abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick zaterdag 13 september 2025 @ 19:15:46 #126
382129 crew  Donna
pi_218763256
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 16:35 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik ben het met Donna eens. Bij iemands huis aanbellen en ongevraagd je ongezouten mening geven over elk detail van iemands leven is geschift. Dat is wat je doet, als je onder iemands openbare account zoiets schrijft. Sterker nog: je vraagt eerst nog even alle omstanders om even stil te staan en te kijken hoe je dat doet.

Dat je bij het koffiezetapparaat op het werk aan iemand vraagt of hij X of Y volgt op Instagram en daar uit waar je je over verbaasd, (zoals hier), is echt andere koek.
Donna zei alleen niks. :P
pi_218763317
Ik vind t knap van DBM! En over die trainer; zou dat niet chatgpt zijn? 🙈

Overigens denk ik ook niet dat het heel gezond is, ze kan denk ik beter cardio oid gaan doen. Maar goed, heel knap dat ze er stond
pi_218763380
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:01 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ze doet er niemand tekort mee toch?
Dat zeg ik ook niet toch?
Moet er alleen om
Lachen wat ze allemaal aan meuk in en rond huis haalt. En dan wekenlang een opruimcoach over de vloer heeft gehad
pi_218763467
Judith heeft nu alleen de voornamen nog op insta staan, denk dat ze wel meeleest hier.
pi_218763586
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:19 schreef Louuuu_lou het volgende:
Wat doen ze toch allemaal met die droger bij de Geertsen? Zou dat continu losschroeven en zelf prutsen aan dat ding niet juist averechts werken? Dat huis slibt vol met onnodige rommel, maar een apparaat dat oud en regelmatig stuk is vervangen ze uit principe niet, want kunnen ze heus wel zelf repareren? Ik begrijp dat niet hoor.
Geen idee of het normaal is (wij hebben geen droger) maar zoveel stof overal binnenin lijkt mij levensgevaarlijk. Dat ding staat vrijwel de hele dag aan, ook als Lot ernaast ligt te slapen.
pi_218763602
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:47 schreef Harper het volgende:

[..]
Geen idee of het normaal is (wij hebben geen droger) maar zoveel stof overal binnenin lijkt mij levensgevaarlijk. Dat ding staat vrijwel de hele dag aan, ook als Lot ernaast ligt te slapen.
Ik heb onze droger nog nooit open geschroefd, dus geen idee wat normaal is.
Maar onze droger staat alleen maar aan als we thuis zijn en er boven niemand in bed ligt. (En draait ook niet zo vaak, hooguit 1 a 2x per week)
pi_218763662
De Wild reclame bij AM doet me weer beseffen dat ik een hekel heb aan deze manier van reclame maken.
Dit merk, dat beweert duurzaam te zijn, stuurt weet ik veel hoe vaak nieuwe cases naar influencers.
En dan vinden de meiden in huize Geerts de lippenbalsem van een paar weken terug fijn en hoppa, ze krijgt weer een doos met 10-15 stuks opgestuurd. Ik doe maanden met één lippenbalsem.
Dat heeft niks meer met duurzaam te maken.
pi_218763789
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:55 schreef Harper het volgende:
De Wild reclame bij AM doet me weer beseffen dat ik een hekel heb aan deze manier van reclame maken.
Dit merk, dat beweert duurzaam te zijn, stuurt weet ik veel hoe vaak nieuwe cases naar influencers.
En dan vinden de meiden in huize Geerts de lippenbalsem van een paar weken terug fijn en hoppa, ze krijgt weer een doos met 10-15 stuks opgestuurd. Ik doe maanden met één lippenbalsem.
Het merk wil meeliften op de duurzame "hype". Maar echt duurzaam zijn ze sowieso niet met elke keer nieuwe cases uit te brengen.
Die dingen gaan echt lang mee.
Wdb doet Loveli het echt duurzamer.
Dat AM niks met duurzaamheid doet lijkt me vrij duidelijk.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_218763817
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:06 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Het merk wil meeliften op de duurzame "hype". Maar echt duurzaam zijn ze sowieso niet met elke keer nieuwe cases uit te brengen.
Die dingen gaan echt lang mee.
Wdb doet Loveli het echt duurzamer.
Dat AM niks met duurzaamheid doet lijkt me vrij duidelijk.
Precies. Douchegel. Een fles in een houder. Duurzaam want je hoeft alleen de fles te vervangen.
Goh, precies wat je bij een "gewoon" merk doet dus?

En inderdaad, AM is het grote voorbeeld van "consumeerderen".
  Moderator / Colorchick zaterdag 13 september 2025 @ 20:15:40 #135
382129 crew  Donna
pi_218763851
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:55 schreef Harper het volgende:
Dit vind ik dus zo leuk aan het forum he. Ik bedenk dit soort dingen zelf niet. Paar maanden geleden kwam dit hier ook voorbij en ben toen echt volledig afgeknapt op Wild.
Ineens dacht ik; huhhh, jaaa. Idioot.
pi_218763863
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:15 schreef Donna het volgende:

[..]
Dit vind ik dus zo leuk aan het forum he. Ik bedenk dit soort dingen zelf niet. Paar maanden geleden kwam dit hier ook voorbij en ben toen echt volledig afgeknapt op Wild.
Ik vind het geen fijne deo
Had het bij de dm in Duitsland gekocht om te kijken of het echt zo geweldig was, niet dus.
pi_218763871
Weet iemand hoe het kan dat je als je anoniem wilt kijken op Molly of instanavigation dat er accounts op privé staan? Dat was eerder niet toch?
  Moderator / Colorchick zaterdag 13 september 2025 @ 20:18:56 #138
382129 crew  Donna
pi_218763879
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vind het geen fijne deo
Had het bij de dm in Duitsland gekocht om te kijken of het echt zo geweldig was, niet dus.
Das persoonlijk natuurlijk. Ik vind het wel fijn. :Y
pi_218763912
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:15 schreef Donna het volgende:

[..]
Donna zei alleen niks. :P
Oh echt? Ik dacht dat ik jij het was die dat aangaf. Ik ga even teruglezen!
pi_218763928
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:47 schreef Harper het volgende:

[..]
Als je droger elke 4 maanden uit elkaar moet en hij verzamelt overal stof, ook op delen waar je minder makkelijk toegang tot hebt, dan noemen wij dat hier thuis een gevalletje Living on the Edge.
pi_218763936
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar onze droger staat alleen maar aan als we thuis zijn en er boven niemand in bed ligt. (En draait ook niet zo vaak, hooguit 1 a 2x per week)
Hier ook, draait ook nauwelijks, en helemaal niet als ik even uit huis ben. Ergens toch in m'n gedachten geslopen dat dat eventueel in de fik kan vliegen.
pi_218764029
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:15 schreef Donna het volgende:

[..]
Dat was ik ongetwijfeld ook. Ik stoor me er zo aan dat ik het elke keer weer noem, sorry.
Maarre, graag gedaan ;)
pi_218764051
Ik vind het wel knap van dbm dat ze meegedaan heeft!
pi_218764068
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik ken werkelijk niemand die zn droger openschroeft.
pi_218764141
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik ook. Had gedacht ze zegt het nog af.
Maar fijn voor haar dat het gelukt is
pi_218764201
quote:

[..]
Ik denk dat je schrikt hoeveel pluis er nog in je machine beland.

Er wordt natuurlijk niet voor niets gewaarschuwd dat je hem niet 's nachts of als je weg bent aan moet zetten.
Aan de andere kant: hoe dan?! Ik ben niet de hele dag thuis om op de droger te passen 😅
pi_218764214
Ik was verrast door het uitje van AM met Lot. Hoe leuk, samen naar de taptoe.
pi_218764233
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat
Is het ook.
Al vond ik de aanloop wel vermoeiend vanwege al het geklaag over spierpijn enz.
Maar ze heeft toch maar gedaan
pi_218764285
Ze is nog niet klaar, zojuist netjes 90 kg gedeadlift, ik doe het haar niet na.
pi_218764293
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:58 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Ze is nog niet klaar, zojuist netjes 90 kg gedeadlift, ik doe het haar niet na.
Ik ook niet, ja 1 keer want dat ding valt bovenop me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')