SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Pogingen misluktquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja probeer het onderwerp maar te draaienWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
blubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nopequote:Op zaterdag 13 september 2025 09:36 schreef kree het volgende:
heeft iemand die miniserie gezien la Palma op Netflix?![]()
En deze OP?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh god, laten we het weer over de zogenaamde inclusiviteit van La Palma gaan hebbenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
We kunnen het ook hebben over
Nou doe eens gek
BolkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jouw bolkquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:37 schreef greysbones het volgende:
We kunnen het ook hebben over
Nou doe eens gek
Bolk![]()
![]()
Eitje bakken
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik zweer het je het idee was nog oke.....quote:
maarja moet er stuk in over weer lesbisch en alles is oke en blablabal. had hem toen bijna uitgezet.
niet dat t me wat boeit he of niet eens mee ben, maar het was er heel overdreven in. en dat irriteert me en doet Netflix met hun series vaker.
verder was het 1 grote fantasie show en totaal niet geloofwaardig. maarja. oke voor 5 afleveringen ofzo was t nog te kijken.Do what you love, love what you do!![]()
het irriteert me. en Netflix heeft hier handje van, dart er altijd iets gay of lesbisch in moet zitten nu.Do what you love, love what you do!![]()
En ja hoor, onze langspeelplaat blijft weer eens hangenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Na die lesbische scenes welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
jullie snappen me niet, ik zeg niet dat er wat verkeerds mee is. maar dat het er overdreven in zit de laatste tijd wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
Beetje gay is best ok
Beetje bi is niet bah![]()
![]()
![]()
Omdat dat toch ook gewoon iets is wat normaal is? Waarom moeten er dan per se alleen maar hetero stellen in voor komen of iemand die verliefd op het andere geslacht beetje krom wel vindt je niet?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:40 schreef kree het volgende:
het irriteert me. en Netflix heeft hier handje van, dart er altijd iets gay of lesbisch in moet zitten nu."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hihiquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:40 schreef MooieTop6 het volgende:
En ja hoor, onze langspeelplaat blijft weer eens hangenWerewolf
Superkrom want het voelt alsof ik niet bestaquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat dat toch ook gewoon iets is wat normaal is? Waarom moeten er dan per se alleen maar hetero stellen in voor komen of iemand die verliefd op het andere geslacht beetje krom wel vindt je niet?Werewolf
Verstandigquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:43 schreef greysbones het volgende:
Ik zeg bolk
Laten we niet afdwalen![]()
Jij bestaat zeker wel Mutskequote:Op zaterdag 13 september 2025 09:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Superkrom want het voelt alsof ik niet besta
Je bent zoals je bent
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Sorryquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:43 schreef greysbones het volgende:
Ik zeg bolk
Laten we niet afdwalen
Bolk
Nog mooi weer hier, eens zie wanneer de regenbuien komen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
EEn bolkje hier, een bolkje daar een bolkje overalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee dan snap je niet wat ik wil zeggen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat dat toch ook gewoon iets is wat normaal is? Waarom moeten er dan per se alleen maar hetero stellen in voor komen of iemand die verliefd op het andere geslacht beetje krom wel vindt je niet?
het is normaal, maar het zit er te overdreven in de laatste tijd?
Ik heb er geen problemen mee want iedereen mag zijn wat ie wil zijn. Maar waarom daarin. en het is overduidelijk dat er ff gepromoot moet worden in #3 hoe oke het is enzo. dat dus.Do what you love, love what you do!![]()
Gaan we het nu hier WEER over hebben? Kom eens met originele onderwerpen ipv iedere keer je standaard-onderwerpen als je zonodig een discussie wilt hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
jullie snappen me niet, ik zeg niet dat er wat verkeerds mee is. maar dat het er overdreven in zit de laatste tijd wel.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Stel je voor
Netflix maakt een miniserie over DTS
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wordt verboten!quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:44 schreef greysbones het volgende:
Stel je voor
![]()
Meer lesbische stellen in series/films = meer tieten in series/films
win/win lijkt mijIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Justin K gespeeld door Hmm wat zullen we eens verzinnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:
Justin K gespeeld door Hmm wat zullen we eens verzinnen![]()
![]()
Nou ik kijk best wat series, en mij is t nog niet opgevallen trouwensquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:44 schreef kree het volgende:
[..]
nee dan snap je niet wat ik wil zeggen?
het is normaal, maar het zit er te overdreven in de laatste tijd?
Ik heb er geen problemen mee want iedereen mag zijn wat ie wil zijn. Maar waarom daarin. en het is overduidelijk dat er ff gepromoot moet worden in #3 hoe oke het is enzo. dat dus.
Ja zeg het eens...quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja wie
Wie zou jou moeten spelen ?![]()
gewoon niet mee eens man? t was een oke idee, die hele serie. maar waarom moet dat er overduidelijk in?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gaan we het nu hier WEER over hebben? Kom eens met originele onderwerpen ipv iedere keer je standaard-onderwerpen als je zonodig een discussie wilt hebbenDo what you love, love what you do!![]()
Nou dat wordt wel een hit hoorquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:44 schreef greysbones het volgende:
Stel je voor
De nummer 1 serie van Netflix"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En wie zou Lovely moeten spelen..quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik kijk best wat series, en mij is t nog niet opgevallen trouwens
Een mooie blonde dameThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik speel gewoon mezelfquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
En wie zou Lovely moeten spelen..
Een mooie blonde dame
kijk maar en dan zul je snappen wat ik bedoel. niks mis mee met lesbisch of gay, maar dat het zo overduidelijk gemaakt moet worden wel daarin. daar heb ik moeite mee.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik kijk best wat series, en mij is t nog niet opgevallen trouwensDo what you love, love what you do!![]()
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:47 schreef kree het volgende:
[..]
kijk maar en dan zul je snappen wat ik bedoel. niks mis mee met lesbisch of gay, maar dat het zo overduidelijk gemaakt moet worden wel daarin. daar heb ik moeite mee.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik wel steeds handtekeningen uit delen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik wel steeds handtekeningen uit delenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nou zeg wat ijk ervan denk? zeg maar als je anders erover denkt hoor?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb mijn mening daar gister al over gegeven, toen je het OOK AL over dit exact zelfde onderwerp had. In 1 dag is mijn mening niet anders geworden.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:48 schreef kree het volgende:
[..]
nou zeg wat ijk ervan denk? zeg maar als je anders erover denkt hoor?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
bleh, brood is oud
Nou dan moeten we wel snel een serie maken anders is leenbakker al faillietquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
En @:Lovely misschien krijg je de tafel dan wel gratis van leenbakker
Want je bent beroemd
Daar refereerde ik ook aanquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:49 schreef Lovely het volgende:
Moet wel meteen hier aan denken bij handtekening handtekening
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Goed rolverdeling
Jus
Leonardo di caprio of Brad Pitt ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zelf gezien die serie dus niet? naja geef er dan ook geen mening overquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening daar gister al over gegeven, toen je het OOK AL over dit exact zelfde onderwerp had. In 1 dag is mijn mening niet anders geworden.Do what you love, love what you do!![]()
Doe eens niet zo mal. Voor een rol van 2 minuten??quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
Goed rolverdeling
Jus
Leonardo di caprio of Brad Pitt ?![]()
![]()
Je hebt de hoofdrolquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Doe eens niet zo mal. Voor een rol van 2 minuten??
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Toevallig heb ik die wel gezien, en toevallig heb ik daar gisteren mijn mening al over gegeven.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:50 schreef kree het volgende:
[..]
zelf gezien die serie dus niet? naja geef er dan ook geen mening over
Dat jij die alweer vergeten ben, tsja, vraag dan mijn mening niet nog een keer.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het verboden N-woord + 'en'quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die wel gezien, en toevallig heb ik daar gisteren mijn mening al over gegeven.
Dat jij die alweer vergeten ben, tsja, vraag dan mijn mening niet nog een keer.![]()
Ik vind het overigens snap dat je uit die reactie van mij uberhaupt kunt herleiden dat ik die serie niet gezien zou hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:50 schreef kree het volgende:
[..]
zelf gezien die serie dus niet? naja geef er dan ook geen mening over
niet gelezen man? maar vertel?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die wel gezien, en toevallig heb ik daar gisteren mijn mening al over gegeven.
Dat jij die alweer vergeten ben, tsja, vraag dan mijn mening niet nog een keer.Do what you love, love what you do!![]()
Nen!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zodat je er morgen weer naar kunt vragen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik wist niet dat jij die gezien had? gister niet gelezen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik vind het overigens snap dat je uit die reactie van mij uberhaupt kunt herleiden dat ik die serie niet gezien zou hebbenDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: