SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
😂Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
It is I, Bargehassus. Leclerc.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
om eerlijk te zijn, had het die dag niet echt gevierd. Sowieso doe ik beetje met familie enzo vaak. en zelfs dat vind ik vaak al gedoe.quote:
Dus nog even beetje zondag met familie, en tja ben je weer jaartje ouder
Do what you love, love what you do!![]()
Leeftijd is maar een getal.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn, had het die dag niet echt gevierd. Sowieso doe ik beetje met familie enzo vaak. en zelfs dat vind ik vaak al gedoe.
Dus nog even beetje zondag met familie, en tja ben je weer jaartje ouder
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik weet het. Ik ben oud.quote:
Ook iets om te vieren toch dat je weer een jaartje ouder bent geworden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn, had het die dag niet echt gevierd. Sowieso doe ik beetje met familie enzo vaak. en zelfs dat vind ik vaak al gedoe.
Dus nog even beetje zondag met familie, en tja ben je weer jaartje ouder![]()
Dat varieert nog al....quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je bent zo jong als dat je je voeltHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Sterkte met alles. Ik weet natuurlijk niet hoe jij je voelt nu, maar toch....quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Heel eerlijk? Best oke.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Sterkte met alles. Ik weet natuurlijk niet hoe jij je voelt nu, maar toch....
Sterrenkunde is mijn passieWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
🙄Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
fijnquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Best oke.
Sterrenkunde is mijn passie![]()
wat dat aan gaat, elk jaartje is er weer eentje iddquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Ook iets om te vieren toch dat je weer een jaartje ouder bent geworden.
Das het belangrijkstquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja zeggen ze he
Jong van geest ik nog wel![]()
![]()
Jong van geest ben ik ook nog wel, denk ik.quote:
Het lichaam reageert wel eens anders.
naja merk het ook wel, tis niet meer zoals ik 20 was idd. LOLquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:49 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Jong van geest ben ik ook nog wel, denk ik.
Het lichaam reageert wel eens anders.Do what you love, love what you do!![]()
Zeker wel, vier het leven, pluk de dag.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
wat dat aan gaat, elk jaartje is er weer eentje idd![]()
![]()
Kopje koffie, glazenwasser?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Nou ja.
Ik ben wel moe
en sluit mijn beide oogjes toe.
Trusten, mensen.
Morgen de Hellendoorn rally!![]()
![]()
Rijd je zelf ook mee? Of ga je alleen kijken?quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:00 schreef Bargehassus het volgende:
Nou ja.
Ik ben wel moe
en sluit mijn beide oogjes toe.
Trusten, mensen.
Morgen de Hellendoorn rally!![]()
![]()
have fun!![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen kijken. Zo goed ben ik nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
Rijd je zelf ook mee? Of ga je alleen kijken?
have fun!![]()
![]()
![]()
Samen met mijn grote broer. Nah ja, ik ben groter, maar hij is ouder.
Veel plezier samen!quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:09 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Alleen kijken. Zo goed ben ik nu ook weer niet.![]()
Samen met mijn grote broer. Nah ja, ik ben groter, maar hij is ouder.![]()
hebben jullie wel eens, zit je een film te kijken, die eigenlijk te langdradig is en opzich nog boeiend, maar dat je dan op twijfel zit van zal ik hem uitzetten of niet?Do what you love, love what you do!![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dank uThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kree jij als expert dat mens vertelt mij vanmiddag dat ze een nieuwe vriend heeft en vervolgens begint ze in de avond als ik aangeschoten ben geile foto’s van der benen in leggings te sturen.
Ik liet het net allemaal een beetje los.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
haha wacht. dan moet je ff geschiedenis geven van ervoor voor ik hier wat op kan zeggen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kree jij als expert dat mens vertelt mij vanmiddag dat ze een nieuwe vriend heeft en vervolgens begint ze in de avond als ik aangeschoten ben geile foto’s van der benen in leggings te sturen.
Ik liet het net allemaal een beetje los.
doe graag voor je maat. vertel?Do what you love, love what you do!![]()
Vrouw die ik al van vroeger ken probeerde al contact te zoeken toen ik nog een relatie had ben inmiddels single is hier geweest sliep op de bank ipv van naast mij. We hebben contact normaal is ze heel makkelijk. Maar het is een grote verwarrende teringzooi als ik reageer laat ze mij hele dagen op onbeantwoord als ik niet reageer zoek ze aandacht ondertussen heeft ze elke keer andere boys.quote:Op zaterdag 13 september 2025 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
haha wacht. dan moet je ff geschiedenis geven van ervoor voor ik hier wat op kan zeggen?
doe graag voor je maat. vertel?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het is niet heel anders als ik heb met die ene van mij dus?quote:Op zaterdag 13 september 2025 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vrouw die ik al van vroeger ken probeerde al contact te zoeken toen ik nog een relatie had ben inmiddels single is hier geweest sliep op de bank ipv van naast mij. We hebben contact normaal is ze heel makkelijk. Maar het is een grote verwarrende teringzooi als ik reageer laat ze mij hele dagen op onbeantwoord als ik niet reageer zoek ze aandacht ondertussen heeft ze elke keer andere boys.
Lijkt haast?
Wat ze doet is te laten zien, joh ik kan elke andere gozer krijgen, blijf bij mij.
En dat is een lullig streek wat me btw soms opvalt met vrouwen?
Je jaloers proberen te maken, nou als ik dit lees, ze heeft jou meer nodig als jij haar.
Ik zou het laten gaan.
Dat is mijn advies.Do what you love, love what you do!![]()
Goed advies helemaal als jij het al zegt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
het is niet heel anders als ik heb met die ene van mij dus?
Lijkt haast?
Wat ze doet is te laten zien, joh ik kan elke andere gozer krijgen, blijf bij mij.
En dat is een lullig streek wat me btw soms opvalt met vrouwen?
Je jaloers proberen te maken, nou als ik dit lees, ze heeft jou meer nodig als jij haar.
Ik zou het laten gaan.
Dat is mijn advies.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
naja op basis wat je nu zegt he. maarja het klinkt soort herkenbaar.quote:Op zaterdag 13 september 2025 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed advies helemaal als jij het al zegt.Do what you love, love what you do!![]()
Ik denk dat het met haar is dat ik twee keer toe op bijna wiepen zat waarom ze interessant genoeg blijft. Ze is ook heel goed in aandacht zoeken op momenten dat ik denk ik laat het los.quote:Op zaterdag 13 september 2025 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
naja op basis wat je nu zegt he. maarja het klinkt soort herkenbaar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dit zijn btw de types die als het dan allemaal ontspoort met hun "nieuwe liefde". dat ze met hangende pootjes terug komen.Do what you love, love what you do!![]()
ja snap. naja mss moet je het doorzien...? ik weet ook niet of het dan allemaal op lange termijn werkt op die manier. Denk van niet.quote:Op zaterdag 13 september 2025 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat het met haar is dat ik twee keer toe op bijna wiepen zat waarom ze interessant genoeg blijft. Ze is ook heel goed in aandacht zoeken op momenten dat ik denk ik laat het los.
Maarja.Do what you love, love what you do!![]()
Ja klopt dat is inderdaad en het gaat elke keer mis omdat ze gek als een deur is. Volgende keer als ze zo komt wil ik er een keer vies smerig overheen en dan afsluiten misschien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
aan de andere kant vind je haar nog wel leuk dus?quote:Op zaterdag 13 september 2025 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja klopt dat is inderdaad en het gaat elke keer mis omdat ze gek als een deur is. Volgende keer als ze zo komt wil ik er een keer vies smerig overheen en dan afsluiten misschien.Do what you love, love what you do!![]()
Soms en soms haat ik haar ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja maar heb ik ook met deze van mij. En ook ken haar al lang, kan goed met haar kletsen etc.quote:
Goed nu is er tussen ons niks verder. Maar keertje gedate vroeger.
Nog achtervolgd t me, omdat ik dr namelijk wel mag en zou best relatie inz zien eigenlijk. Maar teveel speelt dr met haar dat ik denk. niet slim
maar jij moet gewoon keihard zeggen, nu niet of wel. en snap ik als je pussy nog ff kan krijgen, maar dat misbruiken ze enzo.
Zie je t zelf wel zitten? behalve keer seks? denk niet als ik het zo hoor?Do what you love, love what you do!![]()
Op momenten dat ze mij toelaat werkt het goed. op andere momenten ben ik een van de zoveelste om discussie mee aan te gaan vindt ik er niks aan.quote:Op zaterdag 13 september 2025 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar heb ik ook met deze van mij. En ook ken haar al lang, kan goed met haar kletsen etc.
Goed nu is er tussen ons niks verder. Maar keertje gedate vroeger.
Nog achtervolgd t me, omdat ik dr namelijk wel mag en zou best relatie inz zien eigenlijk. Maar teveel speelt dr met haar dat ik denk. niet slim
maar jij moet gewoon keihard zeggen, nu niet of wel. en snap ik als je pussy nog ff kan krijgen, maar dat misbruiken ze enzo.
Zie je t zelf wel zitten? behalve keer seks? denk niet als ik het zo hoor?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou het klinkt mij niet goed in de oren als relatie? mss voor keertje leuk, maar denk dat je dat best oke gewoon moet zeggen dan ook naar haar?quote:Op zaterdag 13 september 2025 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op momenten dat ze mij toelaat werkt het goed. op andere momenten ben ik een van de zoveelste om discussie mee aan te gaan vindt ik er niks aan.Do what you love, love what you do!![]()
Kan aan mij liggen hoor. Maar Mark Rutte was toch nooit zo steenkolen Engels als wat hij hier doet? Hier kan zelfs Hiddink een puntje aan draaien hoor![]()
Bekijk deze YouTube-video“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
en aangezien dit openbaar, ben heel benieuwd hoe andere vrouwen hierover denken wat ik nu zeg?Do what you love, love what you do!![]()
tis weer matige reactie als je t mijn vraagt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 00:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Kan aan mij liggen hoor. Maar Mark Rutte was toch nooit zo steenkolen Engels als wat hij hier doet? Hier kan zelfs Hiddink een puntje aan draaien hoor![]()
Bekijk deze YouTube-video
Putin en trump lachen zich rot onder het genot van een wodka. enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hou der maar nabijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mee blijven praten kan en doe ik ook met die van mij?quote:
Maar weet waar je aan begint als het verder gaat als dat
Gelukkig zijn mijn kinderen nog lang niet op de leeftijd dat ze dienstplichtig zijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
tis weer matige reactie als je t mijn vraagt.
Putin en trump lachen zich rot onder het genot van een wodka. enzo.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
naja zie het nog gebeuren, die twee beide zijn niet te vertrouwen en gaan over lijken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 00:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn kinderen nog lang niet op de leeftijd dat ze dienstplichtig zijnDo what you love, love what you do!![]()
ben soms blij echt dat ik geen kinderen heb.quote:Op zaterdag 13 september 2025 00:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn kinderen nog lang niet op de leeftijd dat ze dienstplichtig zijnDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: