do what you love, love what you do!![]()
Ga maar baby girl kijkenquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:11 schreef kree het volgende:
[..]
Komop zeg, snap dat jullie nu zeggen? maar hoef niet gay films enzo?
Die over Blackberry telefoon was oke.
Heb je wat te doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo je zei het al, maar die Nicole Kidman.... manmanmanquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga maar baby girl kijken
Heb je wat te doen![]()
![]()
![]()
![]()
My blackberry is not workingquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:11 schreef kree het volgende:
[..]
Die over Blackberry telefoon was oke.
Serieus?quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het was weer een dolle nacht![]()
![]()
Ik was echt in shockquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo je zei het al, maar die Nicole Kidman.... manmanman![]()
![]()
Deze manquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je gay bent moet je hem dar in stoppen he.
Bareback mountain dan?quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:11 schreef kree het volgende:
[..]
Die over Blackberry telefoon was oke.![]()
https://www.bing.com/vide(...)c&aps=63&FORM=VRDGARquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:14 schreef maily het volgende:
[..]
My blackberry is not working
check hem maar die film, ik vond hem oke.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:14 schreef maily het volgende:
[..]
My blackberry is not working
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Beetje gay is best okéquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:16 schreef kree het volgende:
[..]
check hem maar die film, ik vond hem oke.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik niet.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:16 schreef kree het volgende:
[..]
check hem maar die film, ik vond hem oke.![]()
mij ook niet, maar vond hem toch onwijs goed wel. tis leuker als t lijkt. tip.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Samen met een vriendin in de bios gezienquote:
We gingen beduusd naar huisThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die 2e vind ik leuker.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
https://www.bing.com/vide(...)c&aps=63&FORM=VRDGAR
TP for my bunghole![]()
![]()
Snap ik.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Samen met een vriendin in de bios gezien
We gaan beduusd naar huis
Zou er iemand zijn die het tegen haar zegt?![]()
beetje mee oke, het overduidelijk nog 10x over de top moeten maken niet. en dat was in la Palma.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:17 schreef maily het volgende:
[..]
Die 2e vind ik leuker.
TP for my bunghole![]()
![]()
Volgens mij waren de kritieken best lovendquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snap ik.
Zou er iemand zijn die het tegen haar zegt?
quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij waren de kritieken best lovend_!
![]()
naja dat kan ook, maar dacht juist doe legaal en ff simpeler. maar ga wel weer terug naar illegaal.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Illegaalquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:21 schreef kree het volgende:
[..]
naja dat kan ook, maar dacht juist doe legaal en ff simpeler. maar ga wel weer terug naar illegaal.![]()
![]()
sowieso is er weinig aan films nu of nieuw waarvan ik denk die wil ik zien.Do what you love, love what you do!![]()
Ow, ben niet zo'n kenner in dat genrequote:Op zaterdag 13 september 2025 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was Brokeback Mountain; Bareback Mountain is daar weer een hommage naar.![]()
![]()
Beter ja, als je niet van regenboogvlaggen enzo houdt!quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:21 schreef kree het volgende:
hmmms mss moet ik Netflix ook maar opzeggen,![]()
![]()
hoho ik gun de industrie nu geld.quote:
want kan het voor heeeeeel veel minder p/m allemaal vinden?
Maarja goed ze produceren zoveel bagger dat ik niet eens meer zin heb om abo op te nemen.Do what you love, love what you do!![]()
Als je het zo'n bagger vindt, kijk dan ook nietquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:24 schreef kree het volgende:
[..]
hoho ik gun de industrie nu geld.
want kan het voor heeeeeel veel minder p/m allemaal vinden?
Maarja goed ze produceren zoveel bagger dat ik niet eens meer zin heb om abo op te nemen.![]()
Kwam gelijk uit na het origineel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow, ben niet zo'n kenner in dat genre
Zo heb je ook een Lord of the cockrings en weet ik wat nog meer. Zijn wel wat topics over te vinden van vroeger.![]()
Ik pasquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Kwam gelijk uit na het origineel.
Zo heb je ook een Lord of the cockrings en weet ik wat nog meer. Zijn wel wat topics over te vinden van vroeger.![]()
![]()
Ja want illegaal downloaden is diefstal he, en volgens mij gaat 1 van de 10 geboden daar over?quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:25 schreef kree het volgende:
[..]
denk dat ie traantje zal laten ja.![]()
![]()
sta op punt?quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je het zo'n bagger vindt, kijk dan ook nietDo what you love, love what you do!![]()
hmmmmm. ja als je het letterlijk neemt wel.. LOL oke heb je me hier.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja want illegaal downloaden is diefstal he, en volgens mij gaat 1 van de 10 geboden daar over?Do what you love, love what you do!![]()
goed, naja. letterlijk gelijk, ander kant is ze stelen ook van ons.Do what you love, love what you do!![]()
goed ik wil niet stelen, maarja moeten ze het ook maar wat makkelijker en goedkoper maken.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:28 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmm. ja als je het letterlijk neemt wel.. LOL oke heb je me hier.![]()
![]()
Dus in plaats van je andere wang toe te keren geef je de mofo een bitchslap terug?quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:29 schreef kree het volgende:
goed, naja. letterlijk gelijk, ander kant is ze stelen ook van ons.![]()
![]()
hmmmmm......quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus in plaats van je andere wang toe te keren geef je de mofo een bitchslap terug?
euh ja.Do what you love, love what you do!![]()
naja wat wel op Netflix staat
Bekijk deze YouTube-video
kijk deze, die is nl wel grappig
en niet overdreven iets gay ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
KoffieDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Een loop is een loopDon't follow me. I am lost too
.
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
en fuck me not, want fan van dit. op YouTube enzo. ik durf te wedden ik zou een 737 zonder problemen aan de grond kunnen zetten.
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Nee, is dat niets voor jou, dacht dat jij wel avontuurlijk wasquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blijkbaar kan je zelf stuntvliegen.
Nee hoor ni met mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat zei ik niet, maar goed ik denk wel dat ik beetje weet hoe het in elkaar zit. en met ILS landing enzo. ik denk ja zou een vliegtuig op de grond kunnen zetten.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blijkbaar kan je zelf stuntvliegen.
Nee hoor ni met mij.Do what you love, love what you do!![]()
Ja met bungeejumpen toch ook?quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is dat niets voor jou, dacht dat jij wel avontuurlijk was![]()
Jij welquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:42 schreef kree het volgende:
en fuck me not, want fan van dit. op YouTube enzo. ik durf te wedden ik zou een 737 zonder problemen aan de grond kunnen zetten.
.
Ja, daaromquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh, vergeet niet door te spoelenquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:44 schreef hemarookworst het volgende:
Mogguh even mijn start ritueel
![]()
.
![]()
Vriend Karinthische Kasnudelquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:44 schreef hemarookworst het volgende:
Mogguh even mijn start ritueel![]()
![]()
KasnudelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
.
serieus denk dat ik eind komquote:
maargoed kijk die film joh. good boys. mss nog beetje leuke op NetflixDo what you love, love what you do!![]()
Weet ikquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:47 schreef kree het volgende:
[..]
serieus denk dat ik eind kom
maargoed kijk die film joh. good boys. mss nog beetje leuke op Netflix
.
Jussiesprudelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laten neerstorten kunnen we allemaalquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:43 schreef kree het volgende:
[..]
dat zei ik niet, maar goed ik denk wel dat ik beetje weet hoe het in elkaar zit. en met ILS landing enzo. ik denk ja zou een vliegtuig op de grond kunnen zetten.![]()
![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
LapohuntDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
![]()
.
En volDon't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: