abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218764390
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik vind het wel knap van dbm dat ze meegedaan heeft!
Ik ook.
pi_218764400
En het Taptoe uitje van Annemarie vond ik ook leuk.
pi_218764447
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:50 schreef Odonata het volgende:

[..]
Ik denk dat je schrikt hoeveel pluis er nog in je machine beland.

Er wordt natuurlijk niet voor niets gewaarschuwd dat je hem niet 's nachts of als je weg bent aan moet zetten.
Aan de andere kant: hoe dan?! Ik ben niet de hele dag thuis om op de droger te passen 😅
Mijn man werkt vrijwel volledig thuis, dat scheelt een hoop haha.

Maar ik zou die droger van AM voor geen haar vertrouwen, zo vaak als die er mee stopt.
Nu doet zij ook wel alles in de droger (wat ik ook niet snap en zonde vind van de kleding)
pi_218764494
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:58 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Ze is nog niet klaar, zojuist netjes 90 kg gedeadlift, ik doe het haar niet na.
Ohh en je kunt terugkijken dus gelijk gedaan, dat deed ze echt super! Ik ben blij voor haar.
pi_218764535
Oeh en de 100 ook gelukt! Geen idee hoe het werkt, elke keer 10 er bij?
pi_218764550
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:51 schreef Odonata het volgende:
Ik was verrast door het uitje van AM met L. Hoe leuk, samen naar de taptoe.
Vorig jaar toch ook, maar met meer kinderen?
pi_218764566
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 21:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Vorig jaar toch ook, maar met meer kinderen?
Dat heb ik gemist. Ik ben om de zoveel tijd fluflu-moe, dan negeer ik ze allemaal een tijdje tot ik weer zin heb, hahaha.
pi_218764818
Bij drielingfamilie.vandam is er vanavond alweer een oppas in huis.. echt niet normaal hoevaak hun en vooral moeders ‘s avonds opstap gaat en voor elke scheet een oppas regelt…. Nu een feestje van opa en oma maar ook tig keer oppas zodat ze naar de kermis kan of kan borrelen bij vriendinnen…….. ik zal het wel niet snappen maar ik heb echt geen 6x per maand ‘s avonds oppas nodig zodat ik opstap kan.
pi_218764862
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 21:53 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Bij drielingfamilie.vandam is er vanavond alweer een oppas in huis.. echt niet normaal hoevaak hun en vooral moeders ‘s avonds opstap gaat en voor elke scheet een oppas regelt…. Nu een feestje van opa en oma maar ook tig keer oppas zodat ze naar de kermis kan of kan borrelen bij vriendinnen…….. ik zal het wel niet snappen maar ik heb echt geen 6x per maand ‘s avonds oppas nodig zodat ik opstap kan.
Oh wij hebben denk ik ook wel eens maanden dat er 6x oppas is. Kind heeft een schurfthekel aan drukte/verjaardagen/dingen die anders gaan en slaapt slecht ergens anders. Met oppas thuis is ze helemaal gelukkig en hebben wij ook een leuke dag/avond. Ik snap wel dat je met 4 jonge kinderen niet altijd gezamelijk naar een feestje gaat
pi_218764953
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:58 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Ze is nog niet klaar, zojuist netjes 90 kg gedeadlift, ik doe het haar niet na.
oh echt dacht dat ze klaar was
pi_218764970
zelfs110 zie ik nu
pi_218765048
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat heb ik hier gedurende de poly al vaker benoemd. Zij leek totaal geen eigen leven te hebben. De bff’s van M werden haar bff’s. Ik vind dat heel apart om te zien.
Fijn voor haar
pi_218765091
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:47 schreef Harper het volgende:

[..]
Geen idee of het normaal is (wij hebben geen droger) maar zoveel stof overal binnenin lijkt mij levensgevaarlijk. Dat ding staat vrijwel de hele dag aan, ook als Lot ernaast ligt te slapen.
Echt niet oke. Die droger maakt al weken een irritant piepend geluid, volgens mij vliegt dat ding nog in de fik binnenkort. Ik heb ook nog nooit gezien dat het stof de hele machine doorgaat. Daar heb toch het stoffilter voor en eens in de zoveel tijd de warmteregelaar (zo heet dat ding toch?). Als je stof op andere plekken gaat zitten, is dat gevaarlijk en is de machine aan vervanging toe
pi_218765188
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 21:59 schreef Mamavan1meisje het volgende:

[..]
Oh wij hebben denk ik ook wel eens maanden dat er 6x oppas is. Kind heeft een schurfthekel aan drukte/verjaardagen/dingen die anders gaan en slaapt slecht ergens anders. Met oppas thuis is ze helemaal gelukkig en hebben wij ook een leuke dag/avond. Ik snap wel dat je met 4 jonge kinderen niet altijd gezamelijk naar een feestje gaat
Het is daar al zo’n beetje vanaf de geboorte van de drieling dat het zo gaat.. en niet gezamenlijk naar een feestje gaan doen wij ook niet altijd nee ivm de kinderen maar dan blijft er 1 ouder thuis. zal wel persoonlijk zijn maar wil echt niet mijn kids zovaak per maand met een oppas thuis hebben voor elke scheet zoals een kermis….
pi_218765193
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 22:15 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Fijn voor haar
?
pi_218765237
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 22:24 schreef Lolaliedje30 het volgende:

[..]
Het is daar al zo’n beetje vanaf de geboorte van de drieling dat het zo gaat.. en niet gezamenlijk naar een feestje gaan doen wij ook niet altijd nee ivm de kinderen maar dan blijft er 1 ouder thuis. zal wel persoonlijk zijn maar wil echt niet mijn kids zovaak per maand met een oppas thuis hebben voor elke scheet zoals een kermis….
Volgens mij hebben ze daar het 1e jaar helemaal geen oppas gehad toch? Dat heeft ze wel eens ergens in een interview of post gedeeld. Vanwege het slechte slapen van de drieling. Maar misschien was dat bij iemand anders. Uiteraard persoonlijk of je wel of geen oppas vraagt. Wij maken er graag gebruik van, maar ook begrijpelijk als je het niet doet
pi_218765369
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 22:28 schreef Mamavan1meisje het volgende:

[..]
Volgens mij hebben ze daar het 1e jaar helemaal geen oppas gehad toch? Dat heeft ze wel eens ergens in een interview of post gedeeld. Vanwege het slechte slapen van de drieling. Maar misschien was dat bij iemand anders. Uiteraard persoonlijk of je wel of geen oppas vraagt. Wij maken er graag gebruik van, maar ook begrijpelijk als je het niet doet
Ja dat heb ik ook ergens gelezen dat ze nooit oppas vroegen vanwege het slechte slapen van de kinderen. Ik zie ze vaak apart van elkaar naar dingen gaan. Voor een etentje snap ik wel dat ze een oppas vraagt.
pi_218765473
Wel een goede reden, zo een wedstrijd, om lekker veel te mogen snaaien. Verbrand je echt zoveel kcal met een powerlift wedstrijd dat een bigshopper met eten nodig is?
pi_218765550
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 22:48 schreef Miepje77 het volgende:
Wel een goede reden, zo een wedstrijd, om lekker veel te mogen snaaien. Verbrand je echt zoveel kcal met een powerlift wedstrijd dat een bigshopper met eten nodig is?
Je doet net of die shoppen vol zit, terwijl je letterlijk de bodem kunt zien.
pi_218765748
Knap van dbm!

Am: wat doet Julia op een zaterdagavond bij haar ouders op de bank?? Ze is 21 toch?
pi_218766023
Nou DBM, als je meeleest: petje af hoor!
pi_218766137
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 22:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
?
Dat ze nu weer haar eigen contacten oppakt, denk ik
pi_218766207
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 21:53 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Zoals je zegt vanavond. Dus die kids slapen. Zie hier echt totaaaal geen probleem in.
Ik vind het knap dat het kan en ze nog zo'n bruisend sociaal leven hebben!
pi_218766450
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 22:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
?
Ik doelde op eerdere bericht, over dat J met haar zus was. Gaat soms mis met quoten 😁
pi_218766452
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 00:13 schreef lila01 het volgende:

[..]
Dat ze nu weer haar eigen contacten oppakt, denk ik
Dankjewel, idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')