Op wat subtiele verschillen na wel ja.quote:Op zondag 14 september 2025 19:21 schreef franklop het volgende:
Is dit overigens ook het WK parcours voor volgend (?) jaar?
Voor 95% wel ja.quote:Op zondag 14 september 2025 19:21 schreef franklop het volgende:
Is dit overigens ook het WK parcours voor volgend (?) jaar?
Die was met dit parcours in een ander continent ook nooit gestartquote:Op zondag 14 september 2025 19:28 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dat gaat niks worden met Girmay daar in Rwanda.
Seeldraeyers, die naam heb ik al heel lang niet meer gehoord.quote:Op zondag 14 september 2025 19:24 schreef franklop het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gesink en Noord-Amerika, het was een wonderlijke combinatie
Dat is dan ook niet de verwachting. Hij moet mee als grote naam, maar hij weet zelf ook heel goed dat hij na een paar rondjes weer naar huis kan.quote:Op zondag 14 september 2025 19:28 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dat gaat niks worden met Girmay daar in Rwanda.
Hij was dat najaar sowieso wel op de brommer. En volgens mij overleed zijn vader toen waardoor het allemaal weer bijzaak werdquote:Op zondag 14 september 2025 19:24 schreef franklop het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gesink en Noord-Amerika, het was een wonderlijke combinatie
Batterij nu wel leeg.quote:
Hij moet gewoon weer fulltime blubberfietsen.quote:Op zondag 14 september 2025 19:48 schreef Felagund het volgende:
Wout kan beter een andere hobby gaan zoeken.
Hij zal iig willen voorkomen dat Roglic als eerste aanvalt.quote:Op zondag 14 september 2025 20:06 schreef The_Undertone het volgende:
Solootje van 200km in Kigali straks.
Ik weet niet of hij dat überhaupt kan schelen, zie hem zo achter Roglic aan gaan.quote:Op zondag 14 september 2025 20:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal iig willen voorkomen dat Roglic als eerste aanvalt.
Die gaat een dag van te voren al in de aanvalquote:Op zondag 14 september 2025 20:06 schreef The_Undertone het volgende:
Solootje van 200km in Kigali straks.
Benieuwd of de renners dan in Canada blijven.quote:Op zondag 14 september 2025 20:18 schreef Felagund het volgende:
Volgend jaar dus gewoon ook de GP Montreal.
Zou wel logisch zijn, maar het blijft vreemd om 2 weken voor het WK bijna dezelfde wedstrijd te gaan rijden.quote:Op zondag 14 september 2025 20:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Benieuwd of de renners dan in Canada blijven.
Wielrennen is dan ook een merkwaardige sport.quote:Op zondag 14 september 2025 20:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou wel logisch zijn, maar het blijft vreemd om 2 weken voor het WK bijna dezelfde wedstrijd te gaan rijden.
Wel een veel matigere ploeg voor de topfavorietquote:Op zondag 14 september 2025 20:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou wel logisch zijn, maar het blijft vreemd om 2 weken voor het WK bijna dezelfde wedstrijd te gaan rijden.
Ik overweeg sterk om een computer te kopen zodat ik dat weer kan spelenquote:Op zondag 14 september 2025 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
UAE is nu gewoon PCM aan het spelen.
Barre tijden?quote:Op zondag 14 september 2025 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
Is het terugbetaal-tijd voor Pogi deze week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |