'@KNVB vindt dit leuk'quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop dat Vitesse degradeert.
Den Bosch weer?quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:21 schreef Wertha het volgende:
Wordt weer lekker veel gestaakt. Frankrijk is er niks bij.
Daar ben ik geborenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:28 schreef Wertha het volgende:
Toine from the Pepperstreet die keer op keer de Aalsterweg moet benoemen als er geschakeld wordt naar FC Eindhoven.
Nieuwe generatie doorgestroomd en een toplevel coachquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jong PSV ineens on fire dit seizoen. Dat was de afgelopen jaren toch ook nooit veel.
Onzin, als elke club die tegen een nederlaag aan loopt zich moet opheffen houden we geen voetbalcompetitie meer over.quote:
Wel schrijnend dat rkc en Almere nota bene titelkandidaten zijn (voor het seizoen begon tenminste).quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jong Utrecht, Jong PSV en Jong AZ winnen allemaal met minimaal 2 doelpunten verschil.
Zijn zij nu zo goed of.................?
Ihattaren verliezen en je niveau daalt gelijk enormquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wel schrijnend dat rkc en Almere nota bene titelkandidaten zijn (voor het seizoen begon tenminste).
Hebben ook tussen de restjes van de andere clubs voldoende spelers bij elkaar moeten schrapen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:54 schreef quo_ het volgende:
[..]
Onzin, als elke club die tegen een nederlaag aan loopt zich moet opheffen houden we geen voetbalcompetitie meer over.
Ik zou eerder zeggen : Vitesse gefeliciteerd met deze nederlaag, maar je bent er tenminste weer bij.
Het kan zomaar de laatste zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gelukkig heeft Buttner meteen alweer zijn eerste gele kaart gepakt.
In de KKD is niets wat het lijkt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
ADO lijkt het op de rit te hebben, engig.
Weg met die oplichtersquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:54 schreef quo_ het volgende:
[..]
Onzin, als elke club die tegen een nederlaag aan loopt zich moet opheffen houden we geen voetbalcompetitie meer over.
Ik zou eerder zeggen : Vitesse gefeliciteerd met deze nederlaag, maar je bent er tenminste weer bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |