Dat is mij zeer duidelijk... sinds 2001....quote:Op donderdag 11 september 2025 23:10 schreef -river- het volgende:
[..]
FOK! is niet andere delen van het internet.
Waarom zou ik die hier posten? Die tweets ging toen rond, vervolgens zegt hij "shit my bad ik heb er niks mee te maken", en het leven gaat verder. Ik had geen reden om te denken dat dit zo opgeblazen zou worden, edgy mensen heb je namelijk altijd.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Logischerwijs post jij die hier dan, geen idee in welke krochten jij gisterenavond zat.
Gefeliciteerd, je bent op 1/4e van de gesloten inrichting.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:12 schreef mcmlxiv het volgende:
Wanneer het mannetje niet gepakt wordt of zomaar doodgeschoten kan het zomaar een inside job zijn om extreme maatregelen tegen links te nemen. Dat is in dat geval een even waarschijnlijk scenario gezien de reacties van schuimbekkend rechts in de VS nu.
Een enigszins bekend, maar verder onbetekenend mannetje opofferen voor de grote zaak is een bekende extremistische tactiek tenslotte.
''A strategy of tension (Italian: strategia della tensione) is a political policy where violent struggle is encouraged rather than suppressed. The purpose is to create a general feeling of insecurity in the population and make people seek security in a strong government.''quote:Op donderdag 11 september 2025 23:12 schreef mcmlxiv het volgende:
Wanneer het mannetje niet gepakt wordt of zomaar doodgeschoten kan het zomaar een inside job zijn om extreme maatregelen tegen links te nemen. Dat is in dat geval een even waarschijnlijk scenario gezien de reacties van schuimbekkend rechts in de VS nu.
Een enigszins bekend, maar verder onbetekenend mannetje opofferen voor de grote zaak is een bekende extremistische tactiek tenslotte.
Elkaar uitmaken voor mongooltje mag niet op FOK!, dat is op de man spelen. Je mag wel de woorden trannie, koe, poep en koelkast gebruiken.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent oprecht gewoon een mongooltje als je niet normaal de term transgender kan gebruiken maar tranni. Heeft weinig met Amerika te maken
America ligt in Limburg
En dat is dus de vraagquote:Op donderdag 11 september 2025 23:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Elkaar uitmaken voor mongooltje mag niet op FOK!, dat is op de man spelen. Je mag wel de woorden trannie, koe, poep en koelkast gebruiken.
Haal het schuim eens uit je mondhoeken, dat praat wat makkelijker.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent oprecht gewoon een mongooltje als je niet normaal de term transgender kan gebruiken maar tranni. Heeft weinig met Amerika te maken
Krijg ik dan kamertje naast jou?quote:Op donderdag 11 september 2025 23:14 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent op 1/4e van de gesloten inrichting.
Als je je gekwetst voelt kun je een melding doen, dan kunnen mods erna kijken.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:10 schreef gbm het volgende:
[..]
Is geen beschuldiging, was alleen benieuwd.... gaat over Tranni(e)(y) etc.
Ja laten we groepen waar we zelf niet bij horen lekker beledigen als echt mensen van niveau. Linkse randdebielen, rechtse nazi's! Echt het zelfde als het woord koe en koelkast!quote:Op donderdag 11 september 2025 23:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Elkaar uitmaken voor mongooltje mag niet op FOK!, dat is op de man spelen. Je mag wel de woorden trannie, koe, poep en koelkast gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |