Alles wat je vindt recht in iemands gezicht zeggen. Wedden dat de meesten dat niet zouden doen als ze bij elkaar in de rij bij de appie staan.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:20 schreef lila01 het volgende:
[..]
Wat een heftige reactie, geschift nog wel...
Wat zegt dat over ons hier op dit forum?
Nou dat! Het zijn 3 volwassen mensen die er samen voor moeten zorgen dat het allemaal zo prettig en efficiënt mogelijk verloopt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Het verbaast me meer dat mensen zich zo achterlijk comfortabel voelen om zich overal mee te bemoeien onder een post. Ongelofelijk. Mensen die je niet kent hè
Ik zou je hele persona verwijderen. Get a life.
Ze heeft er met die verkeersborden , aanhanger, tankstation , skelter, kar,bakfiets en rolstoel een compleet pretpark vanquote:
Wie is dbm, (indien dit niet gevraagd mag worden haal ik het weg)quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:09 schreef Muurbloem7 het volgende:
DBM: snoep en snaaien als warming up. Wat een grap die vrouw
Dat vind ik ook altijd bij online filmpjes van kledingwinkels. Zulk grof commentaar soms . Dan denk ik loop je de winkelquote:Op zaterdag 13 september 2025 16:35 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik ben het met Donna eens. Bij iemands huis aanbellen en ongevraagd je ongezouten mening geven over elk detail van iemands leven is geschift. Dat is wat je doet, als je onder iemands openbare account zoiets schrijft. Sterker nog: je vraagt eerst nog even alle omstanders om even stil te staan en te kijken hoe je dat doet.
Dat je bij het koffiezetapparaat op het werk aan iemand vraagt of hij X of Y volgt op Instagram en daar uit waar je je over verbaasd, (zoals hier), is echt andere koek.
Ja ik vind haar dus 3x een reclame bord meer niet. En zij zet vooral haar dochter in voor reclamequote:Op zaterdag 13 september 2025 11:37 schreef huisjehier121 het volgende:
Debbiebhillon hangt ook van uitnodigingen en samenwerkingen aan elkaar.
Nu gesponsord een weekendje Beekse Bergen.
De.blije.mamaquote:Op zaterdag 13 september 2025 17:11 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Wie is dbm, (indien dit niet gevraagd mag worden haal ik het weg)
Wat een taalgebruik...kan dat iets minder?quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Het gaat me niet om de "fluflu" mokkels met een telefoon. Het gaat me om de mens die werkelijk elke primaire gedachte onder iemand moet posten. Dan ben je echt net zo geschift.
Al die mensen bij ClosetvanVal of nu bij MB.
En laten we wel zijn, wat ook inherent is: het is haar kanaal dus als het haar niet zint kan ze je nietszeggende bemoeienis en je persoon gewoon blokken. Dat hoort er ook gewoon bij. Moet zij weten
Deze vergelijking snap ik nooit.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:35 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik ben het met Donna eens. Bij iemands huis aanbellen en ongevraagd je ongezouten mening geven over elk detail van iemands leven is geschift. Dat is wat je doet, als je onder iemands openbare account zoiets schrijft. Sterker nog: je vraagt eerst nog even alle omstanders om even stil te staan en te kijken hoe je dat doet.
Dat je bij het koffiezetapparaat op het werk aan iemand vraagt of hij X of Y volgt op Instagram en daar uit waar je je over verbaasd, (zoals hier), is echt andere koek.
ZO verschrikkelijk aso. Wederom ook al die kinderen vol in beeld.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith; was het echt te veel moeite geweest om de volledige namen van die kinderen af te schermen?
En iedereen ook weer lekker op insta gooienquote:Op zaterdag 13 september 2025 17:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith; was het echt te veel moeite geweest om de volledige namen van die kinderen af te schermen?
De fluflu's komen bij mijn zelden ongewild op mijn feed voorbij. En net als met alle andere reclame kan ik dat gewoon wegklikken of doorscrollen. Dat zij er zelf blij van worden, geen probleem. Maar je gaat de collectant aan je deur toch ook niet de huid volschelden? Die serveer je netjes af en je wenst ze nog een fijne dag.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:26 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Deze vergelijking snap ik nooit.
Diezelfde fluflu die al die spullen aanprijst (en soms ongewild op mijn sociale voorbij komen )bellen dan dus ook een soort van bij mij aan?? Influencers moeten het hebben van interactie op hun stories, en post. Zelfs interactie via PB helpt mee betreft zichtbaarheid, grote van account en dus inkomsten. Sterker nog ze kicken er op. En als je dan ook nog eens je relatie (poly) zakelijk gaat uitmelken (wat ze gewoon echt gedaan hebben gezien bepaalde samenwerkingen, dan vraag je er wat mij betreft toch echt indirect om.
Ik kan nog begrijpen dat je vlak voordat je moet liften iets met (druiven)suiker neemt, maar toch niet ruim vantevoren uitgebreid gaan snoepen/ongezond snacken? Dan krijg je als je daadwerkelijk moet liften zo'n enorme suikerdip...maar ja ze zal het zelf wel weer beter weten.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:09 schreef Muurbloem7 het volgende:
DBM: snoep en snaaien als warming up. Wat een grap die vrouw
Ze deelde afgelopen week dat de trainer dat gezegd had.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:14 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ik kan nog begrijpen dat je vlak voordat je moet liften iets met (druiven)suiker neemt, maar toch niet ruim vantevoren uitgebreid gaan snoepen/ongezond snacken? Dan krijg je als je daadwerkelijk moet liften zo'n enorme suikerdip...maar ja ze zal het zelf wel weer beter weten.
Yes ook een echte buikwrijver en zijn nog meer fluflu's zwanger allemaal lekker wrijvenquote:Op zaterdag 13 september 2025 17:17 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja ik vind haar dus 3x een reclame bord meer niet. En zij zet vooral haar dochter in voor reclame
En die eeuwige buik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |