Prima dat jij er geen probleem in ziet.quote:Op zondag 14 september 2025 00:32 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Zoals je zegt vanavond. Dus die kids slapen. Zie hier echt totaaaal geen probleem in.
Ik vind het knap dat het kan en ze nog zo'n bruisend sociaal leven hebben!
Ze zei zelf in een filmpje vooraf dat ze een big shopper vol met eten zou meenemen...quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:56 schreef Odonata het volgende:
[..]
Je doet net of die shoppen vol zit, terwijl je letterlijk de bodem kunt zien.
Wat heerlijk voor die meid !!! Kinderen op bed, oppas en lekker de hort op. Is toch prima ?? Kinderen merken er niks van.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:53 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Bij drielingfamilie.vandam is er vanavond alweer een oppas in huis.. echt niet normaal hoevaak hun en vooral moeders ‘s avonds opstap gaat en voor elke scheet een oppas regelt…. Nu een feestje van opa en oma maar ook tig keer oppas zodat ze naar de kermis kan of kan borrelen bij vriendinnen…….. ik zal het wel niet snappen maar ik heb echt geen 6x per maand ‘s avonds oppas nodig zodat ik opstap kan.
Vierde klinkt natuurlijk beter dan benoemen dat je laatste bent geworden, eigenlijk maakt het niks uit, ze had ook kunnen zeggen trots dat het me uiteindelijk gelukt is die 110 kg.quote:Op zondag 14 september 2025 06:44 schreef Lampje88 het volgende:
Knap van dbm dat de heeft meegedaan maar wel typisch dat ze benoemd 4e te zijn geworden terwijl dat in haar categorie laatste was. Ik vind zelf meedoen belangrijker dan winnen. Maar als je zegt ik ben 4e geworden suggereer je wel voor de mensen die het niet hebben gezien of je echt bij de top zat. Maar misschien oordeel ik te snel en verteld ze vandaag wel eerlijk dat ze volgende keer idd meer moet trainen
Exact je hoeft het niet te benoemenquote:Op zondag 14 september 2025 07:14 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Vierde klinkt natuurlijk beter dan benoemen dat je laatste bent geworden, eigenlijk maakt het niks uit, ze had ook kunnen zeggen trots dat het me uiteindelijk gelukt is die 110 kg.
Mooie ervaring voor Kim, goed gedaan Kim.
Dat vind ik ook. En nodig ook denk ik.quote:Op zondag 14 september 2025 00:13 schreef lila01 het volgende:
[..]
Dat ze nu weer haar eigen contacten oppakt, denk ik
in totaal lijkt me dan ?quote:Op zondag 14 september 2025 07:23 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Exact je hoeft het niet te benoemen
Op treads zegt ze dus iets van 273 te hebben getilt en is 237 dus zal wel typfoutje zijn. Alleen op insta zegt ze het niet te weten hoeveel kg. Zij lijkt altijd 2 verschillende mensen te zijn op de 2 platformen.😆
Ze hebben nog nooit zoveel kijkers gehad 😆quote:Op zondag 14 september 2025 08:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind t wel echt grappig dat 'we' ineens allemaal geïnteresseerd waren in een deadlift livestream 😂
Nou ik heb niet gekeken, dacht ik lees het hier wel. Ik vind het knap wat ze kunnen hoor maar vind het nou niet echt een leuk plaatje om te zien.quote:Op zondag 14 september 2025 08:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze hebben nog nooit zoveel kijkers gehad 😆
Nee denk ook niet, maar ze doet het wel onder begeleiding. Sowieso is al die spierpijn die ze altijd heeft niet ok lijkt me.quote:Op zondag 14 september 2025 09:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
Op haar threads staat ook een filmpje van haar. Het lijkt me niet echt een gezonde sport, maar you do you.
Maar of de coach ook ervaring heeft met lipoedeem en krachtsport?quote:Op zondag 14 september 2025 09:29 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nee denk ook niet, maar ze doet het wel onder begeleiding. Sowieso is al die spierpijn die ze altijd heeft niet ok lijkt me.
Ja, dat wordt meestal gedaan, meer grip ofzo. (Weet het niet meer precies, lang geleden)quote:Op zondag 14 september 2025 09:51 schreef Latteanais het volgende:
Ik heb nog nooit naar powerliften gekeken en weet er dus niets van.
Maar viel me op dat DBM haar ene hand bovenhands had en andere hand onderhands.
Deden meer mensen dit? (Voor degenen die langer gekeken hebben?)
Dacht ik ook.quote:Op zondag 14 september 2025 10:19 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb net het filmpje op insta gekeken van haarzelf, maar ik dacht dat het ook boven je hoofd moest, maar dat hoeft blijkbaar niet. Ik heb ook totaal geen verstand van deadliften.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |