"doorverkopen aan andere landen"quote:Moscow wants to take back the S-400 air defense systems it sold to Turkey in 2019, aiming to resell them to other countries. Turkey, which paid $2.5B for two systems, never integrated them into NATO, while the missiles are already halfway through their shelf life and require costly maintenance.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lypj2nvfws2r
Terugverkopen voor het dubbele, 5 miljard. Om vervolgens te worden opgeblazen door een FPV drone van 300 dollar.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
"doorverkopen aan andere landen"
LOL
Ze hebben die dingen zelf veel te hard nodig nu Oekraïne de ene na de andere opblaast.
Iets meer info over het platleggen van die oliehavens. Deze heeft een omzet van ~100 miljoen dollar per dag, stop dat en Rusland heeft gewoon *auw*.quote:🔥Drones strike 2 Russian shadow fleet tankers at oil port of Primorsk
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2025/09/13/7530694/
https://bsky.app/profile/pravda.ua/post/3lypia2tbqs2x
Ja ik heb even gekeken op vesselfinder e.d. maar het is een zootje vanwege de GPS jamming daar. Transponders zetten de rus ook vaak uit. Na gisteren gaan ze dat nog veel vaker doen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Iets meer info over het platleggen van die oliehavens. Deze heeft een omzet van ~100 miljoen dollar per dag, stop dat en Rusland heeft gewoon *auw*.
Grappig dat ze ansich nog beursje spelen aldaar.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:27 schreef oheng het volgende:
Volgens mij is de MOEX stil gelegd omdat de daling wat te hard ging.
https://tradingeconomics.com/russia/stock-market
Ja, zeker aangezien het nog amper een markt economie meer is.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Grappig dat ze ansich nog beursje spelen aldaar.
Zou toch mooi zijn als Oekraïne ze opblaast net nadat ze in Rusland aankomen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
"doorverkopen aan andere landen"
LOL
Ze hebben die dingen zelf veel te hard nodig nu Oekraïne de ene na de andere opblaast.
Het is een heel slappe manier van het goedpraten van het falen van Trump om deze oorlog te beteugelen, zoals hij had beloofd.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trump kan geen importtarieven opleggen tegen Rusland via andere landen, dat bepalen de landen zelf. En tussen USA en Rusland is er vrijwel geen (directe) handel. Dus dat kan helemaal niet. Zie ook de onverschillige houding van India tov die secundaire tarieven. Het is (Westers) wensdenken dat je met economische sancties je zin kan krijgen. Dat kan niet meer.
Rusland doe wat het wil, omdat Rusland kan doen wat het wil omdat zij militair voldoende in staat is om de oorlog voorlopig voort te zetten. Westerse wapens kunnen in elk geval kwantitatief niet op tegen de Russische kwantiteit, maar ook kwalitatief zien we dat de Russen enorm innoveren (hallo glasvezel drones) en dat China via de backchannel helpt. Ik zal wel weer een note krijgen dat ik dit zeg, maar het zij zo
Volgens mij hebben de tijdelijke stop van wapenleveranties geen effect gehad op de gevechtsoperatie, vanuit Polen wordt Oekraïne gestocked, en daar staan voor maanden aan voorraden. Dat het minder gaat op het slagveld is niet Trump te verwijten.
Trump doet aan over promise under deliver, dat klopt ja.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een heel slappe manier van het goedpraten van het falen van Trump om deze oorlog te beteugelen, zoals hij had beloofd.
En ik heb het geeneens over het slagveld gehad.
En het gevolg is te zien in Oekraïne.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trump doet aan over promise under deliver, dat klopt ja.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..] Ik zal wel weer een note krijgen dat ik dit zeg, maar het zij zo
Je had moeten zeggen: u vraagt, wij draaien.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen: u vraagt, wij draaien.
"Klant-vrien-de-lijk-heid", heeft u ervan gehoord?
quote:
Laat me raden, over 2 weken.quote:
Met andere woorden: Ik ga niks doen. Wat een zwakkeling.quote:
quote:💥 Over the past 24 hours, there have been reports of the destruction of two Pantsir-S1 systems, - Dosiye Shpiona
Luhansk. An attack on the airfield took place at around 02:00. The strike by a RAM-2x UAV.
Snezhnoye, Donetsk region. A Pantsir-S1 air defense missile and gun system destroyed.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lyplqlj5ec2g
Dat laatste is het juiste woord.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:17 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Klootzak zou ik zeggen niet zeggen, grootheidswaanzinnige dat wel ja.
Ik zou het allebei zeggen als ik jou wasquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:17 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat zelfs in een van de meest belangrijke functies op aarde je nog steeds zo erg last kan hebben van grootheidswaanzin.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:17 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Zou het toch vreemder vinden als een palletsorteerder daar last van zou hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat zelfs in een van de meest belangrijke functies op aarde je nog steeds zo erg last kan hebben van grootheidswaanzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |