Je doet er leuk sarcastisch over, maar je hebt hiervoor:quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:30 schreef Japepk het volgende:
[..]
Relax man. Ik heb een screenshot van Flodder verhelderd met AI. Wilde ik ook met B&A doen, maar daar veranderde inderdaad het gezicht mee. Dat verduidelijkte mijn punt niet. Ik ga er vanuit dat users hier de Boevenbaas wel kennen, maar Flodder misschien niet.
Om je te behoeden voor een hartaanval; het origineel:
Overigens weer een testament voor de incapabiliteit van HH. Bom doet boem, maarJapie houdt er alleen een luchtreisje en rokende schoenen aan over. Hoe ze denken dat deze bom dus B & A had kunnen uitschakelen…?quote:Op zondag 9 november 2025 04:12 schreef TLC het volgende:
Baron : drommels, drommels, drommels, maar wacht eens, die kerel herken ik, dat is Vlugge Japie![]()
*BOEM*
B100 : dat was Vlugge Japie..
![]()
![]()
Heerlijke scènequote:Op zondag 9 november 2025 04:12 schreef TLC het volgende:
Baron : drommels, drommels, drommels, maar wacht eens, die kerel herken ik, dat is Vlugge Japie![]()
*BOEM*
B100 : dat was Vlugge Japie..
![]()
![]()
Dat zie ik nu pas. En nu kan ik het niet meer on-zien. Scherp gevonden!quote:Op woensdag 12 november 2025 17:07 schreef Japepk het volgende:
De foto van Aad vind ik nog wel natuurlijk, maar wat is de Baron foei- en foeilelijk zeg. Met die raar gefotoshopte monocle als dieptepunt.
Volgens mij zijn de shots van Bas en Aad gemaakt tijdens een fotoshoot in 1998-1999 (zo ogen ze tenminste wel).quote:Op woensdag 12 november 2025 14:45 schreef Writersright het volgende:
Design van de volgende munt:
[ afbeelding ]
Waarom kijkt Adriaan zo sip?
Daarnaast vraag ik me af waar ze de afbeeldingen vandaan hebben. Er zijn weinig 3/4 shots van Aad, laat staan dat hij zo seriues kijkt. Dat zou bij een photoshoot niet vaak voorkomen. Het lijnt ook perfect uit met het shot van de Baron.
De plaat waar "echt, echt echt echt!" maar één oplage van zou zijn tochquote:Op maandag 17 november 2025 20:31 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat zie ik nu pas. En nu kan ik het niet meer on-zien. Scherp gevonden!
Wel triest hoe ze het hebben gedaan. Maarja...als het geld oplevert...
Speaking of...
[ afbeelding ]
Op veler verzoek is de LP weer verkrijgbaar. En ik ben dus weer volop aan het signeren.
Wil je er één aan je verzameling toevoegen?
Neem dan snel een kijkje in de webshop:
https://www.adriaan-homepage-webshop.nl/lp/
Zelfs al zou ik de plaat willen dan voelt een handtekening alleen van Aad als een half product voor mij. Ik weet dat Bassie niet in staat is om te tekenen, dus heb er begrip voor. Het is alleen niet niets voor mij.
Daarom zou het me niet verbazen als er toch nog een "laatste" DVD-box of losse release komt met de recent aangepaste series, zoals de Professor. Als er geld te halen valt doen ze het wel.quote:Op dinsdag 18 november 2025 05:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De plaat waar "echt, echt echt echt!" maar één oplage van zou zijn tochOuwe graaiers.
Kunnen we eindelijk vragen wanneer we de Aad Klaris-releases krijgen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:01 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Aad gaat live op tjoeptjoep
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |