abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218766465
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 00:32 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Zoals je zegt vanavond. Dus die kids slapen. Zie hier echt totaaaal geen probleem in.
Ik vind het knap dat het kan en ze nog zo'n bruisend sociaal leven hebben!
Prima dat jij er geen probleem in ziet.
Net zo prima dat ik vind dat het echt heel vaak is! En voor elke scheet een oppas laten komen.
Het is niet zo dat je geen bruisend sociaal leven hebt als je het niet doet.
pi_218766500
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 22:56 schreef Odonata het volgende:

[..]
Je doet net of die shoppen vol zit, terwijl je letterlijk de bodem kunt zien.
Ze zei zelf in een filmpje vooraf dat ze een big shopper vol met eten zou meenemen...
pi_218766628
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 21:53 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Bij drielingfamilie.vandam is er vanavond alweer een oppas in huis.. echt niet normaal hoevaak hun en vooral moeders ‘s avonds opstap gaat en voor elke scheet een oppas regelt…. Nu een feestje van opa en oma maar ook tig keer oppas zodat ze naar de kermis kan of kan borrelen bij vriendinnen…….. ik zal het wel niet snappen maar ik heb echt geen 6x per maand ‘s avonds oppas nodig zodat ik opstap kan.
Wat heerlijk voor die meid !!! Kinderen op bed, oppas en lekker de hort op. Is toch prima ?? Kinderen merken er niks van.
pi_218766668
Knap van dbm dat de heeft meegedaan maar wel typisch dat ze benoemd 4e te zijn geworden terwijl dat in haar categorie laatste was. Ik vind zelf meedoen belangrijker dan winnen. Maar als je zegt ik ben 4e geworden suggereer je wel voor de mensen die het niet hebben gezien of je echt bij de top zat. Maar misschien oordeel ik te snel en verteld ze vandaag wel eerlijk dat ze volgende keer idd meer moet trainen
pi_218766704
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 06:44 schreef Lampje88 het volgende:
Knap van dbm dat de heeft meegedaan maar wel typisch dat ze benoemd 4e te zijn geworden terwijl dat in haar categorie laatste was. Ik vind zelf meedoen belangrijker dan winnen. Maar als je zegt ik ben 4e geworden suggereer je wel voor de mensen die het niet hebben gezien of je echt bij de top zat. Maar misschien oordeel ik te snel en verteld ze vandaag wel eerlijk dat ze volgende keer idd meer moet trainen
Vierde klinkt natuurlijk beter dan benoemen dat je laatste bent geworden, eigenlijk maakt het niks uit, ze had ook kunnen zeggen trots dat het me uiteindelijk gelukt is die 110 kg.
Mooie ervaring voor Kim, goed gedaan Kim.
pi_218766714
Ik kijk echt op van DBM. Echt wel knap!
pi_218766725
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 07:14 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Vierde klinkt natuurlijk beter dan benoemen dat je laatste bent geworden, eigenlijk maakt het niks uit, ze had ook kunnen zeggen trots dat het me uiteindelijk gelukt is die 110 kg.
Mooie ervaring voor Kim, goed gedaan Kim.
Exact je hoeft het niet te benoemen

Op treads zegt ze dus iets van 273 te hebben getilt en is 237 dus zal wel typfoutje zijn. Alleen op insta zegt ze het niet te weten hoeveel kg. Zij lijkt altijd 2 verschillende mensen te zijn op de 2 platformen.😆
pi_218766727
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 00:13 schreef lila01 het volgende:

[..]
Dat ze nu weer haar eigen contacten oppakt, denk ik
Dat vind ik ook. En nodig ook denk ik.
pi_218766742
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2025 07:23 schreef Lampje88 het volgende:

[..]
Exact je hoeft het niet te benoemen

Op treads zegt ze dus iets van 273 te hebben getilt en is 237 dus zal wel typfoutje zijn. Alleen op insta zegt ze het niet te weten hoeveel kg. Zij lijkt altijd 2 verschillende mensen te zijn op de 2 platformen.😆
in totaal lijkt me dan ?
pi_218766743
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 07:31 schreef miep123456 het volgende:

[..]
in totaal lijkt me dan ?
Ja 😁
pi_218766744
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 07:31 schreef miep123456 het volgende:

[..]
in totaal lijkt me dan ?
Ja klopt alle keren bij elkaar
pi_218766889
Ik vind t wel echt grappig dat 'we' ineens allemaal geïnteresseerd waren in een deadlift livestream 😂
pi_218766895
Minibelle; als je oudste het huis uitvlucht omdat de jongste een vreselijk vervelende dag had lijkt mij dat er iets moet gebeuren.
Triest dat ze naar een vriendin moet gaan overnachten.
Zij ontloopt echt iedere confrontatie met de jongste, moet gaan opvoeden.
pi_218766936
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 08:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind t wel echt grappig dat 'we' ineens allemaal geïnteresseerd waren in een deadlift livestream 😂
Ze hebben nog nooit zoveel kijkers gehad 😆
pi_218766979
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 08:51 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze hebben nog nooit zoveel kijkers gehad 😆
Nou ik heb niet gekeken, dacht ik lees het hier wel. Ik vind het knap wat ze kunnen hoor maar vind het nou niet echt een leuk plaatje om te zien.
Die outfits zijn toch vreselijk, in zo'n romper waarin alles zichtbaar is?
En dat bedoel ik niet persoonlijk op Dbm, ik vind het echt knap dat ze het doet.
Maar vind het zo'n onvrouwelijke sport.
En dan die gezichten brie ze erbij trekken( wel eens op tv gekeken)
Maar goed, ze heeft het gedaan en is vierde geworden.Ik lees hier dat dat dus laatste is maar hè, meedoen is belangrijker dan winnen. Snap ook niet dat als ze zo trots is op zichrzelf, dat mag ze ook zijn, dat ze dat niet gewoon zegt.
pi_218767092
Op haar threads staat ook een filmpje van haar. Het lijkt me niet echt een gezonde sport, maar you do you.
pi_218767141
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 09:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
Op haar threads staat ook een filmpje van haar. Het lijkt me niet echt een gezonde sport, maar you do you.
Nee denk ook niet, maar ze doet het wel onder begeleiding. Sowieso is al die spierpijn die ze altijd heeft niet ok lijkt me.
pi_218767298
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 09:29 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nee denk ook niet, maar ze doet het wel onder begeleiding. Sowieso is al die spierpijn die ze altijd heeft niet ok lijkt me.
Maar of de coach ook ervaring heeft met lipoedeem en krachtsport?

We leuk dat haar man, moeder en flipflap helemaal naar Rotterdam zijn gereden om te kijken.
pi_218767346
Ik heb nog nooit naar powerliften gekeken en weet er dus niets van.
Maar viel me op dat DBM haar ene hand bovenhands had en andere hand onderhands.
Deden meer mensen dit? (Voor degenen die langer gekeken hebben?)
pi_218767710
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 09:51 schreef Latteanais het volgende:
Ik heb nog nooit naar powerliften gekeken en weet er dus niets van.
Maar viel me op dat DBM haar ene hand bovenhands had en andere hand onderhands.
Deden meer mensen dit? (Voor degenen die langer gekeken hebben?)
Ja, dat wordt meestal gedaan, meer grip ofzo. (Weet het niet meer precies, lang geleden)
pi_218767714
Ik heb net het filmpje op insta gekeken van haarzelf, maar ik dacht dat het ook boven je hoofd moest, maar dat hoeft blijkbaar niet. Ik heb ook totaal geen verstand van deadliften.
pi_218767740
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 10:19 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb net het filmpje op insta gekeken van haarzelf, maar ik dacht dat het ook boven je hoofd moest, maar dat hoeft blijkbaar niet. Ik heb ook totaal geen verstand van deadliften.
Dacht ik ook.
pi_218767781
Nou minibelle ging ook weer lekker los over school.
Ze leverde voor wiskunde op het examen een leeg blaadje in en kreeg toch een voldoende omdat ze een kunstopleiding ging doen?? Nou zo werkt het hier niet.
Met die instelling helpt ze haar kinderen ook niet.
Ik heb wel vraagtekens bij de breuken die de middelste voor verrijkingswerk niet snapte. Dit soort breuken (1/3x 300 ofzo) waren hier in het reguliere rekenwerk in groep 7 al behandeld.
Typisch dat het daar verrijkingswerk is, wat leert de rest van de klas dan?
pi_218767791
En wat moet de kleine van Sanneke met zoveel schoenen?? Hij komt nooit buiten🤣
pi_218767793
Boven je hoofd is gewichtheffen. Powerliften bestaat uit 3 onderdelen (deadlift, squat, bank press), die je 3x doet. De beste/ goedgekeurde resultaten worden opgeteld als totaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')