SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
de grote vraag is
hoe komt die zonnebril bij @JustinKThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Veiligheidswaarschuwing: Action waarschuwt voor de 10 kg kettlebells van Via Chassé. De kettlebells geven een verhoogd niveau van ioniserende straling af.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
t
[ Bericht 98% gewijzigd door greysbones op 11-09-2025 19:36:34 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
beter gewoon dikke peuk opsteken op t schoolplein. net als vroeger toen dat nog mocht.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde het net van die vapes. gevaarlijk gedoeDo what you love, love what you do!![]()
maar moet zeggen als hoofdnieuws van de NOS, hele wereld in brand, maargoed tis wel belangrijk dat we daar ff aandacht aan geven he
red de octopus.Do what you love, love what you do!![]()
Oke. ik wacht wij allemaal w88 nu op een verklaring van @Kissingbirdquote:Op donderdag 11 september 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Justink heeft de zonnebril van @:Kissingbird![]()
En van @JustinK natuurlijk![]()
Rutte mag wel ff aan zijn stutten treken daar over de VN? wmb. wtf zeg. aanval op EU grondgebied is dit. En tis ja onderzoeken en kijken we wel ff later.
WTFDo what you love, love what you do!![]()
Lekker opetenquote:Op donderdag 11 september 2025 19:39 schreef kree het volgende:
maar moet zeggen als hoofdnieuws van de NOS, hele wereld in brand, maargoed tis wel belangrijk dat we daar ff aandacht aan geven he
red de octopus.![]()
![]()
benieuwd wel hoe ie smaakt nu idd. maargoed dat was het hoofdnieuws van de NOS nu.quote:Do what you love, love what you do!![]()
KIBI melden!!quote:Op donderdag 11 september 2025 19:40 schreef maily het volgende:
[..]
Oke. ik wacht wij allemaal w88 nu op een verklaring van @:KissingBird
En van @:JustinK natuurlijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Had ze hier laten liggenquote:Op donderdag 11 september 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
de grote vraag is
hoe komt die zonnebril bij @:Justink![]()
![]()
😁Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
uhuquote:Op donderdag 11 september 2025 19:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang ie er al lagThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik ga morgen maar eens uitgebreid Kibi aan de tand voelenquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 11 september 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga morgen maar eens uitgebreid Kibi aan de tand voelen![]()
![]()
Sausje erbijquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Echte mannensausquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
vergeet niet jongens en meisjes,. terwijl er bommen vallen op Gaza en in Oekraïne. hebben we het in NL wel over die octopus he?Do what you love, love what you do!![]()
dat de Nederlandse bevolking maar even weet wat er belangrijk is
Do what you love, love what you do!![]()
Oeh lekker.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Shiitake sushi?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zou etenquote:Op donderdag 11 september 2025 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Shiitake sushi?
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
@maily je autisme artikel komt zo online op de fp
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat waren puntjesquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Het is al een tijdje terug dat ik zo'n lang artikel heb herschreven. Heb er eigenlijk totaal geen focus meer voor op het moment, maar deze moest gewoon.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 11 september 2025 20:27 schreef DJMO het volgende:
'Anesthesist kan autisme genezen met navelstrengbloed'quote:Op donderdag 11 september 2025 20:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is al een tijdje terug dat ik zo'n lang artikel heb herschreven. Heb er eigenlijk totaal geen focus meer voor op het moment, maar deze moest gewoon.![]()
![]()
quote:
he Totquote:Op donderdag 11 september 2025 20:43 schreef ToT het volgende:
Uiteraard een DAF, voor Danny's Autisten van FOK!!
quote:Op donderdag 11 september 2025 20:43 schreef ToT het volgende:
Uiteraard een DAF, voor Danny's Autisten van FOK!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikkuh? Dit?
Of heb jij zelf een nieuwe?
Prince zelf zal vast geen nieuwe hebben!![]()
Het is in ieder geval geen @kwiwiquote:Op donderdag 11 september 2025 20:52 schreef ToT het volgende:
Hep dat wijf trouwens een kiwi om d'r nek hangen?![]()
![]()
We doen een chain vrijdag. Ik ben benieuwd, straks mijn 3de Xanax nemenquote:Op donderdag 11 september 2025 13:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Communicatie is dan wel belangrijk. En zoveel mogelijk het ziekenhuis in als low level.(Ipsec Syrup nemen)
![]()
Zaterdag naar de rally van Hellendoorn!
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Die mevrouwquote:Op donderdag 11 september 2025 20:52 schreef ToT het volgende:
Hep dat wijf trouwens een kiwi om d'r nek hangen?![]()
![]()
Woohoooooquote:Op donderdag 11 september 2025 20:55 schreef Bargehassus het volgende:
Zaterdag naar de rally van Hellendoorn!![]()
![]()
Hopen op een beetje knap weer.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Knap weer ...quote:Op donderdag 11 september 2025 20:57 schreef Bargehassus het volgende:
Hopen op een beetje knap weer.
bijzondere uitdrukking![]()
Heppe we het nog steeds over die wijfe
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
nee het was net klaar, nou begint @ToT er weer overquote:Op donderdag 11 september 2025 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
Heppe we het nog steeds over die wijfe![]()
![]()
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op donderdag 11 september 2025 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja straks word ik weer van femicide of zo beschuldigd!![]()
![]()
Ja GVDquote:Op donderdag 11 september 2025 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
nee het was net klaar, nou begint @:ToT er weer over![]()
![]()
Aan de schandpaal ermee!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jammer, dat heb ik helaas gemist. @kree kun je het samenvatten?quote:Op donderdag 11 september 2025 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
nee het was net klaar, nou begint @:ToT er weer over![]()
Oh vandaar de kwaliteitquote:Op donderdag 11 september 2025 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
In maanden met een r neemt @:paul dat account over.![]()
Dat heet tegenwoordig "een meid die zelf bepaald wat voor meid ze genoemd wil worden"quote:Op donderdag 11 september 2025 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb dat mokkeltje een wijf genoemd!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Met AI?quote:Op donderdag 11 september 2025 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer, dat heb ik helaas gemist. @:kree kun je het samenvatten?![]()
![]()
Misschien iets Noord-Nederlands?quote:Op donderdag 11 september 2025 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
Knap weer ...
bijzondere uitdrukking
Bedoel redelijk weer. Niet te warm, niet te koud, niet teveel regen.Zoiets.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Inderdaad meneer Teeuwen!quote:Op donderdag 11 september 2025 21:00 schreef JustinK het volgende:
Zijn het niet gewoon allemaal hoeren?![]()
![]()
ALLEMAALquote:Op donderdag 11 september 2025 21:00 schreef JustinK het volgende:
Zijn het niet gewoon allemaal hoeren?![]()
![]()
Ja om de Hollandse kiwiboeren te ondersteunen, een van de belangrijkste binnen de agrarische sectorquote:Op donderdag 11 september 2025 20:52 schreef ToT het volgende:
Hep dat wijf trouwens een kiwi om d'r nek hangen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
Koffie gvd
Kan je klok kijken?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Schijnt in deze tijden niet vanzelfspreekbaar te zijn....quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Wij zouden vanaaf nog een drankje doen.
Kom ik in de keuken en wil zeggen: "laat die borrel maar komen"
Ik zei "laat die bolk maar komen"
Die van mij: "huh?"
![]()
![]()
![]()
Nu nog even doorstuderen voor ons veterstrik diplomaquote:![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 21:08 schreef maily het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb liever Tjolk...quote:Op donderdag 11 september 2025 21:08 schreef maily het volgende:
![]()
Een echte Bolk geloverquote:Op donderdag 11 september 2025 21:08 schreef maily het volgende:
![]()
![]()
When I saw her face...quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dan zou ik voor de zekerheid luisteren of haar hart nog kloptquote:Uw ADH vitamine Worst
En anders klopt er bij jou nog wel iets?quote:Op donderdag 11 september 2025 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan zou ik voor de zekerheid luisteren of haar hart nog klopt![]()
![]()
Als die koud is nietquote:Op donderdag 11 september 2025 21:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
En anders klopt er bij jou nog wel iets?
Uw ADH vitamine Worst
Zeker als je dat tegen je schoonwijf uhmmmm moeder wil vertellenquote:Op donderdag 11 september 2025 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan zou ik voor de zekerheid luisteren of haar hart nog klopt![]()
Even kijken of zij en je super lieflijke partner nog leeft
The monkeys!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Bolkmeisterquote:![]()
Lange dag gehad op pad voor het werk. Wel lekker spareribs op met collega's
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oeh spareribs, dat is niet verkeerdquote:Op donderdag 11 september 2025 21:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bolkmeister![]()
Lange dag gehad op pad voor het werk. Wel lekker spareribs op met collega's![]()
![]()
600 gram spareribs stond op het menu. Dat wilde ik niet misenquote:Op donderdag 11 september 2025 21:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oeh spareribs, dat is niet verkeerd
En ook al zit m'n mond vol met spareribsquote:Op donderdag 11 september 2025 21:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oeh spareribs, dat is niet verkeerd
Ik blijf gewoon kletsen
Net als platte handen op die blote bipsUw ADH vitamine Worst
ja.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
600 gram spareribs stond op het menu. Dat wilde ik niet misen
hoeveel gram was er vlees en hoeveel ribs?![]()
![]()
Snap ik welquote:Op donderdag 11 september 2025 21:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
600 gram spareribs stond op het menu. Dat wilde ik niet misen![]()
![]()
twips twips twipsquote:Op donderdag 11 september 2025 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En ook al zit m'n mond vol met spareribs
Ik blijf gewoon kletsen
Net als platte handen op die blote bips![]()
![]()
Iedereen danst rondquote:Op donderdag 11 september 2025 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon kletsen
Net als platte handen op die blote bips
in de blote kont.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
2025 remake?quote:Op donderdag 11 september 2025 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon kletsen
Net als platte handen op die blote bips![]()
VEEEEL VLEESquote:Op donderdag 11 september 2025 21:18 schreef maily het volgende:
[..]
ja.
hoeveel gram was er vlees en hoeveel ribs?
(zei de vrouw ook hi ha ho)
Ik wil haar private parts helemaal niet touchenquote:Op donderdag 11 september 2025 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/-qofvC_xtvk![]()
![]()
dan is het goedquote:Op donderdag 11 september 2025 21:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik wil haar private parts helemaal niet touchen![]()
![]()
Tjolk Tjolk Tjolk, hier gebruiken we enkel de BOLK!
@greysbones dit bedoelde ik :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Eerder als in de Nijntjes Bolkquote:
quote:Op donderdag 11 september 2025 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
@:greysbones dit bedoelde ik :Jij mag best hier schuilen in de kelder als greytjes dit lees/hoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg durft @Kissingbird bij muis in de kelder?quote:Op donderdag 11 september 2025 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij mag best hier schuilen in de kelder als greytjes dit lees/hoort![]()
![]()
Tjolken hier, Tjolken daar, overal zit paardehaar.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:25 schreef JustinK het volgende:
Bolkje hier, bolkje daar, nee met bolken zijn we nog lang niet klaarHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Muis is hatstikke lief en aardigquote:Op donderdag 11 september 2025 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
omg durft @:KissingBird bij muis in de kelder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Onze kelder is groot genoeg om ze beiden in de andere hoek vast te hangen aan de kettingquote:Op donderdag 11 september 2025 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
omg durft @:KissingBird bij muis in de kelder?
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-09-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 3013 / +287 / +133 / 5029 / 5385 / 0.56
2. FreshFruit / 619 / +0 / +0 / 669 / 933 / 0.66
3. Dotteke / 615 / +84 / +50 / 1548 / 1838 / 0.33
4. KillemWieft / 546 / +27 / +54 / 355 / 509 / 1.07
5. kree / 423 / +4 / +97 / 1131 / 1405 / 0.3
6. Homijn / 354 / +0 / +0 / 82 / 161 / 2.2
7. devzero / 240 / +0 / +24 / 221 / 305 / 0.79
8. RedShoe / 186 / +79 / +9 / 725 / 794 / 0.23
9. hemarookworst / 176 / +0 / +5 / 297 / 424 / 0.42
10. Pinnenmutske / 134 / +51 / +4 / 227 / 302 / 0.44
11. _UserName_ / 119 / +7 / +8 / 166 / 230 / 0.52
12. ToT / 100 / +4 / +5 / 767 / 881 / 0.11
13. marc0871 / 99 / +20 / +8 / 559 / 719 / 0.14
14. Dr.Mikey / 97 / +0 / +0 / 97 / 156 / 0.62
15. greysbones / 96 / +5 / +7 / 896 / 974 / 0.1
16. MooieTop6 / 86 / +4 / +7 / 1195 / 1347 / 0.06
17. KoningWouter / 80 / +2 / +1 / 166 / 218 / 0.37
18. sp3c / 78 / +78 / +0 / 15 / 21 / 3.71
19. StevenHyde / 73 / +4 / +0 / 308 / 388 / 0.19
20. Shii / 65 / +13 / +1 / 213 / 280 / 0.23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Muis is hatstikke lief en aardig
En ze verrijkt de kelder iedere dag weer met overheerlijke aroma's van methaan, rottend voer en gefermiteerde sausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan ook nog ultra lieflijk onsamenhangend gekrijs dat nergens op slaat. Wat kun je nog meer willen op een dag?![]()
![]()
Hallo Marc!quote:Op donderdag 11 september 2025 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onze kelder is groot genoeg om ze beiden in de andere hoek vast te hangen aan de kettingHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ho Ho Ho, KB en Muis zijn wel volwassen hoor!quote:
De kerstman vertrouw ik ook niet...quote:Op donderdag 11 september 2025 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ho Ho Ho, KB en Muis zijn wel volwassen hoor!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Mark Rutte wel of die ook nietquote:Op donderdag 11 september 2025 21:33 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
De kerstman vertrouw ik ook niet...
N.v.t. hier, wat mij betreft.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mark Rutte wel of die ook nietHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Heb je daar geen actieve herinnering meer aanquote:Op donderdag 11 september 2025 21:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
N.v.t hier, wat mij betreft.
I know nothing, I'm from Barcelona.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je daar geen actieve herinnering meer aanHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Don't mention the war!!!quote:Op donderdag 11 september 2025 21:38 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
I know nothing, I'm from Barcelona.![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat @:kissingbird dit maar niet horen![]()
![]()
![]()
ik heg gebeld (lang) met mijn oude vriendinnetje. enne je weet wel waar ik t eerder ooit over had.
Omdat we zijn elkaar dag na elkaar jarig. dat was de aanleiding.
hmms ze klonk veel helderder nu als vorige keren?Do what you love, love what you do!![]()
Is dat zo?quote:Op donderdag 11 september 2025 21:45 schreef kree het volgende:
ik heg gebeld (lang) met mijn oude vriendinnetje. enne je weet wel waar ik t eerder ooit over had.
hmms ze klonk veel helderder nu als vorige keren?
en gefeliciteerd!![]()
![]()
Gefeliciteerd nog!quote:Op donderdag 11 september 2025 21:45 schreef kree het volgende:
hmms ze klonk veel helderder nu als vorige keren?![]()
![]()
0quote:Op donderdag 11 september 2025 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat @:kissingbird dit maar niet horen![]()
Hou niet van fruit in z'n algemeenheid, als dat troost kan bieden.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
geen troostfruit voor jou .....quote:Op donderdag 11 september 2025 21:46 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
0
Hou niet van fruit in z'n algemeenheid, als dat troost kan bieden.
hou je ook niet van een bruine fruitschaal dan?![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 september 2025 21:45 schreef kree het volgende:
hmms ze klonk veel helderder nu als vorige keren?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Beter, beter...quote:Op donderdag 11 september 2025 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
geen troostfruit voor jou .....
hou je ook niet van een bruine fruitschaal dan?
Vlammetjes!
thanks gister jarigquote:ik iig zij dag ervoor en jaartje ouder.
Do what you love, love what you do!![]()
jaquote:Op donderdag 11 september 2025 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
thanks gister jarigik iig zij dag ervoor en jaartje ouder.
maar klonk ze echt helderder?![]()
Monique mag aanschuiven hoor.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:ou heb ik eerder verteld en wilde ze zowat zelfmoord plegen.quote:
en goed daarna nog wel eens gebeld en totaal niet te volgen (net als ik dus)\
Maar nu was t wel helder. mss komt t toch nog goedDo what you love, love what you do!![]()
Ga je weer de hele nacht door Kreeg?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 11 september 2025 21:50 schreef Dotteke het volgende:
Ga je weer de hele nacht door Kreeg?![]()
![]()
Dude, niks tegen jou persoonlijk of die ex van je, maar open even een eigen reeks. Hier ga je commentaar krijgen waar niemand op zit te wachten.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
ou heb ik eerder verteld en wilde ze zowat zelfmoord plegen.
en goed daarna nog wel eens gebeld en totaal niet te volgen (net als ik dus)\
Maar nu was t wel helder. mss komt t toch nog goedOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hey Jussie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit verhaal kennen we al maanden🫢quote:Op donderdag 11 september 2025 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dude, niks tegen jou persoonlijk of die ex van je, maar open even een eigen reeks. Hier ga je commentaar krijgen waar niemand op zit te wachten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Me neither.quote:![]()
Overigens sowieso een goede tijd om voor te bereiden op mijn oogjes aan de binnenkant te bekijken.
Morgen gezond weer op!
Trustequote:Op donderdag 11 september 2025 21:52 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Me neither.![]()
Overigens sowieso een goede tijd om voor te bereiden op mijn oogjes aan de binnenkant te bekijken.
Morgen gezond weer op!
![]()
![]()
Ik zei het ook tegen beter weten inquote:Op donderdag 11 september 2025 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit verhaal kennen we al maanden🫢
Alles hangt nog goed. Bij jou ook?quote:Op donderdag 11 september 2025 21:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey Dottie, hoe hangt ie daar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: