Je moet toch wat op de zondagquote:Op zondag 14 september 2025 20:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom is de tv überhaupt aangegaan?
Mijn Soedanese vlag hangt al klaar.quote:
Dit is geen leuk verjaardagscadeau, tenzij Barre wint.quote:Op zondag 14 september 2025 20:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom is de tv überhaupt aangegaan?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 september 2025 20:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is geen leuk verjaardagscadeau, tenzij Barre wint.
De wereldkampioenschappen tellen niet mee voor het record toch?quote:Op zondag 14 september 2025 20:50 schreef franklop het volgende:
Vandaag komt dus #85 en de evenaring van Columbia-HTC in 2009
Jawel. Ook het EK etcquote:Op zondag 14 september 2025 20:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
De wereldkampioenschappen tellen niet mee voor het record toch?
PatLef was altijd boos omdat de WK's niet meetelde voor de zegeranking.quote:Op zondag 14 september 2025 20:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Jawel. Ook het EK etc
Of toch niet, zie WK nu niet bij de lijst staan vorig jaar
McNulty had dit ook gewoon kunnen winnen als ze hadden gewildquote:
Dit is voor McNuttyquote:Op zondag 14 september 2025 21:09 schreef franklop het volgende:
Of gaan ze steen papier schaar doen om de zege
Lijkt mij wel toch.quote:Op zondag 14 september 2025 21:13 schreef The_Undertone het volgende:
Gaat Multilul 'm cadeau krijgen?
Lijkt mij wel, anders gaat Pogacar toch niet wachten op hem?quote:Op zondag 14 september 2025 21:13 schreef The_Undertone het volgende:
Is ook zinloos om 2 ploegmaats op 10/15 seconden van elkaar te laten rijden als de 3e toch al ver genoeg is weggeblazen.quote:Op zondag 14 september 2025 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, anders gaat Pogacar toch niet wachten op hem?
Vergeet niet dat McNutty wel een trouwe knecht is die al heel veel op kop gereden heeft afgelopen jaren. Dus hier in Noord Amerika wordt er iets terug betaald.quote:Op zondag 14 september 2025 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, anders gaat Pogacar toch niet wachten op hem?
Tuurlijk.quote:Op zondag 14 september 2025 21:13 schreef The_Undertone het volgende:
Maar als hij echt wil rijdt Pogacar zo een minuutje weg bij Multilul.quote:Op zondag 14 september 2025 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is ook zinloos om 2 ploegmaats op 10/15 seconden van elkaar te laten rijden als de 3e toch al ver genoeg is weggeblazen.
Daar liggen ze te ver voor achter, denk ik.quote:Op zondag 14 september 2025 21:19 schreef The_Undertone het volgende:
Ze gaan Skin nog terughalen en dan wint Narvaez de groepsspurt.
En meer. Unieke beelden, knecht Pogacar.quote:Op zondag 14 september 2025 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar als hij echt wil rijdt Pogacar zo een minuutje weg bij Multilul.
Misschien wil McNulty hem wel niet.quote:
Jawel, maar Canadezen zijn de meest beleefde mensen ter wereld. Dus die blijven netjes staanquote:
Weet je wie ook een mooi gebaar had?quote:
Helemaal in het begin hooguit 3 mensen op het parcour maar zonder intentie tot wielrenners tackelenquote:
Staan zelfs de applaudisseren voor Skin. Dan mag je hopen dat het Witte Huis niet ingeschakeld heeft, want die ziet dit als een warm welkom...quote:Op zondag 14 september 2025 21:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Jawel, maar Canadezen zijn de meest beleefde mensen ter wereld. Dus die blijven netjes staan
Raymond Kerckhoffs?quote:
Bedankt voor je mening ondanks niks gezien te hebbenquote:Op zondag 14 september 2025 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Niks gezien, niks gemist. Alweer een gitzwarte dag voor de steeds verder afbrokkelende wielersport.
Onzin joh. Visma heeft dit ook meerdere malen gedaan, andere teams ook ... volgend jaar kan een ander team weer het beste team ter wereld zijn.quote:Op zondag 14 september 2025 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Niks gezien, niks gemist. Alweer een gitzwarte dag voor de steeds verder afbrokkelende wielersport.
Leuk, JohnDDD.quote:Op zondag 14 september 2025 21:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Onzin joh. Visma heeft dit ook meerdere malen gedaan, andere teams ook ... volgend jaar kan een ander team weer het beste team ter wereld zijn.
Ik heb het gevoel dat er naast hij en Bini werkelijk niemand punten heeft gepakt daarquote:Op zondag 14 september 2025 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Barre pakt nog wel 175 punten voor Intermarche. De knakworsten zie ik er niet meer overheen gaan.
Een 6e plek van Rutsch in Roubaix is punttechnisch het beste resultaat geweest. Schijnbaar ook nog vanuit de vlucht, dus enigszins toeval.quote:Op zondag 14 september 2025 21:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er naast hij en Bini werkelijk niemand punten heeft gepakt daar
DSQquote:Op zondag 14 september 2025 21:53 schreef TAmaru het volgende:
Krijgt Tadej hier nu trouwens een boete en gele kaart omdat hij juicht voor zijn ploeggenoot?
Rood en tien jaar schorsing.quote:Op zondag 14 september 2025 21:53 schreef TAmaru het volgende:
Krijgt Tadej hier nu trouwens een boete en gele kaart omdat hij juicht voor zijn ploeggenoot?
Ja, en een schorsing. Hij mag dus waarschijnlijk niet aan het WK mee doen.quote:Op zondag 14 september 2025 21:53 schreef TAmaru het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |