Of een nog extremer rechtse die 'm niet conservatief genoeg vond. Is het topic gelijk dood.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:43 schreef recidivist het volgende:
[..]
We hopen dat het een moslim is....dan krijgt dit topic binnen no-time een stortvloed aan reacties en views: stormlooptopic![]()
Schutter had geen kogels meer over? Want een randdebiel dit zeg - de toekomst van Amerikaquote:Op donderdag 11 september 2025 12:04 schreef ACT-F het volgende:
Kan zo aansluiten bij Hamas:
[ x ]
[ x ]
bizar dit hoorquote:Op donderdag 11 september 2025 12:06 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/SanderSassen/status/1966076981172228104
[ afbeelding ]
@:kijkertje
Ik schrijf dat klassiek rechts niet meer bestaat. Dat is de laissez faire politiek. Ook de VVD is voor een sterke overheid met meer en meer regeltjes in de praktijk (in woord minder, maar daden zeggen meer dan woorden). De privatiseringsslag van weleer doet daar weinig aan af.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Klassiek liberaal lijkt inderdaad het ondergesneeuwde kindje bij de VVD. Maar neoliberaal is daar nog volop aanwezig. Dus dat "in die zin is de VVD niet rechts" is complete onzin.
Dat je dat vol blijft houden doet echt af aan je normaliter vrij degelijke posts.
quote:
Wauwquote:Op donderdag 11 september 2025 12:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee het was op de man. Niet meer doen.
Ja21?quote:Op donderdag 11 september 2025 12:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik schrijf dat klassiek rechts niet meer bestaat. Dat is de laissez faire politiek. Ook de VVD is voor een sterke overheid met meer en meer regeltjes in de praktijk (in woord minder, maar daden zeggen meer dan woorden). De privatiseringsslag van weleer doet daar weinig aan af.
Ze vindt mannen geen vrouwen, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:07 schreef FlippingCoin het volgende:
zitten zelfs oproepen tussen om jk rowling overhoop te knallen de tering
Wat heeft Sigrid Kaag hiermee te maken? Mensen wringen zich wel in heel rare bochten om anderen te demoniseren.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:06 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
[ afbeelding ]
gelukkig zijn ze bij twitter weg want daar wordt zoveel drek gepostquote:Op donderdag 11 september 2025 12:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze vindt mannen geen vrouwen, dan krijg je dat.
In veel van die blauwe staten zijn er nauwelijks restricties en kun je veel later dan hier nog abortus plegen.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hier zit natuurlijk nul consistentie in. Wat je bedoelt is: 'Er is geen federaal verbod op abortus'. Onder Roe v. Wade had de VS inderdaad op papier ruimere abortuswetgeving dan zelfs bijvoorbeeld Nederland. In de praktijk was het een totaal ander verhaal omdat de toegang zo veel mogelijk werd bemoeilijkt in veel staten, maar goed.
Nu Roe v. Wade is teruggedraaid, hebben veel staten zeer strenge limieten met hooguit een paar uitzonderingen in de meest blauwe staten en hier en daar wat referenda geïnitieerd door de bevolking waar politici vooral zo min mogelijk gehoor aan lijken te willen geven.
quote:The horrific shooting today at Utah Valley University is reprehensible. Political violence has absolutely no place in our nation.
All Americans should pray for Charlie Kirk’s recovery and hold the entire UVU community in our hearts as they endure the trauma of this gun violence.
https://x.com/SpeakerPelosi/status/1965857741312045418
Ach Twitter, bluesky, reddit.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:06 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
[ afbeelding ]
Daar moet je wel een relevant deel van mijn post voor weglaten…quote:Op donderdag 11 september 2025 12:00 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Zo ver zat ie er niet naast ..
Geweld ook. Ben ik ook tegen.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:03 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Niet zo vreemd want tribalisme is ook een menselijke eigenschap.
Integendeel, ik lees juist media met een dergelijk wereldbeeld omdat ik oprecht benieuwd ben naar de hersenspinsels in die kringen. Juist daarom ben ik ook in staat de bias van bijvoorbeeld The Guardian te benoemen.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:05 schreef Monolith het volgende:
Tja, ik zie een verwijt van tribalisme van mensen wiens eerste reflex bij een nieuwsartikel vaak is om het te diskwalificeren op basis van de vermeende signatuur van het medium waaruit het artikel afkomstig is. Ook daar weer een hoog ironiegehalte.
BlueSky is dan ook een echokamer waar helaas al veel langer de meest extremistische dingen de revue passeren. Israël-haat en antisemitisme of op zijn minst het omarmen van complottheorieën mbt Israël (en Joden) begint een steeds groter probleem te worden aan de linkerkant van het politieke spectrum.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:06 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
[ afbeelding ]
Wat ook weer de bizarre obsessie binnen bepaalde kringen met Israël en Joden pijnlijk bloot weet te leggen.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:06 schreef jigggy het volgende:
Heel reddit gaat los dat het de Mossad was
Typisch contrast wel.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:09 schreef probeer het volgende:
Kirk over de man van Pelosi:
[ x ]
Pelosi over Kirk:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk stug dat het een moslim is.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:43 schreef recidivist het volgende:
[..]
We hopen dat het een moslim is....dan krijgt dit topic binnen no-time een stortvloed aan reacties en views: stormlooptopic![]()
En joe Roganquote:Op donderdag 11 september 2025 12:07 schreef FlippingCoin het volgende:
zitten zelfs oproepen tussen om jk rowling overhoop te knallen de tering
Dat is echt gelul hoor. Nederland staat abortus toe tot 24 weken. Alleen de groene kleurtjes hier zijn daarin ruimer qua wetgeving:quote:Op donderdag 11 september 2025 12:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In veel van die blauwe staten zijn er nauwelijks restricties en kun je veel later dan hier nog abortus plegen.
Maar goed, kijk eens naar een land als Malta als het om abortus gaat… Zelfs als de moeder dreigt te overlijden mag het nog niet.
Vertel eens waarom je dat een goede vergelijking vindt?quote:Op donderdag 11 september 2025 12:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja. Dat is een prima vergelijking.
Maar mensen in bepaalde contreien zijn vast te achterlijk om dat in te zien.
Hoezo de Mossad? Ik dacht wel even aan de Russen, want Trump's aandacht was gelijk weer afgeleid van het incident in Polen. Maar de meest logische optie is dat het een boze veteraan oid was.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:06 schreef jigggy het volgende:
Heel reddit gaat los dat het de Mossad was
ja wat heeft joe nou weer misdaanquote:Op donderdag 11 september 2025 12:14 schreef jigggy het volgende:
[..]
En joe Rogan
Blijf a.u.b. van m’n favoriete podcasthost af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |