Dan nog, zit natuurlijk wel wat jaartjes gevangenis tijd tussen voordat die straf wordt voltrokken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hij krijgt de doodstraf waarschijnlijk.
Nouja als wij op een of ander aftands Nederlands forum al de naam doorkrijgen dan neem ik aan dat zijn familie inmiddels in motels moet slapen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:11 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja joh @:7623876238462 voor hetzelfde geld was die gozert ze huis uit gesleurd vanwege jouw post op Fok!
Zo'n high profile dader gaat in volledige beperkingen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:11 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dan nog, zit natuurlijk wel wat jaartjes gevangenis tijd tussen voordat die straf wordt voltrokken.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:11 schreef Zipportal het volgende:
User @:3rr0r wil graag een schouderklopje. Hier heb je een Magnum. (geen wapen)
[ afbeelding ]
Ja preciesquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:11 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja joh @:7623876238462 voor hetzelfde geld was die gozert ze huis uit gesleurd vanwege jouw post op Fok!
Ongetwijfeld als gebruiksvoorwerp.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zal het best goed doen bij de overwegend zwarte populatie daar
Dus hij blijft de komende 10-20 jaar nog wel in levenquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hij krijgt de doodstraf waarschijnlijk.
Vast en zeker zijn mensen wel op andere manieren lastig gevallen. Zo gaat het toch elke keer.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:11 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Willekeurige mensen?
Die idioot maakte zelf een honeypot door op soundcloud die titel te wijzigen
Is er al iemand gelyncht waar zo hysterisch om gedaan wordt. Volgens mij niet, of wel?
Ik zie Trump zich daar ook nog wel tegenaan bemoeien eigenlijk, om dat te bespoedigen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:14 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dus hij blijft de komende 10-20 jaar nog wel in leven
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:14 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dus hij blijft de komende 10-20 jaar nog wel in leven
Je eigen zoon of je gehele gezin in een soort "witness protection program". Kies maar.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:15 schreef jigggy het volgende:
Poeh die pa die hem aangeeft , dat zal ook ff slikken zijn, je veroordeeld je eigen zoon tot de doodstraf
Trump heeft veel macht.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:15 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik zie Trump zich daar ook nog wel tegenaan bemoeien eigenlijk, om dat te bespoedigen.
De kans is natuurlijk niet groot (ook al eerder benadrukt), maar ik denk dat jij de collectieve kwaliteiten van 4Chan daarin onderschat. Willekeurige greep uit het repertoire:quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja als wij op een of ander aftands Nederlands forum al de naam doorkrijgen dan neem ik aan dat zijn familie inmiddels in motels moet slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh suicided met de camera's net effe stuk toevallig.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Trump heeft veel macht.
Deze kerel vinden ze over een paar maanden "opgehangen" in de cel
Nee, dat heeft die gozer helemaal zelf gedaan door de trekker over te halen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:15 schreef jigggy het volgende:
Poeh die pa die hem aangeeft , dat zal ook ff slikken zijn, je veroordeeld je eigen zoon tot de doodstraf
Dat vind ik een tikje naïef. Er zal altijd wel een enkeling tussen zitten die niet kan schrijven.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:16 schreef XSbig het volgende:
Ik neem aan dat iedereen die de andere naam gedeeld heeft en er bijna volledig van overtuigd was dat diegene het was nu een excuusbriefje aan die persoon gaat sturen?
Naar California verhuizen denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:16 schreef 3rr0r het volgende:
Wat zou die vader met de 100k gaan doen?
En nu alle keren (inclusief deze) dat men op internet een compleet onschuldige heeft aangewezen? Je kan er ook voor kiezen om daar helemaal niet aan mee te doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:17 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
De kans is natuurlijk niet groot (ook al eerder benadrukt), maar ik denk dat jij de collectieve kwaliteiten van 4Chan daarin onderschat. Willekeurige greep uit het repertoire:
[ link | afbeelding ]
Dikke sniper halen bij de Walmarkt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:16 schreef 3rr0r het volgende:
Wie zegt dat hij uiteindelijk de doodstraf gaat krijgen? Ook al wordt die uitgevoerd in Utah, wil nog niet zeggen dat dit bij hem ook gaat gebeuren hè. Sowieso voorlopig nog niet. En tegen die tijd is iedereen Charlie al vergeten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:15 schreef jigggy het volgende:
Las iets dat Utah heeft gepleit voor de doodstraf, daar hoop ik toch iets meer op. Hetquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:09 schreef RotatoR het volgende:
De dader gaat echt een levende hel tegemoet in de Amerikaanse gevangenis. Dat wordt de rest van zijn leven zeepjes rapen. Stukje karma.
Ja, maar meestal omdat van die lurkende TikTok influencers hun moment of fame willen pakken en die informatie met hun miljoenen volgers delen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vast en zeker zijn mensen wel op andere manieren lastig gevallen. Zo gaat het toch elke keer.
Ik ookquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:15 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik zie Trump zich daar ook nog wel tegenaan bemoeien eigenlijk, om dat te bespoedigen.
Denk je?quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zo'n high profile dader gaat in volledige beperkingen.
Advocaat betalenquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:16 schreef 3rr0r het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |