Heb me ingelezen hoorquote:Op donderdag 11 september 2025 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou je je niet eerst inlezen dan?
Een Book of Shadows?quote:Op donderdag 11 september 2025 18:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb me ingelezen hoornu alleen gefocust op de praktijk, en zelf een boekje maken.
yup, ooitquote:
Nou dat is tóch haske interessant! Hoeft niet tussen haakjes.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:08 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hamster deed ook aan hekserij / wicca.
ONZ / R.I.P. Muffin... :'(
(On a more serious note: een ex van mij was wiccan en ik heb in een spiritueel kamp meegedaan aan die rituelen.)
Ben hoofdmoderator geweest van een goed lopend hekserij/wicca forum.
Welke resultaten behaal je hiermee? Uitgaande van dat ik er VEEL voor over zou hebben.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vanavond doe ik een vervloekingsritueel, dus drop of DM maar wat en wie weet
Correctie: ALLESquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke resultaten behaal je hiermee? Uitgaande van dat ik er VEEL voor over zou hebben.
Energiehealings wel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:04 schreef Aberkullie het volgende:
@:Mickeytt doe je ook healings toevallig?
Ligt eraan hoeveel energie ik het universum in slinger en hoeveel het universum terug wil geven.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke resultaten behaal je hiermee? Uitgaande van dat ik er VEEL voor over zou hebben.
Mooi, ik ben op het moment in onderhandeling met een andere partij maar misschien kom ik er nog op terug.quote:
Mocht je een change in energie hebben gevoeld, geen zorgen! Ik was bezig met mijn energie versterken en realiseerde me toen dat je voor een energie healing dezelfde spullen nodig had, so no biggie!quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Mooi, ik ben op het moment in onderhandeling met een andere partij maar misschien kom ik er nog op terug.
Oh dat was het dus, ik dacht al wat is dit voor change in mijn energie johquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mocht je een change in energie hebben gevoeld, geen zorgen! Ik was bezig met mijn energie versterken en realiseerde me toen dat je voor een energie healing dezelfde spullen nodig had, so no biggie!
1. Eerst de kwade energieën absorberen en de achtergebleven energie reinigen, versterkt d.m.v. natuurstenen en witte sage + spreuk
[ afbeelding ]
2. Potje reinigen om ze erin te vernietigen zonder bijkomst van andere energie
[ afbeelding ]
3. sigil samen met gereinigd zout en natuurstenen vastgezet in het potje. Over 2 dagen kijk ik of alle energie in het potje is vernietigd.
[ afbeelding ]
Kan je me meer vertellen over die stenenquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mocht je een change in energie hebben gevoeld, geen zorgen! Ik was bezig met mijn energie versterken en realiseerde me toen dat je voor een energie healing dezelfde spullen nodig had, so no biggie!
1. Eerst de kwade energieën absorberen en de achtergebleven energie reinigen, versterkt d.m.v. natuurstenen en witte sage + spreuk
[ afbeelding ]
2. Potje reinigen om ze erin te vernietigen zonder bijkomst van andere energie
[ afbeelding ]
3. sigil samen met gereinigd zout en natuurstenen vastgezet in het potje. Over 2 dagen kijk ik of alle energie in het potje is vernietigd.
[ afbeelding ]
oranje calciet, rozenkwarts, bergkristal, amethist en amazoniet. Hebben verschillende werkingen afhankelijk van hoe je ze hebt opgeladen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan je me meer vertellen over die stenen?
Oh, maakt het uit hoe je ze oplaadt? Hoe pak jij dat aan? Ik doe dat meestal gewoon via USB-Cquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
oranje calciet, rozenkwarts, bergkristal, amethist en amazoniet. Hebben verschillende werkingen afhankelijk van hoe je ze hebt opgeladen.
De bergkristal en amazoniet zijn opgeladen met maanlicht. De andere 3 met zonlicht. Hebben helende effecten doordat ze donkere energie weerkaatsen. De zonlicht charged stenen versterken vervolgens het effect van de rest.
Ey @Mikeyttquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, maakt het uit hoe je ze oplaadt? Hoe pak jij dat aan? Ik doe dat meestal gewoon via USB-C.
Zeg, wat is het verschil eigenlijk tussen rozenkwarts, bergkristal, en amethist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |