Dat heb ik hier gedurende de poly al vaker benoemd. Zij leek totaal geen eigen leven te hebben. De bff’s van M werden haar bff’s. Ik vind dat heel apart om te zien.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:41 schreef Holaa het volgende:
Grappig, ineens ziet JVP haar zusje weer (of wordt het iig op Insta gedeeld). Het lijkt wel of zij tijdens de poly haar hele eigen sociale leven op pauze had gezet?
Als je de droger 3 x per dag (!) aanzet, slijt hij natuurlijk ook sneller. Maarten zal het vast niet erg vinden om hem uit elkaar te schroeven en weer op te lappen (ik heb een kind die dat ook geweldig leuk vindt).quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:19 schreef Louuuu_lou het volgende:
Wat doen ze toch allemaal met die droger bij de Geertsen? Zou dat continu losschroeven en zelf prutsen aan dat ding niet juist averechts werken? Dat huis slibt vol met onnodige rommel, maar een apparaat dat oud en regelmatig stuk is vervangen ze uit principe niet, want kunnen ze heus wel zelf repareren? Ik begrijp dat niet hoor.
Echt, ik heb nog nooit mijn droger uit elkaar gehaald. Vraag me ook af waarom dat ding naar buiten moet om gerepareerd te worden, dus 2 trappen af en weer op??? Zij hebben echt tijd teveel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:19 schreef Louuuu_lou het volgende:
Wat doen ze toch allemaal met die droger bij de Geertsen? Zou dat continu losschroeven en zelf prutsen aan dat ding niet juist averechts werken? Dat huis slibt vol met onnodige rommel, maar een apparaat dat oud en regelmatig stuk is vervangen ze uit principe niet, want kunnen ze heus wel zelf repareren? Ik begrijp dat niet hoor.
Hihi, ik keek net ook even toevallig, en zag DBM. Ze had dr pipo sokken naar beneden gerold...quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:39 schreef Lampje88 het volgende:
Zit ik nu de livestream te kijken terwijl ik niets met die sport heb? Ja😆😆
Die kousen hè, die wil ik zien 😂😂😂quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:39 schreef Lampje88 het volgende:
Zit ik nu de livestream te kijken terwijl ik niets met die sport heb? Ja😆😆
ik heb kim net gemist zie ikquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:42 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Die kousen hè, die wil ik zien 😂😂😂
Je kunt terug spoelenquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:43 schreef miep123456 het volgende:
[..]
ik heb kim net gemist zie ik
Ze tilt ook aanzienlijk minder zwaar, misschien is die belt pas vanaf 100 kilo tillen ofzoquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:47 schreef miep123456 het volgende:
[..]
heb net gezien, ze draagt als enige geen belt
denk het nietquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:48 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Ze tilt ook aanzienlijk minder zwaar, misschien is die belt pas vanaf 100 kilo tillen ofzo
Huh? Taalgebruik? Mokkels bedoel je?quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:19 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik...kan dat iets minder?
Dit ben ik met je eens. Ik verbaas me daar dagelijks over, ook wat betreft reacties op Facebooknieuwsberichten bijvoorbeeld. Als je ziet wat daar soms onder staat...quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind het echt gestoord hoe comfortabel mensen zich op het internet gedragen naar mensen toe en dat de normaalste zaak vd wereld vinden.
Ze doet er niemand tekort mee toch?quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:11 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze heeft er met die verkeersborden , aanhanger, tankstation , skelter, kar,bakfiets en rolstoel een compleet pretpark van
Scherp.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:01 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ze doet er niemand tekort mee toch?
Eensquote:Op zaterdag 13 september 2025 17:26 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Deze vergelijking snap ik nooit.
Diezelfde fluflu die al die spullen aanprijst (en soms ongewild op mijn sociale voorbij komt )belt dan dus ook een soort van bij mij aan?? Influencers moeten het hebben van interactie op hun stories, en post. Zelfs interactie via PB helpt mee betreft zichtbaarheid, grote van account en dus inkomsten. Sterker nog ze kicken er op. En als je dan ook nog eens je relatie (poly) zakelijk gaat uitmelken (wat ze gewoon echt gedaan hebben gezien bepaalde samenwerkingen, dan vraag je er wat mij betreft toch echt indirect om.
Ik doe t haar niet na denk ik, had oprecht niet verwacht dat ze er zou staan.quote:
precies, de eerste stap gezet, volgende keer wel met belt denk ik!quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:05 schreef Marianka het volgende:
Heb ook gekeken. Ze heeft t toch maar gedaan. Jammer dat ze er uit ligt. Die belt werd idd genoemd. Verbaas me echt hoeveel kg sommige meiden daar liften. Maar dit kan toch serieus niet gezond zijn?
Jacq is zichzelf denk ik een beetje kwijtgeraakt in de poly. Ze straalt nu meer rust uit. Fijn dat ze bij haar ouders en haar zus terechtkan.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat heb ik hier gedurende de poly al vaker benoemd. Zij leek totaal geen eigen leven te hebben. De bff’s van M werden haar bff’s. Ik vind dat heel apart om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |