SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik ga er niet al te gedetailleerd in, maar deze is wel leuk. En ze match me wrs ook combi van ongeveer zelfde leeftijd en opleidingsniveau en afkomst/taal.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:52 schreef greysbones het volgende: [..] en wat maakt het tegenovergesteld
Die andere heb ik denk ik per ongeluk geliket, was iemand die al kinderen heeft en nog een hele rits andere dingen die ik niet leuk vind en geen goed gevoel over hadUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik hoop dat je in ieder geval een leuk contact krijgtquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga er niet al te gedetailleerd in, maar deze is wel leuk. En ze match me wrs ook combi van ongeveer zelfde leeftijd en opleidingsniveau en afkomst/taal.
Die andere heb ik denk ik per ongeluk geliket, was iemand die al kinderen heeft en nog een hele rits andere dingen die ik niet leuk vind en geen goed gevoel over had
en wat er dan verder uit komt
zie je dan wel
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een wijf met een paar kids?quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga er niet al te gedetailleerd in, maar deze is wel leuk. En ze match me wrs ook combi van ongeveer zelfde leeftijd en opleidingsniveau en afkomst/taal.
Die andere heb ik denk ik per ongeluk geliket, was iemand die al kinderen heeft en nog een hele rits andere dingen die ik niet leuk vind en geen goed gevoel over had![]()
![]()
mooie OP
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Er staat wel in haar profiel dat ze kinderen wil
Maar ik heb niet expliciet mijn profiel gezet dat ik geen kinderen wil
Uw ADH vitamine Worst
Eerst veel oefenen voordat je goed kunt bepalen of je het wil proberen om kinderen te krijgenquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
Er staat wel in haar profiel dat ze kinderen wil
Maar ik heb niet expliciet mijn profiel gezet dat ik geen kinderen wilBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
In België misschien in de vorm van alimentatie.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:01 schreef mario390 het volgende:
weten julie dat je vor fout poepen 15 000 euro betalen moet?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hier niet bij wild schijtenquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:01 schreef mario390 het volgende:
weten julie dat je vor fout poepen 15 000 euro betalen moet?
Of is het poepen op de berg? @ToTUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In België misschien in de vorm van alimentatie.![]()
![]()
![]()
Hoe poep je fout dan?quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:01 schreef mario390 het volgende:
weten julie dat je vor fout poepen 15 000 euro betalen moet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In nederland mag je gewoon van de balustrade poepen @Grrrrrrrquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:01 schreef mario390 het volgende:
weten julie dat je vor fout poepen 15 000 euro betalen moet?![]()
Is goed, hoe laat kom je?quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kan dat wel bij je thuis demonstrerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verkeerde het is @Grrrrrrrrquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:04 schreef devzero het volgende:
[..]
In nederland mag je gewoon van de balustrade poepen @:grrrrrrrUw ADH vitamine Worst
8xrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk hema!!quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga er niet al te gedetailleerd in, maar deze is wel leuk. En ze match me wrs ook combi van ongeveer zelfde leeftijd en opleidingsniveau en afkomst/taal.![]()
![]()
https://www.kleinezeitung(...)kunft-zuhause-machenquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
https://www.kleinezeitung(...)kunft-zuhause-machenUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
https://www.kleinezeitung(...)kunft-zuhause-machen![]()
![]()
Scheisse Papierquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
Nicht gelesen, Zeitung ist zu klein![]()
Poepen in een schuimborstelcontainerquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
https://www.kleinezeitung(...)kunft-zuhause-machenen niet een keer maar minstens 30 x
hij zei dat hij durchfal haddequote:Op vrijdag 12 september 2025 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Poepen in een schuimborstelcontaineren niet een keer maar minstens 30 x
![]()
8 Rs ipv 7quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Verkeerde het is @:grrrrrrrr![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Balustrade-poeperquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:04 schreef devzero het volgende:
[..]
In nederland mag je gewoon van de balustrade poepen @:grrrrrrrWerewolf
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-09-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 3228 / +195 / +153 / 5261 / 5631 / 0.57
2. Dotteke / 697 / +50 / +82 / 1649 / 1996 / 0.35
3. FreshFruit / 619 / +0 / +0 / 669 / 933 / 0.66
4. KillemWieft / 618 / +54 / +72 / 379 / 556 / 1.11
5. kree / 423 / +97 / +0 / 1135 / 1409 / 0.3
6. Homijn / 354 / +0 / +0 / 82 / 161 / 2.2
7. devzero / 247 / +24 / +7 / 227 / 317 / 0.78
8. KoningWouter / 201 / +1 / +121 / 205 / 283 / 0.71
9. RedShoe / 186 / +9 / +0 / 725 / 794 / 0.23
10. hemarookworst / 181 / +5 / +5 / 332 / 467 / 0.39
11. Pinnenmutske / 149 / +16 / +3 / 255 / 339 / 0.44
12. _UserName_ / 139 / +8 / +20 / 188 / 271 / 0.51
13. ToT / 105 / +5 / +5 / 806 / 928 / 0.11
14. marc0871 / 99 / +8 / +0 / 578 / 742 / 0.13
15. Dr.Mikey / 97 / +0 / +0 / 97 / 156 / 0.62
16. greysbones / 97 / +7 / +1 / 915 / 998 / 0.1
17. MooieTop6 / 89 / +7 / +3 / 1207 / 1371 / 0.06
18. Vino_Tinto / 85 / +26 / +10 / 255 / 292 / 0.29
19. sp3c / 83 / +0 / +5 / 17 / 23 / 3.61
20. StevenHyde / 77 / +0 / +4 / 320 / 404 / 0.19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ze moet dus binnen 24 uur reageren nadat ik op openingsmove heb gereageerd anders is het volgens mij klaarUw ADH vitamine Worst
Moest je een openingszin invoeren? Of wat was je openingsmove?quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:39 schreef hemarookworst het volgende:
Ze moet dus binnen 24 uur reageren nadat ik op openingsmove heb gereageerd anders is het volgens mij klaarBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Of was het die dickpic?quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Moest je een openingszin invoeren? Of wat was je openingsmove?![]()
Op Bumble neemt vrouw initiatiefquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Moest je een openingszin invoeren? Of wat was je openingsmove?Uw ADH vitamine Worst
Ik reageer dan op haar match en dan is het haar beurt om te reageren
Om zo stalkers en spammers te voorkomenUw ADH vitamine Worst
Owja, hebben ze wel goed gedaan denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ik reageer dan op haar match en dan is het haar beurt om te reageren
Om zo stalkers en spammers te voorkomen
Hoop dat ze het vandaag ziet.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier niet bij wild schijten
Of is het poepen op de berg? @:totOh mijn hemel!
![]()
![]()
oh, al bijna half vier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Echt wel. Jij bent al klaar met je werk?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Beter een kopje koffie nemen?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Irish Coffeequote:Op vrijdag 12 september 2025 15:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beter een kopje koffie nemen?
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Een traditionele Irish Coffee bestaat uit vier eenvoudige, maar krachtige componenten:
• Verse hete koffie – meestal zwart en sterk gezet
• Ierse whisky – zoals Jameson of Bushmills, voor die kenmerkende warme kick
• Bruine suiker – voor een diepe, karamelachtige zoetheid
• Licht opgeklopte slagroom – die bovenop drijft en niet wordt gemengd
Bereiding en presentatie
• Warm glas: Je begint met het voorverwarmen van een hittebestendig glas.
• Laagjes: De koffie, suiker en whisky worden gemengd, waarna de slagroom voorzichtig over een lepel wordt gegoten zodat die blijft drijven.
• Niet roeren: Je drinkt de koffie door de room heen — dat contrast tussen heet en koud is essentieel.
Bron: Copilot AIAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, maar jij lijkt me meer een normale thee-drinker.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kloptquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar jij lijkt me meer een normale thee-drinker.![]()
![]()
Oh, het was een aannamequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zou er toch liever een scheutje Scotch in doen, ipv Ierse.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Een traditionele Irish Coffee bestaat uit vier eenvoudige, maar krachtige componenten:
• Verse hete koffie – meestal zwart en sterk gezet
• Ierse whisky – zoals Jameson of Bushmills, voor die kenmerkende warme kick
• Bruine suiker – voor een diepe, karamelachtige zoetheid
• Licht opgeklopte slagroom – die bovenop drijft en niet wordt gemengd
Bereiding en presentatie
• Warm glas: Je begint met het voorverwarmen van een hittebestendig glas.
• Laagjes: De koffie, suiker en whisky worden gemengd, waarna de slagroom voorzichtig over een lepel wordt gegoten zodat die blijft drijven.
• Niet roeren: Je drinkt de koffie door de room heen — dat contrast tussen heet en koud is essentieel.
Bron: Copilot AI![]()
dan issie toch niet irish? gekkiequote:Op vrijdag 12 september 2025 15:51 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik zou er toch liever een scheutje Scotch in doen, ipv Ierse.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als jij niks zegt, zal ik ook mijn mond houden, goed?quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan issie toch niet irish? gekkie![]()
als ik het maar niet hoef te drinkenquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als jij niks zegt, zal ik ook mijn mond houden, goed?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is er iets mis met Schotse whisky?quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik het maar niet hoef te drinken![]()
Moet er iets mis mee zijn als iemand het niet drinkt?quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Is er iets mis met Schotse whisky?![]()
ik drink geen sterke drankquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Is er iets mis met Schotse whisky?
uitgezonderd als het in een fruitige cocktail zit
en zelfs dan heeft vodka de voorkeurHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
bij de hornbach hadden ze wel whiskey vaten staanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Volle?quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
bij de hornbach hadden ze wel whiskey vaten staan
Werewolf
Mja.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
bij de hornbach hadden ze wel whiskey vaten staan
Duurt alleen even voordat je die hebt volgedruppeld met een huis tuin en keuken potje.![]()
ze gingen als regenton dus deze maand is het wel primaquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja.
Duurt alleen even voordat je die hebt volgedruppeld met een huis tuin en keuken potje.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Meestal, ja.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze gingen als regenton dus deze maand is het wel prima
Maar met de juiste behandeling kan je ze ervoor gebruiken.![]()
Teller staat nu op 280 euro
(heb pleegmoeder lief aangekeken op. WhatsApp, en zij heeft het linkje ook onder hun familie verspreid)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Yes, hier.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waar ben je voor aan het 'sparen'?quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:02 schreef DJMO het volgende:
Teller staat nu op 280 euro
(heb pleegmoeder lief aangekeken op. WhatsApp, en zij heeft het linkje ook onder hun familie verspreid)
![]()
Ik iets met gehaktquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
moet nog boodschappen doen
wat eten we vandaag?![]()
Hamburgerquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
wat eten we vandaag?![]()
Soep en ik heb nog een broodje gezond van gister.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
wat eten we vandaag?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zoals hè.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
even wat marco bestellen bij de slager dan
Niet van.![]()
Ik had net een stronk witlof (rauwkost) met mayo en ketchup.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
wat eten we vandaag?
Vanavond zelfbelegpozza.![]()
https://www.zaandewandel.(...)d3-ac4c-079dc79ec405quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Waar ben je voor aan het 'sparen'?
[Z]aan de wandel - in actie voor kankeronderzoek
Ik zamel geld in voor een goed doel. Ik maak de kilometers, doneer jij?Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh ja. Kan ik ook nog doen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:09 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had net een stronk witlof (rauwkost) met mayo en ketchup.
Vanavond zelfbelegpozza.
En witlof heb ik ook nog.![]()
Pannenkoeken met spek en kaasquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
wat eten we vandaag?Ik heb er één en ik ben er trots op
Nah. Sorry.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.zaandewandel.(...)d3-ac4c-079dc79ec405
[Z]aan de wandel - in actie voor kankeronderzoek
Ik zamel geld in voor een goed doel. Ik maak de kilometers, doneer jij?
Ik kan mijn bijslag zelf beter gebruiken.![]()
Is mijn vaste slagzin als ik voor een goed doel loopquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:12 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nah. Sorry.
Ik kan mijn bijslag zelf beter gebruiken.
Mja. Dat lopen is voor mij ook even een probleem.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is mijn vaste slagzin als ik voor een goed doel loop
Anders had ik die bijslag ook niet nodig gehad.![]()
denk exclusief mohammed hierquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:21 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als ze daar een Marco met een lekker bekkie hebben, meteen meenemenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het is zoals het is bolkquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:22 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Beter salaris en wat minder bolk.![]()
Dan houdt het opquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
denk exclusief mohammed hier![]()
![]()
Wat dan?quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
slecht begin van het weekend![]()
nog even half uurtje wachten en dan boodschapjes doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meer Mo dan Marco bij de slager.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik begin ook wel eens te laat aan een groot gerecht en dan is het opeens 9 uurquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:41 schreef marc0871 het volgende:
Dan moet ik ook hard gaan koken, anders heb ik straks om 8 uur nog weer niks gegeten.
zal eens kijken of mijn kookboek nog een goed idee heeft voor vanavondHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nee neequote:
heb het doel om een kookboek uit te koken
denk bloemkool masala vanavondHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klein receptjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoever ben je al?quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee nee
heb het doel om een kookboek uit te koken
denk bloemkool masala vanavond![]()
Ik vroeg het in het vorige topic al, maar wat is er dan aan de hand? Ik krijg ook niet tijd alles mee hier.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Dat lopen is voor mij ook even een probleem.
Anders had ik die bijslag ook niet nodig gehad.
En sjah, jij vroeg waar ik voor aan het sparen was, nou nergens voor dus, ik haal alleen maar geld op voor een goed doel. Ik ben zelf meerdere mensen verloren aan kanker, waaronder mijn vader, en als de kans zich voordoet dan doe ik mijn best om te helpen waar(mee) ik kan.Ik heb er één en ik ben er trots op
moet nog 10 minuten wachten en dan ga ik boodschappen doenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar met het kookboek?quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet nog 10 minuten wachten en dan ga ik boodschappen doen![]()
Ik heb een linkje in mijn sigquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vroeg het in het vorige topic al, maar wat is er dan aan de hand? Ik krijg ook niet tijd alles mee hier.
En sjah, jij vroeg waar ik voor aan het sparen was, nou nergens voor dus, ik haal alleen maar geld op voor een goed doel. Ik ben zelf meerdere mensen verloren aan kanker, waaronder mijn vader, en als de kans zich voordoet dan doe ik mijn best om te helpen waar(mee) ik kan.
Komt er op neer dat mijn immunsysteem de beschermende laag om mijn zenuwen beschadigd.
Beetje als de mantel om stroomdraad.
Met beetje dezelfde symptomen; kortsluiting, signaalverlies, verlammingsverschijnselen en pijn.![]()
euhmquote:
9 van de 200 ofzo?
maak er maar 1 of 2 per maand
sommige recepten zijn nog best aan de prijs ookHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh dan heb je nog ff te gaanquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
euhm
9 van de 200 ofzo?
maak er maar 1 of 2 per maand
sommige recepten zijn nog best aan de prijs ook
Gewoon donaties vragen![]()
![]()
zou dud0r vragen maar de boodschappen is mijn vaste lastquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan heb je nog ff te gaan
Gewoon donaties vragenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zou doneren thoquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zou dud0r vragen maar de boodschappen is mijn vaste last![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zal het later op m'n gemak even lezen. Lijkt me verdomd lastig, sterkte ermee!quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:51 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb een linkje in mijn sig
Komt er op neer dat mijn immunsysteem de beschermende laag om mijn zenuwen beschadigd.
Beetje als de mantel om stroomdraad.
Met beetje dezelfde symptomen; kortsluiting, signaalverlies, verlammingsverschijnselen en pijn.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]Quishing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Luie donderquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:04 schreef marc0871 het volgende:
Nah. Hij gebruikt moeilijke woorden, dan mag hij het uitleggen ook.![]()
![]()
![]()
![]()
gaat ie nog mansplainen ookquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:04 schreef marc0871 het volgende:
Nah. Hij gebruikt moeilijke woorden, dan mag hij het uitleggen ook.
ik hoor kree soms al aanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: