SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
als je wil praten he, mag je DM sturen enzo ook nog wel. die reageer ik wss eerder op als een quote hier.quote:Op zaterdag 13 september 2025 03:22 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik was er nog. Wou een nieuwe TT maken. Maar ga nu wel slapen, trustuh maat
Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik mag geen dm's meer sturen sinds ik een FA heb bericht via dmquote:Op zaterdag 13 september 2025 03:23 schreef kree het volgende:
[..]
als je wil praten he, mag je DM sturen enzo ook nog wel. die reageer ik wss eerder op als een quote hier.![]()
owh dan ben je stout geweest wssquote:Op zaterdag 13 september 2025 03:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik mag geen dm's meer sturen sinds ik een FA heb bericht via dm
Stuur hem gewoon je telefoonnummer, dan kunnen jullie gezellig via whatsapp kletsenquote:Op zaterdag 13 september 2025 03:23 schreef kree het volgende:
[..]
als je wil praten he, mag je DM sturen enzo ook nog wel. die reageer ik wss eerder op als een quote hier.![]()
![]()
Gewoon lekker hier posten dat telefoonnummer.quote:Op zaterdag 13 september 2025 03:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Stuur hem gewoon je telefoonnummer, dan kunnen jullie gezellig via whatsapp kletsenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
mag ie, maar als ik niet via DM kan doen dus nu?quote:Op zaterdag 13 september 2025 03:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Stuur hem gewoon je telefoonnummer, dan kunnen jullie gezellig via whatsapp kletsenDo what you love, love what you do!![]()
Wat probeer je nou te zeggen? Je kunt hem gewoon DM’en, maar hij kan geen DM terugsturen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 03:42 schreef kree het volgende:
[..]
mag ie, maar als ik niet via DM kan doen dus nu?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
owh zo, oke weet ik veel,quote:Op zaterdag 13 september 2025 03:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen? Je kunt hem gewoon DM’en, maar hij kan geen DM terugsturen.Do what you love, love what you do!![]()
Staat er letterlijk, hè.quote:quote:Op zaterdag 13 september 2025 03:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik mag geen dm's meer sturen sinds ik een FA heb bericht via dmProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
done.quote:Op zaterdag 13 september 2025 03:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Stuur hem gewoon je telefoonnummer, dan kunnen jullie gezellig via whatsapp kletsenDo what you love, love what you do!![]()
Hij kan niet antwoorden, maar wel dms lezenquote:Op zaterdag 13 september 2025 03:42 schreef kree het volgende:
[..]
mag ie, maar als ik niet via DM kan doen dus nu?![]()
![]()
Oh, ik loop weer achterquote:Op zaterdag 13 september 2025 03:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen? Je kunt hem gewoon DM’en, maar hij kan geen DM terugsturen.![]()
![]()
Don’t get high on your own supply!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 03:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Don’t get high on your own supply!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 03:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Don’t get high on your own supply!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
verslavend ook wel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 03:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, ik vind downers echt smerig spul.Do what you love, love what you do!![]()
ik wel want kreeg ze voor afkicken alcohol, opzich denk je dan top spul.quote:
maarja ik heb hele streng huisarts. weekje en afbouw gelijk.. hahaha en terecht.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 03:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Barvrouw een beurt gegeven?is wel een lekker ding met grote tieten
Heeft zo een strakke blouse aan en iedere keer als ze bier neerzet hoop je dat dat knoopje eraf schiet![]()
![]()
mijn ervaring he, het geeft alleen ellende. drinken of medicatie. t werkt niet. zsm ervan af dus.Do what you love, love what you do!![]()
mijn huisarts is ook leuk. LOLquote:Op zaterdag 13 september 2025 03:59 schreef Bally-b het volgende:
[..]is wel een lekker ding met grote tieten
Heeft zo een strakke blouse aan en iedere keer als ze bier neerzet hoop je dat dat knoopje eraf schietDo what you love, love what you do!![]()
Misschien moet je dat knoopje ‘s een handje helpen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 03:59 schreef Bally-b het volgende:
[..]is wel een lekker ding met grote tieten
Heeft zo een strakke blouse aan en iedere keer als ze bier neerzet hoop je dat dat knoopje eraf schiet
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nah nee en weet dat ze getrouwd is enzo, maar tis wel een onwijs lekker ding enzo.quote:
Maarja tis me huisarts he.Do what you love, love what you do!![]()
Ze is getrouwd, dus helaasquote:Op zaterdag 13 september 2025 04:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Misschien moet je dat knoopje ‘s een handje helpen.![]()
Dus?quote:Op zaterdag 13 september 2025 04:03 schreef kree het volgende:
[..]
nah nee en weet dat ze getrouwd is enzo, maar tis wel een onwijs lekker ding enzo.
Maarja tis me huisarts he.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
najquote:naja ben patient dus. goed gelukkig heeft ze me pielmeans niet moeten onderzoeken tot nu toe.quote:Do what you love, love what you do!![]()
tis alweer bijna koffietijd, en sowieso. jij bent ook laat?quote:Op zaterdag 13 september 2025 04:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ga slapen stelletje nachtbolkers
Doei
SlapenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 04:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ga slapen stelletje nachtbolkers
Doei
Slapen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 04:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beter toch of laat je liever een slappe lul zien?![]()
![]()
nah nee daar niet. lol. maarja ze is aardig enzo en denk mag blij zijn met die als huisarts.quote:Op zaterdag 13 september 2025 04:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beter toch of laat je liever een slappe lul zien?Do what you love, love what you do!![]()
toen ik me arm brak he en operatie, ook lieve zusters en leuke meiden, maarja t is toch ff ongemakkelijk katheder eruit halen of erin.Do what you love, love what you do!![]()
Dus het lukt niet?quote:Op zaterdag 13 september 2025 04:11 schreef kree het volgende:
[..]
neeeee mijn huisarts is lief en probeert te helpen.![]()
how zo. jawel zeker medisch. moet zeggen heb hoop aan dr gehad wel in dat hele traject.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 04:14 schreef kree het volgende:
[..]
how zo. jawel zeker medisch. moet zeggen heb hoop aan dr gehad wel in dat hele traject.![]()
![]()
daarom zei ik het ook ook naar Willem, betrek je huisarts erin.quote:. TIP
Just the tip?quote:Op zaterdag 13 september 2025 04:15 schreef kree het volgende:
[..]
daarom zei ik het ook ook naar Willem, betrek je huisarts erin.. TIP
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
tis een tip. want alles alleen doen was ook mijn idee.... Maar blijkt mss je huisarts erin vertrouwen helpt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Als ik er één keer in het jaar kom is het veel, gelukkig.quote:Op zaterdag 13 september 2025 04:15 schreef kree het volgende:
[..]
daarom zei ik het ook ook naar Willem, betrek je huisarts erin.. TIP
![]()
naja ik ook nooit, maar als je zoiets hebt of met verslaving of dingen, wss de eerste en beste die je ff in vertrouwen kunt nemen toch.quote:Op zaterdag 13 september 2025 04:17 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Als ik er één keer in het jaar kom is het veel, gelukkig.Do what you love, love what you do!![]()
O ja zonder meerquote:Op zaterdag 13 september 2025 04:18 schreef kree het volgende:
[..]
naja ik ook nooit, maar als je zoiets hebt of met verslaving of dingen, wss de eerste en beste die je ff in vertrouwen kunt nemen toch.![]()
![]()
ik weet nog hoe kut ik het vond eerste keer om te vertellen daar. Maar ze willen je alleen helpen. en zeker de huisarts is niet om oordeel te geven.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Met een OD sla ik de huisarts meestal over. Voel me dan een soort VIP in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 13 september 2025 04:17 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Als ik er één keer in het jaar kom is het veel, gelukkig.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
PuncktenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
NeinOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gewoon nichtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nietgelijk zo heOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: