Ik weet het niet hoor. Dat zo een persoon ook nog zo goed kan schieten en dan ook nog is weet te ontsnappen. Best knap.quote:
Wijzen op hypocriet gedrag maakt ook weinig uit, want moraliteit wordt slechts verwacht aan 1 kant. Dat zag je hier een paar topics geleden ook.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:38 schreef Vis1980 het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso 'I'm going to make you wish you never opened your mouth', dat is dus ook extremistisch.
Heeft vast vele vriendjes in die scene.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:41 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Dat zo een persoon ook nog zo goed kan schieten en dan ook nog is weet te ontsnappen. Best knap.
Wie in welke scene? Wat insunueer je?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:42 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Heeft vast vele vriendjes in die scene.
Ja. Ik had het in nieuws willen zetten. En ik was te langzaam met verwijderen hier.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie in welke scene? Je hebt dat bericht verwijderd..
Is dat bevestigd dan?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:48 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Ja. Ik had het in nieuws willen zetten. En ik was te langzaam met verwijderen hier.
Dat ie dus een antifa trans lijkt te zijn.
Wat bedoel je daarmee te zeggen?quote:Op donderdag 11 september 2025 18:07 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Door de FBI vrijgegeven foto van de verdachte. Deze man kan niet schieten is mijn oordeel.
quote:Op donderdag 11 september 2025 18:07 schreef SurpriseGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Door de FBI vrijgegeven foto van de verdachte. Deze man kan niet schieten is mijn oordeel.
quote:Op donderdag 11 september 2025 18:21 schreef viceversa het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee te zeggen?
Ik heb zojuist op youtube het schot gezien. Was wel schokkend. Vreemd dat youtube dat toelaat dat die kogel door de nek gaat.quote:
Het levert een bepaalde leider meer aanhangers op en Google heeft daar enorme belangen bij.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:53 schreef SurpriseGirl het volgende:
Vreemd dat youtube dat toelaat dat die kogel door de nek gaat.
Ja, want die linksen polariseren zo!quote:Op donderdag 11 september 2025 18:51 schreef Klopkoek het volgende:
Best wel ziek hoe dit ook in Europa weerklinkt. The shot heard around the world... Jan Huzen staat alvast paraat...
[ x ]
[ afbeelding ]
Dat was het niet aldus een scherpschutter van het Amerikaanse leger in de Daily Mail.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:53 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zojuist op youtube het schot gezien. Was wel schokkend. Vreemd dat youtube dat toelaat dat die kogel door de nek gaat.
Dit was gewoon een schot van een scherpschutter. De man ziet eruit als een junk. Ongeloofwaardig dat hij met 1 schot precies de nek raakt van het slachtoffer.
Als je iemand gelijk dood wil hebben dan schiet je op de nek en de halsslagader.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was het niet aldus een scherpschutter van het Amerikaanse leger in de Daily Mail.
Verder weet jij kennelijk niet hoe junks er uitzien.
En tenslotte was het schot een afzwaaier. No way dat het gericht was op de halsslagader. Hoofd of romp was de bedoeling.
Don't judge a book by it's cover. Iemand is niet als junk geboren, als het al een junk is.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:59 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Als je iemand gelijk dood wil hebben dan schiet je op de nek en de halsslagader.
Hoe heb jij bepaalt dat het schot een afzwaaier was? Hij schiet 1 keer en het was bingo. Deze man kan het niet gedaan hebben. I dont believe it. Er zaten zoveel naast hem die geraakt konden worden.
NIEMAND richt op de halsslagader. Dat is een veel te klein doelwit van veraf. Hoe kom je bij die onzin?quote:Op donderdag 11 september 2025 18:59 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Als je iemand gelijk dood wil hebben dan schiet je op de nek en de halsslagader.
Hoe heb jij bepaalt dat het schot een afzwaaier was? Hij schiet 1 keer en het was bingo. Deze man kan het niet gedaan hebben. I dont believe it. Er zaten zoveel naast hem die geraakt konden worden.
Betreffende persoon ziet er helemaal niet uit als junkquote:Op donderdag 11 september 2025 19:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Don't judge a book by it's cover. Iemand is niet als junk geboren, als het al een junk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |