Geen vertrouwen in de “zieke” koning Wout?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:56 schreef The_Undertone het volgende:
Hopen dat Arnodelie hier Pogi van de dubbel kan houden, zondag lijkt Taddeüs me nagenoeg onklopbaar. Of hij moet er echt met z'n pet naar gegooid hebben na de Tour.
Nopequote:Op vrijdag 12 september 2025 20:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in de “zieke” koning Wout?
De Lie is hier toch meer favoriet dan Pogacar? Zondag wordt dan een demonstratie de kannibaalquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:56 schreef The_Undertone het volgende:
Hopen dat Arnodelie hier Pogi van de dubbel kan houden, zondag lijkt Taddeüs me nagenoeg onklopbaar. Of hij moet er echt met z'n pet naar gegooid hebben na de Tour.
Pogchamp is overal favorietquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De Lie is hier toch meer favoriet dan Pogacar? Zondag wordt dan een demonstratie de kannibaal
Verandering qua parcours zou Pogi wel beter moeten liggenquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De Lie is hier toch meer favoriet dan Pogacar? Zondag wordt dan een demonstratie de kannibaal
Gesink > Pogacar.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij heeft deze nog niet gewonnen toch?
Gerrans keurt deze sprint niet goed.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:28 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zijn inmiddels overleden vrouw met hun kind op de rug waren er bij
Dan had Matje ook gewonnen in maartquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Matige nieuwe aankomst zeg.
Laten we een van de weinige koersen waar Pogacar nog niet heeft gewonnen zo aanpassen dat hij gegarandeerd wel wint!
Ik stel voor: finish op de top van de Poggio in Milaan-San Remo.
De stier in deze vorm moet dit toch ook kunnen?quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat Canadese tweeluik nu perfect op maat is voor Tadej. Quebec was nog een bijzonder parcours
Volgens collega's wel toch?quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:16 schreef Mansjester het volgende:
Zal Flip als hij niet op de fiets zit ook zo'n ADHD'er zijn?
UAE moet toch ook niet heel blij zijn met deze koerssituatie.quote:
Nee want peloton doet weinig voorlopigquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
UAE moet toch ook niet heel blij zijn met deze koerssituatie.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:16 schreef Mansjester het volgende:
Zal Flip als hij niet op de fiets zit ook zo'n ADHD'er zijn?
Pogi poeft het zo in 1x dichtquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:24 schreef Faraday01 het volgende:
Peloton met een beginnend probleem?
Voorlopig een act, maar hij lijkt zich ook wat te sparen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Juju met een act of met slechte benen?
Leuk dat hij pokert maar het begint wel een enorme wieltjesplakker te wordenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bini heeft zijn contractbenen gevonden.
En dan gaat hij ook nog naar IPT misschien toch?quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Leuk dat hij pokert maar het begint wel een enorme wieltjesplakker te worden
Dan bestaat hij niet meerquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
En dan gaat hij ook nog naar IPT misschien toch?
Jeetje, ik zie nu pas dat hij toen wereldkampioen was ja, voor mijn gevoel is het echt al 10+ jaar geleden dat hij écht aan de top stondquote:
Dat mag zondag ook wel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fijne geen overwinning van UAE allen.
Ik zag van de week nog allerlei figuren Mads gratis naar de lijn brengen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is Tadej Pogacar de domste renner op aarde?
Als hij niet gewoon van de rest weg kan rijden doet hij altijd de gekste dingen.
Je onderschat Kungquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is Tadej Pogacar de domste renner op aarde?
Als hij niet gewoon van de rest weg kan rijden doet hij altijd de gekste dingen.
Mathieu is ook niet echt de allerslimstequote:
In Milaan-San Remo kon je het verschil nog zien.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Mathieu is ook niet echt de allerslimste
De laatste 2k waren niet slim maar verder had Pogacar ook niet veel anders kunnen doen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Milaan-San Remo kon je het verschil nog zien.
Yep, ook vandaag niet goed genoeg om in de kopgroep te zitten.quote:Op zondag 14 september 2025 16:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch jammer dat ie nooit echt op niveau is gebleven.
UAE gaat gewoon controleren totdat Pogi zin heeft om aan te vallen en te winnenquote:
Zoals afgelopen vrijdag?quote:Op zondag 14 september 2025 16:38 schreef TAmaru het volgende:
[..]
UAE gaat gewoon controleren totdat Pogi zin heeft om aan te vallen en te winnen
Eigenlijk het plan dat vrijwel altijd werkt
21u52 volgens Steefquote:Op zondag 14 september 2025 18:09 schreef franklop het volgende:
Hoelaat finish ongeveer? Over 3 uur?
Ehm nee. Als je goed hebt gekeken, heb je gezien dat UAE niet heeft gecontroleerd en dat ze ook niet echt voor Pogi gingenquote:
Kijk de koers dan nog maar eens terug.quote:Op zondag 14 september 2025 19:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ehm nee. Als je goed hebt gekeken, heb je gezien dat UAE niet heeft gecontroleerd en dat ze ook niet echt voor Pogi gingen
Pogi ging er wel voor maar kon Abrahamsen en Girmay en co niet losrijden en ging toen hele rare tactieken toepassen.quote:Op zondag 14 september 2025 19:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ehm nee. Als je goed hebt gekeken, heb je gezien dat UAE niet heeft gecontroleerd en dat ze ook niet echt voor Pogi gingen
Er kwam inderdaad een aanval en toen hij zag dat hij een paar snelle mannen in zijn wiel had, dacht hij dat het beter was om op Sivakov te gokken. Slechte gok vind ik, maar ik denk dat hij zijn ploegmaten ook wel eens iets wilde gunnen en dat het vooraf zo besproken was.quote:Op zondag 14 september 2025 19:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pogi ging er wel voor maar kon Abrahamsen en Girmay en co niet losrijden.
Heeft zijn piek dit jaar al wel gehadquote:Op zondag 14 september 2025 19:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
August is wel echt een toffe coureur.
Ik zou hem graag in een kopgroep met Jurgen Zomermaand zien.quote:Op zondag 14 september 2025 19:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Heeft zijn piek dit jaar al wel gehad
Op wat subtiele verschillen na wel ja.quote:Op zondag 14 september 2025 19:21 schreef franklop het volgende:
Is dit overigens ook het WK parcours voor volgend (?) jaar?
Voor 95% wel ja.quote:Op zondag 14 september 2025 19:21 schreef franklop het volgende:
Is dit overigens ook het WK parcours voor volgend (?) jaar?
Die was met dit parcours in een ander continent ook nooit gestartquote:Op zondag 14 september 2025 19:28 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dat gaat niks worden met Girmay daar in Rwanda.
Seeldraeyers, die naam heb ik al heel lang niet meer gehoord.quote:Op zondag 14 september 2025 19:24 schreef franklop het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gesink en Noord-Amerika, het was een wonderlijke combinatie
Dat is dan ook niet de verwachting. Hij moet mee als grote naam, maar hij weet zelf ook heel goed dat hij na een paar rondjes weer naar huis kan.quote:Op zondag 14 september 2025 19:28 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dat gaat niks worden met Girmay daar in Rwanda.
Hij was dat najaar sowieso wel op de brommer. En volgens mij overleed zijn vader toen waardoor het allemaal weer bijzaak werdquote:Op zondag 14 september 2025 19:24 schreef franklop het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gesink en Noord-Amerika, het was een wonderlijke combinatie
Batterij nu wel leeg.quote:
Hij moet gewoon weer fulltime blubberfietsen.quote:Op zondag 14 september 2025 19:48 schreef Felagund het volgende:
Wout kan beter een andere hobby gaan zoeken.
Hij zal iig willen voorkomen dat Roglic als eerste aanvalt.quote:Op zondag 14 september 2025 20:06 schreef The_Undertone het volgende:
Solootje van 200km in Kigali straks.
Ik weet niet of hij dat überhaupt kan schelen, zie hem zo achter Roglic aan gaan.quote:Op zondag 14 september 2025 20:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal iig willen voorkomen dat Roglic als eerste aanvalt.
Die gaat een dag van te voren al in de aanvalquote:Op zondag 14 september 2025 20:06 schreef The_Undertone het volgende:
Solootje van 200km in Kigali straks.
Benieuwd of de renners dan in Canada blijven.quote:Op zondag 14 september 2025 20:18 schreef Felagund het volgende:
Volgend jaar dus gewoon ook de GP Montreal.
Zou wel logisch zijn, maar het blijft vreemd om 2 weken voor het WK bijna dezelfde wedstrijd te gaan rijden.quote:Op zondag 14 september 2025 20:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Benieuwd of de renners dan in Canada blijven.
Wielrennen is dan ook een merkwaardige sport.quote:Op zondag 14 september 2025 20:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou wel logisch zijn, maar het blijft vreemd om 2 weken voor het WK bijna dezelfde wedstrijd te gaan rijden.
Wel een veel matigere ploeg voor de topfavorietquote:Op zondag 14 september 2025 20:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou wel logisch zijn, maar het blijft vreemd om 2 weken voor het WK bijna dezelfde wedstrijd te gaan rijden.
Ik overweeg sterk om een computer te kopen zodat ik dat weer kan spelenquote:Op zondag 14 september 2025 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
UAE is nu gewoon PCM aan het spelen.
Barre tijden?quote:Op zondag 14 september 2025 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
Is het terugbetaal-tijd voor Pogi deze week?
Je moet toch wat op de zondagquote:Op zondag 14 september 2025 20:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom is de tv überhaupt aangegaan?
Mijn Soedanese vlag hangt al klaar.quote:
Dit is geen leuk verjaardagscadeau, tenzij Barre wint.quote:Op zondag 14 september 2025 20:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom is de tv überhaupt aangegaan?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 september 2025 20:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is geen leuk verjaardagscadeau, tenzij Barre wint.
De wereldkampioenschappen tellen niet mee voor het record toch?quote:Op zondag 14 september 2025 20:50 schreef franklop het volgende:
Vandaag komt dus #85 en de evenaring van Columbia-HTC in 2009
Jawel. Ook het EK etcquote:Op zondag 14 september 2025 20:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
De wereldkampioenschappen tellen niet mee voor het record toch?
PatLef was altijd boos omdat de WK's niet meetelde voor de zegeranking.quote:Op zondag 14 september 2025 20:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Jawel. Ook het EK etc
Of toch niet, zie WK nu niet bij de lijst staan vorig jaar
Dit is voor McNuttyquote:Op zondag 14 september 2025 21:09 schreef franklop het volgende:
Of gaan ze steen papier schaar doen om de zege
Lijkt mij wel toch.quote:Op zondag 14 september 2025 21:13 schreef The_Undertone het volgende:
Gaat Multilul 'm cadeau krijgen?
Lijkt mij wel, anders gaat Pogacar toch niet wachten op hem?quote:Op zondag 14 september 2025 21:13 schreef The_Undertone het volgende:
Is ook zinloos om 2 ploegmaats op 10/15 seconden van elkaar te laten rijden als de 3e toch al ver genoeg is weggeblazen.quote:Op zondag 14 september 2025 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, anders gaat Pogacar toch niet wachten op hem?
Vergeet niet dat McNutty wel een trouwe knecht is die al heel veel op kop gereden heeft afgelopen jaren. Dus hier in Noord Amerika wordt er iets terug betaald.quote:Op zondag 14 september 2025 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, anders gaat Pogacar toch niet wachten op hem?
Tuurlijk.quote:Op zondag 14 september 2025 21:13 schreef The_Undertone het volgende:
Maar als hij echt wil rijdt Pogacar zo een minuutje weg bij Multilul.quote:Op zondag 14 september 2025 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is ook zinloos om 2 ploegmaats op 10/15 seconden van elkaar te laten rijden als de 3e toch al ver genoeg is weggeblazen.
Daar liggen ze te ver voor achter, denk ik.quote:Op zondag 14 september 2025 21:19 schreef The_Undertone het volgende:
Ze gaan Skin nog terughalen en dan wint Narvaez de groepsspurt.
En meer. Unieke beelden, knecht Pogacar.quote:Op zondag 14 september 2025 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar als hij echt wil rijdt Pogacar zo een minuutje weg bij Multilul.
Jawel, maar Canadezen zijn de meest beleefde mensen ter wereld. Dus die blijven netjes staanquote:
Weet je wie ook een mooi gebaar had?quote:
Helemaal in het begin hooguit 3 mensen op het parcour maar zonder intentie tot wielrenners tackelenquote:
Staan zelfs de applaudisseren voor Skin. Dan mag je hopen dat het Witte Huis niet ingeschakeld heeft, want die ziet dit als een warm welkom...quote:Op zondag 14 september 2025 21:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Jawel, maar Canadezen zijn de meest beleefde mensen ter wereld. Dus die blijven netjes staan
Raymond Kerckhoffs?quote:
Bedankt voor je mening ondanks niks gezien te hebbenquote:Op zondag 14 september 2025 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Niks gezien, niks gemist. Alweer een gitzwarte dag voor de steeds verder afbrokkelende wielersport.
Onzin joh. Visma heeft dit ook meerdere malen gedaan, andere teams ook ... volgend jaar kan een ander team weer het beste team ter wereld zijn.quote:Op zondag 14 september 2025 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Niks gezien, niks gemist. Alweer een gitzwarte dag voor de steeds verder afbrokkelende wielersport.
Leuk, JohnDDD.quote:Op zondag 14 september 2025 21:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Onzin joh. Visma heeft dit ook meerdere malen gedaan, andere teams ook ... volgend jaar kan een ander team weer het beste team ter wereld zijn.
Ik heb het gevoel dat er naast hij en Bini werkelijk niemand punten heeft gepakt daarquote:Op zondag 14 september 2025 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Barre pakt nog wel 175 punten voor Intermarche. De knakworsten zie ik er niet meer overheen gaan.
Een 6e plek van Rutsch in Roubaix is punttechnisch het beste resultaat geweest. Schijnbaar ook nog vanuit de vlucht, dus enigszins toeval.quote:Op zondag 14 september 2025 21:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er naast hij en Bini werkelijk niemand punten heeft gepakt daar
DSQquote:Op zondag 14 september 2025 21:53 schreef TAmaru het volgende:
Krijgt Tadej hier nu trouwens een boete en gele kaart omdat hij juicht voor zijn ploeggenoot?
Rood en tien jaar schorsing.quote:Op zondag 14 september 2025 21:53 schreef TAmaru het volgende:
Krijgt Tadej hier nu trouwens een boete en gele kaart omdat hij juicht voor zijn ploeggenoot?
Ja, en een schorsing. Hij mag dus waarschijnlijk niet aan het WK mee doen.quote:Op zondag 14 september 2025 21:53 schreef TAmaru het volgende:
zou jij wel fijn vinden hèquote:Op zondag 14 september 2025 21:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, en een schorsing. Hij mag dus waarschijnlijk niet aan het WK mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |