1:20 vind ik best veel.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zegt verder weinig. Als je serieuze media zoals de economist leest, dan halen ze gewoon onderzoeken in waarin het gros van de Amerikaanse bevolking politiek geweld verafschuwt en dat er aan beide kanten van hun politieke spectrum zo ongeveer 5% politiek geweld tegen 'de ander' goedkeurt. Dat is relevantere informatie dan 'hier random twotteraars zeggen wat'.
Het is natuurlijk ook triest hoe vaak er hier rechtszaken zijn waarin mensen moeten uitleggen waarom het ze een goed idee leek om op sociale media politici te bedreigen, maar dat is helaas de realiteit van het internet.
Ik verdedig helemaal niks. Die rechts conservatieven bedrijven hier partijpolitiek over de rug van een dode Amerikaanse influencer. Het is allemaal verschrikkelijk hoor, maar volgens mij is de moord op Kirk door iedereen van links tot rechts krachtig veroordeeld op misschien een paar gekkies na. Ik zou niet weten waarom in het EP dan nog herdacht moet worden.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zelfs in voetbalstadions lukt het om mensen 1 minuut hun muil te laten houden. En daar zitten aardig wat Tokkies tussen.
Dus die kut is nog onfatsoenlijker. En jij verdedigt het ook nog.
Ben je dronken?quote:Op donderdag 11 september 2025 13:49 schreef Perox het volgende:
[..]
Haha - AI gevraagd en horde is een mening zegt hij!
Zo lang je dat in stilte doet, prima. Als je uit volle borst hand in hand gaat zingen, dan vind ik dat onfatsoenlijk.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Genoeg voorbeelden van niet
Maar als ze in de Kuip een minuut stilte gaan houden voor een of andere pianist die is overleden haak ik ook af en ga ik bier halen.
Crystal Palace-fans waren anders vorige maand wel klaar met de Diogo Jota herdenkingen.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook de uitsupporters lukt het om hun muil te houden.
nou ik vind een inkijkje in zo'n relatief grote groep mensen wel wat zeggen, zeker gezien het feit er al meerdere mensen overgegaan zijn tot het praktiseren van dit sentimentquote:Op donderdag 11 september 2025 13:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zegt verder weinig. Als je serieuze media zoals de economist leest, dan halen ze gewoon onderzoeken in waarin het gros van de Amerikaanse bevolking politiek geweld verafschuwt en dat er aan beide kanten van hun politieke spectrum zo ongeveer 5% politiek geweld tegen 'de ander' goedkeurt. Dat is relevantere informatie dan 'hier random twotteraars zeggen wat'.
Het is natuurlijk ook triest hoe vaak er hier rechtszaken zijn waarin mensen moeten uitleggen waarom het ze een goed idee leek om op sociale media politici te bedreigen, maar dat is helaas de realiteit van het internet.
Elke wedstrijd maar een minuut stilte dan, er gaat altijd wel iemand dood. En o wee als je daar iets van vindt.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zo lang je dat in stilte doet, prima. Als je uit volle borst hand in hand gaat zingen, dan vind ik dat onfatsoenlijk.
maar wat wil je hiermee zeggen? Dat je jezelf verlaagt hebt tot het niveau van Donald Trump?quote:Op donderdag 11 september 2025 13:50 schreef eenjongen... het volgende:
Zijn de medelevende tweets van Trump over de vermoorde democratische politica eerder dit jaar hier ook al gedeeld?
Wat zeg je? Zijn die er niet?
huh? hoezo?quote:
Gevolgd door een minuut applaus voor alle geborenen.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke wedstrijd maar een minuut stilte dan, er gaat altijd wel iemand dood. En o wee als je daar iets van vindt.
En hoe lang werden toen de vlaggen halfstok gecommandeerd?quote:Op donderdag 11 september 2025 13:50 schreef eenjongen... het volgende:
Zijn de medelevende tweets van Trump over de vermoorde democratische politica eerder dit jaar hier ook al gedeeld?
Wat zeg je? Zijn die er niet?
Er is zoveel waar ze in het EP zich mee bezighouden wat ik niet helemaal logisch vind.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:50 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik verdedig helemaal niks. Die rechts conservatieven bedrijven hier partijpolitiek over de rug van een dode Amerikaanse influencer. Het is allemaal verschrikkelijk hoor, maar volgens mij is de moord op Kirk door iedereen van links tot rechts krachtig veroordeeld op misschien een paar gekkies na. Ik zou niet weten waarom in het EP dan nog herdacht moet worden.
Ik niet, ik ben sterk tegen elke moord op een politicus.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar wat wil je hiermee zeggen? Dat je jezelf verlaagt hebt tot het niveau van Donald Trump?
Maar wacht even, jij vroeg aan mij hoeveel een horde precies is, ik geef daar antwoord op en vervolgens kom jij met een AI reactie.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:53 schreef Perox het volgende:
[..]
huh? hoezo?![]()
Ik heb ChatGPT gevraagd hoeveel een horde is en hij geeft aan dat dit subjectief is maar meestal in een negatieve connotatie wordt gebruikt.
Jij stelt dat een horde mensen iets doet, ik vraag me af of dat klopt. Hoeveel van die twitterberichten ook van echte accounts komen is ook nog maar de vraag. Ik denk dat de inbreng van Monolith in deze meer hout snijdt en het feit dat aan beide kanten 5% geweld wel ok vindt is uitermate schokkend.
Blijf je verder on topic ajb?quote:Op donderdag 11 september 2025 12:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haar perspectief over mensen met genderdysforie is volledig legitiem.
Het menselijk geslacht is binair, je hebt man en vrouw en de mens kan het eigen geslacht niet kiezen. De mensen die tóch willen cosplayen als het andere geslacht moeten die vrijheid natuurlijk hebben, maar anderen hebben eveneens de vrijheid daar wat van te vinden, helemaal als het gevaren gaat opleveren voor groepen zoals vrouwen.
Binnen de transgender community is helaas een nogal radicale vleugel die zelfs tot geweld bereid is om de genderidelogie genormaliseerd te krijgen. Dat soort mensen kunnen niet hard genoeg aangepakt worden.
Nu kun je een discussie gaan voeren of het medium het probleem of een graadmeter is...quote:Op donderdag 11 september 2025 12:06 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/SanderSassen/status/1966076981172228104
[ afbeelding ]
@:kijkertje
Ok, niet iedere Tokkie lukt het.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Crystal Palace-fans waren anders vorige maand wel klaar met de Diogo Jota herdenkingen.
wie staat er aan de kant van trump dan? en waarom projecteer je het gedrag van een individu op een hele groep mensen?quote:Op donderdag 11 september 2025 13:55 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben sterk tegen elke moord op een politicus.
Wat ik ermee wil zeggen is dat een deel van de mensen in dit topic wel heel specifiek verontwaardigd zijn. Je zult ze commentaar zien hebben op de ene kant van de samenleving, terwijl hun eigen kant hetzelfde soort gedrag vertoont. Daar vind ik wel iets van, jij niet?
Je mag er iets van vinden.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke wedstrijd maar een minuut stilte dan, er gaat altijd wel iemand dood. En o wee als je daar iets van vindt.
Mijn reactie was inderdaad een beetje off-topic, je hebt gelijk.quote:
Jij gaf geen antwoord toen ging ik het eens even uitzoeken wat daar algemeen onder wordt verstaan. Het is heel afhankelijk van de context. Als 100 mensen zich op een verwerpelijke manier uitlaat op Twitter, wat zegt dat dan over de 200+ miljoen overige Amerikanen? Geen hol lijkt me.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar wacht even, jij vroeg aan mij hoeveel een horde precies is, ik geef daar antwoord op en vervolgens kom jij met een AI reactie.
Vind je het heel gek dat ik vraag of je dronken bent.
Ik zeg letterlijk 'een deel van de mensen in dit topic' en jij vindt dat ik gedrag van een individu op een hele groep mensen projecteer? Die moet je even uitleggen.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wie staat er aan de kant van trump dan? en waarom projecteer je het gedrag van een individu op een hele groep mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |