Dat is echt gelul hoor. Nederland staat abortus toe tot 24 weken. Alleen de groene kleurtjes hier zijn daarin ruimer qua wetgeving:quote:Op donderdag 11 september 2025 12:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In veel van die blauwe staten zijn er nauwelijks restricties en kun je veel later dan hier nog abortus plegen.
Maar goed, kijk eens naar een land als Malta als het om abortus gaat… Zelfs als de moeder dreigt te overlijden mag het nog niet.
Vertel eens waarom je dat een goede vergelijking vindt?quote:Op donderdag 11 september 2025 12:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja. Dat is een prima vergelijking.
Maar mensen in bepaalde contreien zijn vast te achterlijk om dat in te zien.
Hoezo de Mossad? Ik dacht wel even aan de Russen, want Trump's aandacht was gelijk weer afgeleid van het incident in Polen. Maar de meest logische optie is dat het een boze veteraan oid was.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:06 schreef jigggy het volgende:
Heel reddit gaat los dat het de Mossad was
ja wat heeft joe nou weer misdaanquote:Op donderdag 11 september 2025 12:14 schreef jigggy het volgende:
[..]
En joe Rogan
Blijf a.u.b. van m’n favoriete podcasthost af
de andere helft van reddit juicht het toequote:Op donderdag 11 september 2025 12:06 schreef jigggy het volgende:
Zat ik er toch naast met zanger Rinusquote:Op donderdag 11 september 2025 12:06 schreef jigggy het volgende:
Wat Trump nu doet is 1 op 1 een kopie van hoe Erdogan het heeft gedaan.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De voorbeelden die je noemt… allemaal onderdrukken die met geweld de oppositie. Daar zit het verschil.
En er is geen verbod op abortus. Het is per staat anders. Net als in de EU. Waarbij de VS juist ruimere mogelijkheden kent dan in de EU.
ja omdat die zich kritisch uitliet over israelquote:Op donderdag 11 september 2025 12:20 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hoezo de Mossad? Ik dacht wel even aan de Russen, want Trump's aandacht was gelijk weer afgeleid van het incident in Polen. Maar de meest logische optie is dat het een boze veteraan oid was.
Schot van 200m afstand, door de hals. Het is aannemelijk dat deze persoon enige ervaring heeft inderdaad.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:20 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hoezo de Mossad? Ik dacht wel even aan de Russen, want Trump's aandacht was gelijk weer afgeleid van het incident in Polen. Maar de meest logische optie is dat het een boze veteraan oid was.
Hij is vooral heel groot als je in de cultuurkrijgerhoek hangt. Zoals ik al eerder in deze reeks aanhaalde werd er hier nauwelijks stilgestaan bij de moord op Uribe, wat toch een prominente Colombiaanse politicus was. Dat heeft natuurlijk ook vaak wel weer te maken met consumptie van media die sterk op de VS gericht zijn.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kun je nu ook eens onderbouwen waarom Danny op de 'allright tour' zou zijn? Want maakt dit artikel volgens jou allright?
En het verschil met de aanslag op de twee lokale politici uit Minnesota is al eerder uitgelegd in dit topic en dat heeft vooral te maken met naamsbekendheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |