Hij zal iig willen voorkomen dat Roglic als eerste aanvalt.quote:Op zondag 14 september 2025 20:06 schreef The_Undertone het volgende:
Solootje van 200km in Kigali straks.
Ik weet niet of hij dat überhaupt kan schelen, zie hem zo achter Roglic aan gaan.quote:Op zondag 14 september 2025 20:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal iig willen voorkomen dat Roglic als eerste aanvalt.
Die gaat een dag van te voren al in de aanvalquote:Op zondag 14 september 2025 20:06 schreef The_Undertone het volgende:
Solootje van 200km in Kigali straks.
Benieuwd of de renners dan in Canada blijven.quote:Op zondag 14 september 2025 20:18 schreef Felagund het volgende:
Volgend jaar dus gewoon ook de GP Montreal.
Zou wel logisch zijn, maar het blijft vreemd om 2 weken voor het WK bijna dezelfde wedstrijd te gaan rijden.quote:Op zondag 14 september 2025 20:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Benieuwd of de renners dan in Canada blijven.
Wielrennen is dan ook een merkwaardige sport.quote:Op zondag 14 september 2025 20:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou wel logisch zijn, maar het blijft vreemd om 2 weken voor het WK bijna dezelfde wedstrijd te gaan rijden.
Wel een veel matigere ploeg voor de topfavorietquote:Op zondag 14 september 2025 20:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou wel logisch zijn, maar het blijft vreemd om 2 weken voor het WK bijna dezelfde wedstrijd te gaan rijden.
Ik overweeg sterk om een computer te kopen zodat ik dat weer kan spelenquote:Op zondag 14 september 2025 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
UAE is nu gewoon PCM aan het spelen.
Barre tijden?quote:Op zondag 14 september 2025 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
Is het terugbetaal-tijd voor Pogi deze week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |