SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
😂Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
It is I, Bargehassus. Leclerc.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
om eerlijk te zijn, had het die dag niet echt gevierd. Sowieso doe ik beetje met familie enzo vaak. en zelfs dat vind ik vaak al gedoe.quote:
Dus nog even beetje zondag met familie, en tja ben je weer jaartje ouder
Do what you love, love what you do!![]()
Leeftijd is maar een getal.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn, had het die dag niet echt gevierd. Sowieso doe ik beetje met familie enzo vaak. en zelfs dat vind ik vaak al gedoe.
Dus nog even beetje zondag met familie, en tja ben je weer jaartje ouder
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik weet het. Ik ben oud.quote:
Ook iets om te vieren toch dat je weer een jaartje ouder bent geworden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn, had het die dag niet echt gevierd. Sowieso doe ik beetje met familie enzo vaak. en zelfs dat vind ik vaak al gedoe.
Dus nog even beetje zondag met familie, en tja ben je weer jaartje ouder![]()
Dat varieert nog al....quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je bent zo jong als dat je je voeltHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Sterkte met alles. Ik weet natuurlijk niet hoe jij je voelt nu, maar toch....quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Heel eerlijk? Best oke.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Sterkte met alles. Ik weet natuurlijk niet hoe jij je voelt nu, maar toch....
Sterrenkunde is mijn passieWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
🙄Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
fijnquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Best oke.
Sterrenkunde is mijn passie![]()
wat dat aan gaat, elk jaartje is er weer eentje iddquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Ook iets om te vieren toch dat je weer een jaartje ouder bent geworden.
Do what you love, love what you do!![]()
Das het belangrijkstquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja zeggen ze he
Jong van geest ik nog wel![]()
![]()
Jong van geest ben ik ook nog wel, denk ik.quote:
Het lichaam reageert wel eens anders.
naja merk het ook wel, tis niet meer zoals ik 20 was idd. LOLquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:49 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Jong van geest ben ik ook nog wel, denk ik.
Het lichaam reageert wel eens anders.Do what you love, love what you do!![]()
Zeker wel, vier het leven, pluk de dag.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
wat dat aan gaat, elk jaartje is er weer eentje idd![]()
![]()
Kopje koffie, glazenwasser?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Nou ja.
Ik ben wel moe
en sluit mijn beide oogjes toe.
Trusten, mensen.
Morgen de Hellendoorn rally!![]()
![]()
Rijd je zelf ook mee? Of ga je alleen kijken?quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:00 schreef Bargehassus het volgende:
Nou ja.
Ik ben wel moe
en sluit mijn beide oogjes toe.
Trusten, mensen.
Morgen de Hellendoorn rally!![]()
![]()
have fun!![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen kijken. Zo goed ben ik nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
Rijd je zelf ook mee? Of ga je alleen kijken?
have fun!![]()
![]()
![]()
Samen met mijn grote broer. Nah ja, ik ben groter, maar hij is ouder.
Veel plezier samen!quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:09 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Alleen kijken. Zo goed ben ik nu ook weer niet.![]()
Samen met mijn grote broer. Nah ja, ik ben groter, maar hij is ouder.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: