Klopt, zeker niet iets mis met tweedehands maar doen dan idd voor iedereen gelijkquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:00 schreef ZombieQueen het volgende:
Niks mis met tweedehands cadeaus hoor. Maar Z. krijgt alleen maar nieuwe spullen en J. niet.
Ik vind het echt naar om te zien hoe Zoē daar echt op een voetstuk staat.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:00 schreef ZombieQueen het volgende:
Niks mis met tweedehands cadeaus hoor. Maar Z. krijgt alleen maar nieuwe spullen en J. niet.
Precies,quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:05 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Klopt, zeker niet iets mis met tweedehands maar doen dan idd voor iedereen gelijk
De dochten van Debbie kreeg een Labubu. Nam dat ding mee naar school en raakte hem kwijt. Ander kind bleek dat ding te hebben, Labubu kwam terug maar was kapot. Ouders van dat kind hebben die Labubu vergoed zodat er een nieuwe besteld kon worden. Er werden twee besteld zodat dochter kon kiezen.quote:
En Debbie pakte ze uit, terwijl zoe mocht toekijken toch?quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De dochten van Debbie kreeg een Labubu. Nam dat ding mee naar school en raakte hem kwijt. Ander kind bleek dat ding te hebben, Labubu kwam terug maar was kapot. Ouders van dat kind hebben die Labubu vergoed zodat er een nieuwe besteld kon worden. Er werden twee besteld zodat dochter kon kiezen.
Nou wist ik tot dat moment niet eens dat Labubu’s bestaan en dat je zo’n ding blijkbaar nodig hebt in je leven maar om zo’n knuffel zomaar te kopen vind ik ook wat. Ze zijn niet goedkoop te noemen. En hier moesten ook nog kleertjes bij en ik zag laatst dat er zelfs een autostoel is gekocht voor dat knuffeltje. Dat stoeltje kan natuurlijk ook voor de Labubu van Debbie zijn. Die scoort SE natuurlijk erg laag.
Het verbaast me meer dat mensen zich zo achterlijk comfortabel voelen om zich overal mee te bemoeien onder een post. Ongelofelijk. Mensen die je niet kent hèquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:48 schreef lila01 het volgende:
Er reageerde inderdaad iemand waarom papa dan niet in het huis kan zijn als MB weg is, zodat de kinderen niet steeds hoeven verkassen en hun eigen veilige plek met hun eigen spulletjes om zich heen hebben.
Kreeg veel likes, maar MB zal de reactie wel weghalen.
Oh ja. Omdat ze wist dat haar moeder dat zo leuk vond liet ze haar moeder haar cadeautjes uitpakken🙄quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:41 schreef Post-its het volgende:
[..]
En Debbie pakte ze uit, terwijl zoe mocht toekijken toch?
Heel opvallend. Inderdaad niks mis met tweedehands, maar maak het dan gelijkquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:05 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Klopt, zeker niet iets mis met tweedehands maar doen dan idd voor iedereen gelijk
Kleine aanvulling.. de 2e labubu van zoe werd op vinted gezet boven de nieuwprijs.. maar uiteindelijk wilde zoe ze toch alle 2 en heeft Debbie er 1 en zoe er 2.. en nog een partij kleertjes en zooi...quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De dochten van Debbie kreeg een Labubu. Nam dat ding mee naar school en raakte hem kwijt. Ander kind bleek dat ding te hebben, Labubu kwam terug maar was kapot. Ouders van dat kind hebben die Labubu vergoed zodat er een nieuwe besteld kon worden. Er werden twee besteld zodat dochter kon kiezen.
Nou wist ik tot dat moment niet eens dat Labubu’s bestaan en dat je zo’n ding blijkbaar nodig hebt in je leven maar om zo’n knuffel zomaar te kopen vind ik ook wat. Ze zijn niet goedkoop te noemen. En hier moesten ook nog kleertjes bij en ik zag laatst dat er zelfs een autostoel is gekocht voor dat knuffeltje. Dat stoeltje kan natuurlijk ook voor de Labubu van Debbie zijn. Die scoort SE natuurlijk erg laag.
Dat is toch wel een beetje inherent aan fluflu zijn en je privéleven online delen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Het verbaast me meer dat mensen zich zo achterlijk comfortabel voelen om zich overal mee te bemoeien onder een post. Ongelofelijk. Mensen die je niet kent hè
Ik zou je hele persona verwijderen. Get a life.
Ze had toen een goede deal voor die skelter en aanhanger bij bekende voor weinig...quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:35 schreef mignonne het volgende:
Hij kreeg een paar maanden terug al een skelter.
Weet niet of die ook 2e hands is, maar goeie skelters zijn flink aan de prijs. Snap het dan wel eigenlijk om dat tweedehands te doen. Hij is behoorlijk verwend!
Het gaat er ook niet om dat die skelter 2e hands is. Het gaat erom dat de oudste wel alles nieuw krijgt. Ook zomaar tussendoor. Zij kreeg ook een splinternieuwe fiets die op het moment van kopen al te klein was. Maar ze wilde hem zó graag dus kreeg ze hem. Het onderscheid is daar gewoon opvallend.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:35 schreef mignonne het volgende:
Hij kreeg een paar maanden terug al een skelter.
Weet niet of die ook 2e hands is, maar goeie skelters zijn flink aan de prijs. Snap het dan wel eigenlijk om dat tweedehands te doen. Hij is behoorlijk verwend!
Ik heb er heel weinig over gelezen/gezien. Ook niet met bloemetjes over een gezicht.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:07 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie: voor de middelste alles 2e hands. Niks mis mee. De turnmat voor de oudste moest wel nieuw? Debbie lijkt één kind te hebben. Triest maar waar.
Dat ding besloeg de hele tuin. Daarom na de verjaardag waarschijnlijk nooit meer gezien.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik heb er heel weinig over gelezen/gezien. Ook niet met bloemetjes over een gezicht.
Waar gaat ze die skelter met aanhanger bewaren?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat ding besloeg de hele tuin. Daarom na de verjaardag waarschijnlijk nooit meer gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |