abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 14 oktober 2025 @ 07:31:14 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219009900
dat de Amerikanen inlichtingen delen is toch helemaal geen NWS?

doen ze al vanaf het begin, Hegseth zette het zogenaamd op eigen houtje een tijdje stil, was groot NWS overal, iedereen #mad
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_219009944
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 19:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
en president Vladimir Poetin naar de onderhandelingstafel te krijgen.
euh ... de russen zitten al aan de onderhandelingstafel sinds april 2022. En ook dit jaar was er Istanbul, het is eerder oekraine die afwezig blijft.
Natuurlijk willen de europese leiders proberen oekraine in een betere onderhandelingspositie te krijgen, maar dat lijkt niet echt te lukken ... integendeel.

En dan maar afgeven dat de russen niet willen onderhandelen , en enkel oorlog willen, en NATO zullen aanvallen, en Europa veroveren
:')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator dinsdag 14 oktober 2025 @ 07:50:57 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219009961
beiden zitten aan de onderhandelingstafel maar niemand wil onderhandelen
pi_219010027
quote:
Al meteen problemen bij aankomst F-35 straaljagers in België: één van de vier staat nog in panne op de Azoren

Het is een belangrijke dag voor de Belgische Luchtmacht: de eerste F-35’s zijn geland op de vliegbasis in Florennes (in de provincie Namen). Van de in totaal 45 bestelde toestellen waren er vier beloofd, maar er arriveerden vanmiddag slechts drie. De laatste staat in panne op de Azoren.

https://www.hln.be/binnen(...)-de-azoren~a5a554f6/
Groot event ! Met live stream en al !
Gloednieuw... en 25% staat al in panne
:D
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator dinsdag 14 oktober 2025 @ 08:09:39 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219010039
happens
pi_219011182
quote:
NAVO-leider Mark Rutte steekt draak met Russische onderzeeër Novorossiysk: “Eenzame, kapotte onderzeeër die naar huis strompelt”

https://www.msn.com/nl-be(...)3993cff018e453&ei=14
Lol
Zullen we hem es een waslijst bezorgen van waardeloos NATO materiaal dat ondertussen staat te roesten in oekraine ?
pi_219011255
Nog 'n leuke one-liner :

quote:
Waarom zou Rusland Groot-Brittannië of Frankrijk willen aanvallen – twee bijna failliete landen met enorme immigratieproblemen en zonder natuurlijke hulpbronnen?
Een doordenkertje ... iets waar we in Europa niet aan meedoen ntl

Plus dat meerdere europese landen economisch op instorten staan. Militair staan ze te blaffen als de luidste maar hebben amper tanden om te bijten.

Nee, Europa veroveren betekent gewoon een hoop ellende op je dak halen.
Het is Europa die oorlog nodig heeft om uit de malaise te geraken.
pi_219011411
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 08:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Groot event ! Met live stream en al !
Gloednieuw... en 25% staat al in panne
:D
Prutsers zijn het.
Beetje stoer doen kunnen ze wel.
Net zoals een paar jaar geleden met die kerel die op een marineschip aan het schieten was met de richtkijker verkeerd om.
  Moderator dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:46:09 #109
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219014434
nou prutsers, prutsers, het is een nieuw wapensysteem en ze vertrouwden het niet helemaal dus hebben ze het aan de grond gehouden uit voorzorg

snap dat het leven van die vlieger niet zo heel belangrijk is maar iedere luchtmacht, ieder luchtvaartbedrijf ter wereld neemt op dat punt dezelfde beslissing en terecht
pi_219023168
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 07:23 schreef UncleScorp het volgende:
Goh en waarom zien we dan alleen maar het tegenoverstelde gebeuren
Na meer dan 3 jaar en eindeloze sanctiepakketten en wapenleveringen.
Ik zie eerder de europese economieën zwoegen om het hoofd boven water te houden. En ik verwacht eerder regime change(s) in Europa dan in Rusland.
Als jij gelijk krijgt dan zal ik dat als eerste in deze reeks komen toegeven.
Doe jij dat ook als Poetin ten onder gaat, de Russische economie compleet instort of de Russen hun troepen uit Oekraïne moeten halen omdat het geld op is?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_219023274
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Doe jij dat ook als Poetin ten onder gaat, de Russische economie compleet instort of de Russen hun troepen uit Oekraïne moeten halen omdat het geld op is?
Oh ja hoor.
En Putin ten onder? Dan breekt pas echt de hel los. Er staat in Rusland ondertussen een meute hardliners klaar die Putins soft gedoe meer dan beu zijn. Zijn eindeloos geduld met Trump en de VS (Europa hebben ze al volledig afgeschreven) en pogingen de relatie met hen te verbeteren, zinloos. Blijkbaar blijft enkel Putin daar op hopen. Anderen hebben de echte intenties van de VS wel door.

En? Supporter jij al voor de Tomahawks?
Daar post ik morgen wel es over.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 20:54:28 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219024407
quote:

[..]
Rusland werkt zich momenteel behoorlijk in de schulden.
Plus de tank magazijnen zijn leeg..
Nja er staat nog wat roest
. En wat gewoon niet meer te fiksen valt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_219024554
quote:

[..]
Blijf je nou serieus die propaganda geloven?
Kijk nou eens welke landen de afgelopen 5 jaar goud aan het inkopen zijn.
De oorlog in Oekraïne is niet een simpele oorlog tussen UA en RUS.
Dit gaat om serieuze geopolitieke belangen.
Daarom krijgen zowel UA als RUS hulp van bondgenoten.
pi_219024593
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:54 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja man tanks zijn op en raketten ook.
Ze hebben ook geen geld en mensen meer.
Als ruim 4 jaar lang.
pi_219024615
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:14 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Oh ja hoor.
En Putin ten onder? Dan breekt pas echt de hel los. Er staat in Rusland ondertussen een meute hardliners klaar die Putins soft gedoe meer dan beu zijn. Zijn eindeloos geduld met Trump en de VS (Europa hebben ze al volledig afgeschreven) en pogingen de relatie met hen te verbeteren, zinloos. Blijkbaar blijft enkel Putin daar op hopen. Anderen hebben de echte intenties van de VS wel door.

En? Supporter jij al voor de Tomahawks?
Daar post ik morgen wel es over.
Ja mensen snappen niet dat Putin best wel een sympathie vent is.
Zoekt toenadering tot de EU en NAVO.
Maar de EU en de NAVO en met name de VS en de UK zoeken problemen met hem.
Die willen geen toenadering.
Zonder gezamenlijke vijand kunnen ze onze zak niet leeg kloppen.
pi_219024641
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:26 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ja man tanks zijn op en raketten ook.
Ze hebben ook geen geld en mensen meer.
Als ruim 4 jaar lang.
En vergeet het vechten met schoppen niet.
Ook een toppertje
pi_219024702
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En vergeet het vechten met schoppen niet.
Ook een toppertje
Oh ja en de wasmachines en de ezels.
Maar toch moeten wij tientallen miljarden extra aan belasting gaan betalen voor een paar ongetrainde primitieve mannetjes die met schoppen en ezels onze wasmachines komen jatten.
pi_219024717
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:54 schreef theguyver het volgende:

[..]
Europa werkt zich momenteel in de schulden. Plus de NAVO magazijnen zijn leeg. Alles staat te roesten in oekraine.
En ze kunnen zelfs niets produceren.

En allemaal om daddy te pleasen.
pi_219024738
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:40 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Oh ja en de wasmachines en de ezels.
Maar toch moeten wij tientallen miljarden extra aan belasting gaan betalen voor een paar ongetrainde primitieve mannetjes die met schoppen en ezels onze wasmachines komen jatten.
Ja een papieren tijger toch?
Opmerkelijk dat het westen daar al 3 jaar haar tanden op stuk bijt.
pi_219024786
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:28 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ja mensen snappen niet dat Putin best wel een sympathie vent is.
Zoekt toenadering tot de EU en NAVO.
Maar de EU en de NAVO en met name de VS en de UK zoeken problemen met hem.
Die willen geen toenadering.

Als de Tomahawks toch geleverd worden, en dus de VS letterlijk op Rusland schiet, gaat dat wel veranderen denk ik. De hardliners in Rusland zijn de softe Putin meer dan beu. Volgens mij probeert Putin kost wat kost een total war te vermijden, niet makkelijk met de schuimbekkende europese leiders. Maar hij gaat op den duur alleen staan hierin. Hij gaat een duidelijke tegenreactie moeten geven op de Tomahawks.
Elke gelanceerde Tomahawk kan potentieel een nucleaire lading dragen...hoe reageer je daarop?
pi_219024863
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Als de Tomahawks toch geleverd worden, en dus de VS letterlijk op Rusland schiet, gaat dat wel veranderen denk ik. De hardliners in Rusland zijn de softe Putin meer dan beu. Volgens mij probeert Putin kost wat kost een total war te vermijden, niet makkelijk met de schuimbekkende europese leiders. Maar hij gaat op den duur alleen staan hierin. Hij gaat een duidelijke tegenreactie moeten geven op de Tomahawks.
Elke gelanceerde Tomahawk kan potentieel een nucleaire lading dragen...hoe reageer je daarop?
Een directe oorlog zie ik niet gebeuren.
Rusland heeft nog te veel mogelijkheden om iets uit te vreten zonder een directe oorlog te starten.
Hetzelfde geldt voor de tegenstanders van Rusland.
Al die digitalisering maakt ons en hun erg kwetsbaar.
pi_219024982
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:09 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Een directe oorlog zie ik niet gebeuren.
Rusland heeft nog te veel mogelijkheden om iets uit te vreten zonder een directe oorlog te starten.
Hetzelfde geldt voor de tegenstanders van Rusland.
Al die digitalisering maakt ons en hun erg kwetsbaar.
Ik weet het niet. Ik zie het maar somber in.
Ideaal scenario voor de VS ook...Europa en Rusland die zichzelf vernietigen, hoeven zij enkel China aan te pakken. En Israel mag het Midden-Oosten.
Alles draait om het afwenden van de multipolaire wereld.
pi_219025023
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik weet het niet. Ik zie het maar somber in.
Ideaal scenario voor de VS ook...Europa en Rusland die zichzelf vernietigen, hoeven zij enkel China aan te pakken. En Israel mag het Midden-Oosten.
Alles draait om het afwenden van de multipolaire wereld.
Klopt wel ja.
Maar de VS is nu tegen de EU dus die verenigen zich niet.
China wilt de EU niet aanvallen en Rusland twijfelt nog.
USA en China blijft nog wel linke soep.
Dat gaat om de strijd tussen grootmachten.

Stel je voor dat wij met Rusland en China gaan samenwerken.
Een Euraziatisch netwerk opzetten.
Dan krijg je een enorm sterk economisch blok.
pi_219025521
Dan krijg je gulags.
Conscience do cost.
pi_219026842
quote:
Russische geheime dienst FSB beschuldigt NAVO ervan zelf achter drone-incidenten in Europa te zitten

Rusland beschuldigt de NAVO ervan zelf achter de vermeende Russische drone-incidenten in Europa te zitten om zo “hysterie” te creëren over een “dreiging vanuit het oosten”. “Er bestaat geen twijfel over dat de veiligheidsdiensten van de NAVO zelf betrokken zijn bij de drone-incidenten”, zegt Aleksandr Bortnikov van de Russische geheime dienst FSB.

https://www.hln.be/nieuws(...)-te-zitten~afa5c41e/
Sja, als de 1 de ander zonder bewijs mag beschuldigen, mag de ander dat ook ntl.

Wel opvallend dat de (idd russische) drones boven Polen werden neergehaald (een paar toch, met de nodige bravoure) en volop beeldmateriaal hiervan werd vrijgegeven, en niet te vergeten Art.4 ntl
Al die andere drones (BoVeN EuRoPa !!!) heeft men geen enkele kunnen neerhalen of in beslag nemen om -mits deftig onderzoek- een terechte vinger te kunnen wijzen.
Toch worden deze "incidenten" gretig aangenomen om alweer de oorlogsretoriek op te drijven en de kassa weer te doen rinkelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')