Oh ja, was ik even vergeten - excuusquote:Op donderdag 11 september 2025 10:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk het niet, daar heeft een genocide plaatsgevonden, die zijn uitgeroeid
Die hebben geen snipers maar gebruiken daarvoor een toiletrol met brilglas op het geweer.quote:
Omdat iets goed uitkomt maakt het nog niet meteen een complot.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:29 schreef Mylene het volgende:
Het komt Trump wel goed uit, nu met de Epstein documenten, het niet vrijgeven ervan. Of denk ik nu teveel in een complot?
quote:Op donderdag 11 september 2025 10:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh ja die had ik er ook nog wel bij kunnen doen lol
De vraag stellen is 'm beantwoorden.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:29 schreef Mylene het volgende:
Het komt Trump wel goed uit, nu met de Epstein documenten, het niet vrijgeven ervan. Of denk ik nu teveel in een complot?
Dat klopt wel, maar als je echt op de halsslagader gokt, is een headshot meestal toch veel veiligerquote:Op donderdag 11 september 2025 10:24 schreef DrDentz het volgende:
Maar dat schot was wel tering goed, en van een enorme afstand, dat was geen amateur, dat is een professionele uitschakeling.
Niet mijn woorden dat zijn reacties die hier geplaatst zijn.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:20 schreef T.Durden het volgende:
[..]
Wat bedoel je met ‘jullie’ en vanwaar de vergelijking met terroristen?
Je denkt teveel in een complot. Het komt vooral Putin goed uit.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:29 schreef Mylene het volgende:
In elke hoek van het politieke spectrum zijn gekkies te vinden. Jij pikt er een paar uit en projecteert dat op "links" waarin geweld gebruiken en/of rechtvaardigen de norm zou worden.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Rabiate bullshit is helemaal geen sprake van. Ik constateer en benoem de feiten zoals deze zijn.
En ik heb trouwens ook helemaal niets nog gezegd over de dader van deze schietpartij aangezien we daar nog helemaal niets over weten. Ik uit slechts kritiek op een groeiende tendens binnen linkse contreien, waar helaas wel degelijk mensen zijn die deze aanslag goedpraten, rechtvaardigen of zien als een 'natuurlijk gevolg' van het gedachtegoed van Kirk.
Waarom neem jij vervolgens aanstoot aan het feit dat dit wordt geconstateerd? Nota bene MSNBC heeft iemand al op non-actief gezet vanwege diens uitspraken over deze aanslag.
Maar hier zijn wapens verboden maar Pim Fortuyn en Theo van Gogh zijn net zo goed omgelegd dus ik denk niet dat dat echt relevant is.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:31 schreef Solispolar het volgende:
Het is overigens wel bitter ironisch dat degene die zo actief pleitte voor het behoud van wapens voor de burgers zelf dood is geschotenLaat Amerika dan nu eindelijk eens doen wat verstandig is en de wapens uit de schappen bij de Walmart halen.
Voor iedereen die er graag wat meer over wil zien of horen raad ik de 'gun control routine' van Jim Jefferies ten zeerste aan. Hij kaart met humor aan waarom de hele 'i need to protect myself' gedachte van veel Amerikanen eigenlijk gewoon een grote grap is.
Ook alweer bijna 20-30 jaar geleden, doen we best goed dan.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar hier zijn wapens verboden maar Pim Fortuyn en Theo van Gogh zijn net zo goed omgelegd dus ik denk niet dat dat echt relevant is.
Het is niet eens het "behoud van wapens" het zo ironisch maakt. Het is het "een paar doden voor het behouden van wapens is oke" wat het zo zwaar ironisch maakt.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:31 schreef Solispolar het volgende:
Het is overigens wel bitter ironisch dat degene die zo actief pleitte voor het behoud van wapens voor de burgers zelf dood is geschotenLaat Amerika dan nu eindelijk eens doen wat verstandig is en de wapens uit de schappen bij de Walmart halen.
Voor iedereen die er graag wat meer over wil zien of horen raad ik de 'gun control routine' van Jim Jefferies ten zeerste aan. Hij kaart met humor aan waarom de hele 'i need to protect myself' gedachte van veel Amerikanen eigenlijk gewoon een grote grap is.
Jouw statement was dat dit soort geweld uit linkse hoek komt, dat haal ik volledig onderuitquote:Op donderdag 11 september 2025 09:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het omgaat mij hier volledig welk punt je probeert te maken. Je komt nu met een lijst van niet-blanke lhbt'ers die om het leven zijn gekomen. Waar zit hier de link met de huidige aanslag op Charlie Kirk?
Peter R de Vries niet zo lang geledenquote:Op donderdag 11 september 2025 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook alweer bijna 20-30 jaar geleden, doen we best goed dan.
In de VS hebben ze in 3 maanden meer politieke doden dan hier in 30(?) jaarquote:Op donderdag 11 september 2025 10:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar hier zijn wapens verboden maar Pim Fortuyn en Theo van Gogh zijn net zo goed omgelegd dus ik denk niet dat dat echt relevant is.
Dat was vanuit criminaliteit, niet politiekquote:Op donderdag 11 september 2025 10:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Peter R de Vries niet zo lang geleden
Het punt is ook niet dat hier absoluut geen wapens voorhanden zijn uiteraard. De drempel maakt het wel dat wapengeweld nog steeds redelijk incidenteel is in plaats van dagelijkse kost.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Peter R de Vries niet zo lang geleden
quote:
Misschien waren ze bang dat hij de Partij van Rechtvaardigheid, Daadkracht en Vrijheid nieuw leven in zou blazenquote:Op donderdag 11 september 2025 10:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat was vanuit criminaliteit, niet politiek
Ze waren nergens bang voor. Ze wilden Peter gewoon doden omdat hij hun in de weg zatquote:Op donderdag 11 september 2025 10:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien waren ze bang dat hij de Partij van Rechtvaardigheid, Daadkracht en Vrijheid nieuw leven in zou blazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |