Wel op Radio 49quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat weinigen dit nummer nog op de openbare radio draaien

Leonard Cohen - Hallelujah

Lenny Monsou - Not My Game

Goedenavond, welkom bij je voorprogrammaquote:

Zijn vader zat bij de Time Bandits lees ik net.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Deze artiest bewijst - wat mij betreft - nu al een tijdje dat hij tot de absolute top in Nederland behoort. Hij blijft maar goede liedjes afleveren die ook nog eens prima zijn geproduceerd. Elke nieuwe track van hem is weer een feestje:Lenny Monsou - Not My Game

Wist ik niet, maar het verbaast me ook niet dat hij uit een muzikaal nest komt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn vader zat bij de Time Bandits lees ik net.

Geloof het of niet, maar beide nummers had ik onafhankelijk van elkaar klaargezet. De link - "game" - viel me net pas opquote:
 The Cardigans - My Favourite Game

Had maar zo gekund. Eén van de leden van Keane zat in de begintijd in Coldplay...quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:28 schreef livelink het volgende:
Heb altijd gedacht dat dit een nummer van Coldplay was

Wie zou dat moeten zijn?quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Hierna gaan de BPM's aanzienlijk omlaag voor muziek van een Italiaanse zanger met een zeer beroemde vader.

Matteo Bocelli & Jon Batiste - Glimpse Of Happiness

Iets minder geschoolde stem, wel. Maar fijn nummer.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Met hulp van Jon Batiste, voorheen de bandleider in de late night-show van Stephen Colbert. En ja, deze Italiaan is de zoon van.Matteo Bocelli & Jon Batiste - Glimpse Of Happiness

Ken zijn vader wel. Maar deze jongeman zegt me niets.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Met hulp van Jon Batiste, voorheen de bandleider in de late night-show van Stephen Colbert. En ja, deze Italiaan is de zoon van.Matteo Bocelli & Jon Batiste - Glimpse Of Happiness
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |