Build the wall.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:36 schreef DrDentz het volgende:
Trump zit hier wss achter om de aandacht van de Epstein files af te leiden
Ben er geweest, valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
In Utah is iedereen gelovig of gestoord. Of beide.
Nee tuurlijk. Maar als ze democraten geweest waren dan was het opeens super belangrijk en was je nu nergens anders over aan het postenquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:36 schreef epicbeardman het volgende:
Dat zijn familie republikeins is zegt natuurlijk helemaal niets.
Hopelijk wordt dit wel een spiegel voor de republikeinen die zo zwaar voor het 2ndA zijn. Want zowel uit de statistieken als uit de onderbuik gebeurtenissen zoals deze blijkt steeds maar weer dat het een kansloze grondwet isquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:35 schreef Perrin het volgende:
Daar sta je dan als schuimbekkende MAGA-fan. Wat nu?
[ x ]
Dit moet haast wel projectie zijn.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Nober en Epicicelman zijn hier dan ook maar om 1 reden online. Hoop schreeuwen en weinig woorden
Er stond nog een andere vraag open:quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de definitie van het woord 'allen' begrijpt?
quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daarnaast doet dit niets af aan de honderden videos online van links en progressieve mensen die deze aanslag bejubelen en zelfs anderen die oproepen voor meer van zulke aanslagen. Het is niet meer dan terecht dat zulke videos en berichten hard worden bekritiseerd. Maar waarom nemen mensen zoals jij deze kritiek vervolgens zo persoonlijk?
Daar gaat het niet om. Die foto’s van die kinderen met die zware wapens… De verheerlijking ervan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dit ja
dat je dat nog moet uitleggen hier
Dit ja.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kash Patel die z'n speech begon met "dit is wat je krijgt als je goede agenten gewoon hun werk laat doen" terwijl ze hem pas te pakken kregen na het uit wanhoop vrijgeven van foto's van de verdachte en z'n vader hem herkende en aangaf
Ben er ook geweest. Religekkies galore.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ben er geweest, valt wel mee hoor.
Ik denk nog heel ver gezien de wanhoop waarmee ze beelden etc deelden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:40 schreef NoCigar het volgende:
Ik vraag me af hoe ver de autoriteiten op weg waren om deze man te arresteren, en hoe lang dat geduurd zou hebben zonder hulp van zijn vader.
Dat was Kirk ook.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:40 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ben er ook geweest. Religekkies galore.
hij is vergiftigd met linkse haat, dat is het probleem, met die haat schreef die fascist op de kogel. En met die haat vuurde die de kogel af.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Die foto’s van die kinderen met die zware wapens… De verheerlijking ervan.
Het is er met de paplepel in gegoten.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Die foto’s van die kinderen met die zware wapens… De verheerlijking ervan.
Het is er met de paplepel in gegoten.
Ditquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hij is vergiftigd met linkse haat, dat is het probleem, met die haat schreef die fascist op de kogel. En met die haat vuurde die de kogel af.
Het blijkt dus dat de pa het vertelde aan iemand van de kerk en die heeft het doorgespeeld aan de politie/FBI.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kash Patel die z'n speech begon met "dit is wat je krijgt als je goede agenten gewoon hun werk laat doen" terwijl ze hem pas te pakken kregen na het uit wanhoop vrijgeven van foto's van de verdachte en z'n vader hem herkende en aangaf
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hij is vergiftigd met linkse haat, dat is het probleem, met die haat schreef die fascist op de kogel. En met die haat vuurde die de kogel af.
Lijkt me een bijzondere stad, mede door de ligging. Rond gereden of alleen de stad bezocht?quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ben er geweest, valt wel mee hoor.
En Howard gooit het weer over een andere boegquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit moet haast wel projectie zijn.
[..]
Er stond nog een andere vraag open:
[..]
Ook van shemales?quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:40 schreef inslagenreuring het volgende:
Die gast krijgt in de bak a là Joran voldoende "liefdesbrieven" van zeugen met haar in alle kleuren van de regenboog.
Zsm spuitje geven.
Het is een STAAT.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lijkt me een bijzondere stad, mede door de ligging. Rond gereden of alleen de stad bezocht?
Utah is een staat.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lijkt me een bijzondere stad, mede door de ligging. Rond gereden of alleen de stad bezocht?
hoop het ook, zsm.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:40 schreef inslagenreuring het volgende:
Die gast krijgt in de bak a là Joran voldoende "liefdesbrieven" van zeugen met haar in alle kleuren van de regenboog.
Zsm spuitje geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |