abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218746905
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218746915
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 21:48 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Een jochie van 6 die heeft nog helemaal geen idee dat school ooit stopt, ja dat hij later gaat werken maar dat is echt nog niet te overzien. Maar het past wel bij Judith haar beeld van Bob.
Mijn zoon kwam op 6-jarige leeftijd thuis te zitten vanwege problematiek die ik hier buiten zal laten. Maar zéker wel dat hij dondersgoed wist en weet dat school eindigt.
pi_218746951
Waarom zou AM de verjaardag van Jay in de planner zetten? Ze heeft toch weinig meer met Debbie?
pi_218746999
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 07:34 schreef Lentevoordeel het volgende:
Waarom zou AM de verjaardag van Jay in de planner zetten? Ze heeft toch weinig meer met Debbie?
Misschien zodat ze een appje kan sturen ofzo 🙈 onder het mom van: kijk mij eens sociaal zijn.
pi_218747012
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 07:19 schreef Lief_mannetje het volgende:

[..]
Mijn zoon kwam op 6-jarige leeftijd thuis te zitten vanwege problematiek die ik hier buiten zal laten. Maar zéker wel dat hij dondersgoed wist en weet dat school eindigt.
Maar heb jij in de jaren daarvoor ook continu je frustraties over school geuit naar je zoon? En heb je ook steeds benadrukt dat je het niet eens bent met het schoolsysteem? Denk dat daar misschien wel een verschil in zit. Mijn kinderen wisten ook wel dat school ooit zou stoppen en dat ze tot die tijd verschillende scholen zouden doorlopen.
pi_218747040
Wat een grauwe, kleurloze combinatie heeft AM aan en dan met een broek met een gat erin🤦‍♀️.
(Ik heb de trend van broeken met gaten erin echt nooit begrepen🙈)
pi_218747043
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 07:34 schreef Lentevoordeel het volgende:
Misschien omdat ze weet dat haar vriendin ze niet alle 24 in een kratje heeft en de verjaardag misschien vergeet. Omdat Debbie AM als haar insta bestie ziet kijkt ze vast alles van AM en komt ze zo tot de ontdekking dat haar eigen kind jarig is. Best handig dus.
Maar laten we Debbie het voordeel van de twijfel geven en hopen dat ze dinsdag, haar enige goede dag, alle voorbereidingen heeft gedaan. En z’n cadeau heeft hij natuurlijk al gehad. Kans bestaat dat hij al niet eens meer weet dat die skelter voor z’n verjaardag was.
pi_218747064
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 07:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien omdat ze weet dat haar vriendin ze niet alle 24 in een kratje heeft en de verjaardag misschien vergeet. Omdat Debbie AM als haar insta bestie ziet kijkt ze vast alles van AM en komt ze zo tot de ontdekking dat haar eigen kind jarig is. Best handig dus.
Maar laten we Debbie het voordeel van de twijfel geven en hopen dat ze dinsdag, haar enige goede dag, alle voorbereidingen heeft gedaan. En z’n cadeau heeft hij natuurlijk al gehad. Kans bestaat dat hij al niet eens meer weet dat die skelter voor z’n verjaardag was.
Heet is echt Jay van Debbie, via die stamboomsite z'n geboortedatum gevonden.
Dinsdag heeft ze kaarsen staan maken, dat was natuurlijk belangrijker. Ik hoop dat Jay een hele mooie verjaardag heeft, maar ik vrees dat alles om Debbie gaat draaien.
pi_218747065
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 07:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar heb jij in de jaren daarvoor ook continu je frustraties over school geuit naar je zoon? En heb je ook steeds benadrukt dat je het niet eens bent met het schoolsysteem? Denk dat daar misschien wel een verschil in zit. Mijn kinderen wisten ook wel dat school ooit zou stoppen en dat ze tot die tijd verschillende scholen zouden doorlopen.
Nee, dat deed/doe ik niet. Doet ie zelf wel;). Maar we weten ook niet of Judith dat wel of niet doet tegen Bob. Misschien uit ze het alleen op instagram. Laten we dat vooral hopen..😄
pi_218747185
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 07:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat een grauwe, kleurloze combinatie heeft AM aan en dan met een broek met een gat erin🤦‍♀️.
Mijn puber vind het boomerbroeken😂
pi_218747296
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 08:00 schreef Post-its het volgende:

[..]
Heet is echt Jay van Debbie, via die stamboomsite z'n geboortedatum gevonden.
Dinsdag heeft ze kaarsen staan maken, dat was natuurlijk belangrijker. Ik hoop dat Jay een hele mooie verjaardag heeft, maar ik vrees dat alles om Debbie gaat draaien.
En daarna moet ze vast weer 10 dagen bijkomen
pi_218747380
Dat jullie het even weten: Sanneke heeft haar welverdiende vakantie! 🥳
pi_218747386
AM: een trolley die overal en nergens heeft gereden, op je opengeslagen bed gooien. Jak, jak, jak. Ik ben echt niet overdreven schoon, maar dit vind ik vies. O ja, en die knop van Milou vond ik ook wel net wat meer dan een beetje vies. Maar zeker als je het dan filmpje en online zet, dan zíe je dat toch??
pi_218747403
Ik ben benieuwd hoeveel beeld er komt van mooie boswandelingen in de omgeving, of dat het blijft bij bed, bank, restaurant.
pi_218747426
Die zooi op de kinderkamer van dbm.
Ik zou totale error krijgen.
Mijn kind ook 🤪
pi_218747427
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 08:49 schreef Die_van_verderop het volgende:
AM: een trolley die overal en nergens heeft gereden, op je opengeslagen bed gooien. Jak, jak, jak. Ik ben echt niet overdreven schoon, maar dit vind ik vies. O ja, en die knop van Milou vond ik ook wel net wat meer dan een beetje vies. Maar zeker als je het dan filmpje en online zet, dan zíe je dat toch??
Ach ja, de schoenen van AM stonden ook weer lekker op de eettafel. Brrrrr 🤢
pi_218747433
AM is gewoon vies. Net als met alle strontlaarzen op tafel, klompen uit in de auto die op de bijrijders stoel worden gezet etc..

[ Bericht 6% gewijzigd door Donna op 12-09-2025 09:54:03 ]
pi_218747509
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 23:59 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Steun vind ik ook prima, maar die tuin doen, daar zou ik mijn moeder niet voor inzetten. M wil op de boerderie blijven.
De scheiding is nog maar redelijk recent bekend gemaakt. Ik kan me voorstellen dat je geen overhaaste beslissingen gaat nemen. Wie weet gaat ze verhuizen naar een appartementje in Amsterdam, misschien gaat ze emigreren naar Ibiza, misschien zoekt ze een huurhuis en gaat dit in de verkoop. Je weet het niet hè?

Mijn vader vond het ook leuk om in de tuin te oetelen, terwijl hij aan het oppassen was.
Als haar moeder het niet zou willen, lijkt het me niet dat M opdracht geeft om het te doen.
pi_218747511
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 08:48 schreef Mirp het volgende:
Dat jullie het even weten: Sanneke heeft haar welverdiende vakantie! 🥳
Ze was er echt aan toe. Fijn dat het eindelijk zover is❤
pi_218747535
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 07:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die broek met dat gat heeft ze vrijwel iedere dag aan.
pi_218747603
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 08:56 schreef papierentas het volgende:
AM is gewoon vies. Net als met alle strontlaarzen op tafel, klompen uit in de auto die op de bijrijders stoel worden gezet etc..
Nou dat vind ik wel erg grof om haar een smerig mens te noemen. Het is niet dat zij, haar kinderen of hun huis volledig vervuild is ofzo. Ik houd er ook andere hygiëne regels op na dan zij. Maar dat betekent niet dat zij een smerig mens is.

Haar kinderen douchen niet dagelijks. Ik doe dat anders maar de kinderen zien er niet vies uit. Anderzijds verschoont zij wekelijks de bedden. Ik ken genoeg schone mensen die dat om de week doen.

Over die vieze laarzen en klompen op het aanrecht heb ik trouwens wel een duidelijke afkeur.

[ Bericht 0% gewijzigd door Donna op 12-09-2025 09:54:27 ]
pi_218747610
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 08:49 schreef Die_van_verderop het volgende:
die schoenen bij AM op tafel, dat vind ik altijd vies. Inclusief de paardrijlaarzen, motor laarzen etc. Gatver!
pi_218747617
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 08:55 schreef SophiaLoren het volgende:
Die zooi op de kinderkamer van dbm.
Ik zou totale error krijgen.
Mijn kind ook 🤪
Ze heeft alleen al dat grote kattenhuis 2 x. Zoiets zou ik maar een keer kopen en dan kun je er beide mee spelen. En 1000 knuffels, een voor elk trauma.

Die pantoffels waren een rib uit haar lijf. Liep toevallig in de Hema en zag ze voor 15 euro.
Ik dacht aan donsje prijzen.
Misschien een baan erbij voor dbm dan is het ook geen rib uit je lijf.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218747772
Debbie probeert heel neutraal te kijken maar hoe die lach er elke keer doorheen glipt. Die geniet van elke medische ingreep die ze krijgt.
pi_218747789
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 07:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hier geen frustraties over school, maar mijn kind had ook jonge leeftijd al exact uitgerekend hoeveel dingen hij nog minimaal naar school moest. Dat een 5-jarige zoiets zegt vind ik niet zo vreemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')