Praktijken geïnspireerd door voodoo, maar niet voodoo an sich, want dat is geen hekserij.quote:
Ben je sjamaan ofzoquote:Op donderdag 11 september 2025 10:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Praktijken geïnspireerd door voodoo, maar niet voodoo an sich, want dat is geen hekserij.
Rituelen waarbij ik mensen vervloek is bijvoorbeeld uit voodoo geïnspireerd.
Doe je ook vervloekingen op bestelling?quote:Op donderdag 11 september 2025 10:10 schreef Mikeytt het volgende:
Rituelen waarbij ik mensen vervloek is bijvoorbeeld uit voodoo geïnspireerd.
Nee, normale heks met focus op schaduwhekserij.quote:
Vanavond doe ik een vervloekingsritueel, dus drop of DM maar wat en wie weetquote:Op donderdag 11 september 2025 10:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Doe je ook vervloekingen op bestelling?
Ik vraag dit voor een vriend.
Ik heb een fatwa over me, kun je die laten verdwijnenquote:Op donderdag 11 september 2025 10:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vanavond doe ik een vervloekingsritueel, dus drop of DM maar wat en wie weet
Negatief advies kan zorgen voor blijvende donkere energie in je aura.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:41 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb een fatwa over me, kun je die laten verdwijnen
Oke heel chillquote:Op donderdag 11 september 2025 10:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Negatief advies kan zorgen voor blijvende donkere energie in je aura.
Ik zal vanavond een cleansing ritueel doen om je aura weer op te helderen! Ik laat het je weten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
Vooral schaduwmagie, maar momenteel witte magie om de levensenergie te versterken.quote:
Nu eigenlijk niks, al hoop ik ooit wel genoeg eigen recepten/rituelen te hebben om ze in een boekje op te schrijven.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2025 15:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De cleansing is gedaan. Heb mijn best gedaan met mijn huidige energie. Sinaasappelschillen absorberen kwade energieën en heb er zout en tijm bij gedaan ter bescherming van het ritueel en het rein te houden, aantal natuurstenen ter versterking en witte sage wierook![]()
Ik voelde een hele hoop kwade energie om je heen. Wilde dus ter verificatie het resultaat checken. Ik trok kelken 8 en de keizerin. Het lijkt erop dat je veel donkere energie naar je toe trekt door jaloezie van anderen. Je moet je sterk houden, want kelken 8 stelt dat je eenzaam zou kunnen worden als je nu een andere weg inslaat en minder zelfverzekerd wordt!
Daarna een extra beschermingsritueel uitgesproken. Deze indien je dit later ook wil gebruiken:Heel erg bedankt. Ik weet al precies wie hem heeft uitgesproken. Zou je hem op termijn nog eens willen cleansen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal een kale meditatie ritueel doen straks. Heb geen rozemarijn meer, dus de spreuk moet op een ander moment.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:25 schreef Aberkullie het volgende:
En kun je er ook voor zorgen dat @:isdatzo beter slaapt de komende nacht want hij is niet te genieten
Prima, hij doet het er maar mee.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zal een kale meditatie ritueel doen straks. Heb geen rozemarijn meer, dus de spreuk moet op een ander moment.
Lijkt me zinvoller dat jij eventjes gaat reflecteren op jouw aandeel daarinquote:Op donderdag 11 september 2025 15:25 schreef Aberkullie het volgende:
En kun je er ook voor zorgen dat @:isdatzo beter slaapt de komende nacht want hij is niet te genieten
Zou je je niet eerst inlezen dan?quote:Op donderdag 11 september 2025 15:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nu eigenlijk niks, al hoop ik ooit wel genoeg eigen recepten/rituelen te hebben om ze in een boekje op te schrijven.
The clovenstone workings is overigens wel een goede die ingaat op moderne hekserij.
Get a room.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lijkt me zinvoller dat jij eventjes gaat reflecteren op jouw aandeel daarin
Heb me ingelezen hoorquote:Op donderdag 11 september 2025 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou je je niet eerst inlezen dan?
Een Book of Shadows?quote:Op donderdag 11 september 2025 18:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb me ingelezen hoornu alleen gefocust op de praktijk, en zelf een boekje maken.
yup, ooitquote:
Nou dat is tóch haske interessant! Hoeft niet tussen haakjes.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:08 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hamster deed ook aan hekserij / wicca.
ONZ / R.I.P. Muffin... :'(
(On a more serious note: een ex van mij was wiccan en ik heb in een spiritueel kamp meegedaan aan die rituelen.)
Ben hoofdmoderator geweest van een goed lopend hekserij/wicca forum.
Welke resultaten behaal je hiermee? Uitgaande van dat ik er VEEL voor over zou hebben.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vanavond doe ik een vervloekingsritueel, dus drop of DM maar wat en wie weet
Correctie: ALLESquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke resultaten behaal je hiermee? Uitgaande van dat ik er VEEL voor over zou hebben.
Energiehealings wel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:04 schreef Aberkullie het volgende:
@:Mickeytt doe je ook healings toevallig?
Ligt eraan hoeveel energie ik het universum in slinger en hoeveel het universum terug wil geven.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke resultaten behaal je hiermee? Uitgaande van dat ik er VEEL voor over zou hebben.
Mooi, ik ben op het moment in onderhandeling met een andere partij maar misschien kom ik er nog op terug.quote:
Mocht je een change in energie hebben gevoeld, geen zorgen! Ik was bezig met mijn energie versterken en realiseerde me toen dat je voor een energie healing dezelfde spullen nodig had, so no biggie!quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Mooi, ik ben op het moment in onderhandeling met een andere partij maar misschien kom ik er nog op terug.
Oh dat was het dus, ik dacht al wat is dit voor change in mijn energie johquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mocht je een change in energie hebben gevoeld, geen zorgen! Ik was bezig met mijn energie versterken en realiseerde me toen dat je voor een energie healing dezelfde spullen nodig had, so no biggie!
1. Eerst de kwade energieën absorberen en de achtergebleven energie reinigen, versterkt d.m.v. natuurstenen en witte sage + spreuk
[ afbeelding ]
2. Potje reinigen om ze erin te vernietigen zonder bijkomst van andere energie
[ afbeelding ]
3. sigil samen met gereinigd zout en natuurstenen vastgezet in het potje. Over 2 dagen kijk ik of alle energie in het potje is vernietigd.
[ afbeelding ]
Kan je me meer vertellen over die stenenquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mocht je een change in energie hebben gevoeld, geen zorgen! Ik was bezig met mijn energie versterken en realiseerde me toen dat je voor een energie healing dezelfde spullen nodig had, so no biggie!
1. Eerst de kwade energieën absorberen en de achtergebleven energie reinigen, versterkt d.m.v. natuurstenen en witte sage + spreuk
[ afbeelding ]
2. Potje reinigen om ze erin te vernietigen zonder bijkomst van andere energie
[ afbeelding ]
3. sigil samen met gereinigd zout en natuurstenen vastgezet in het potje. Over 2 dagen kijk ik of alle energie in het potje is vernietigd.
[ afbeelding ]
oranje calciet, rozenkwarts, bergkristal, amethist en amazoniet. Hebben verschillende werkingen afhankelijk van hoe je ze hebt opgeladen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan je me meer vertellen over die stenen?
Oh, maakt het uit hoe je ze oplaadt? Hoe pak jij dat aan? Ik doe dat meestal gewoon via USB-Cquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
oranje calciet, rozenkwarts, bergkristal, amethist en amazoniet. Hebben verschillende werkingen afhankelijk van hoe je ze hebt opgeladen.
De bergkristal en amazoniet zijn opgeladen met maanlicht. De andere 3 met zonlicht. Hebben helende effecten doordat ze donkere energie weerkaatsen. De zonlicht charged stenen versterken vervolgens het effect van de rest.
Ey @Mikeyttquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, maakt het uit hoe je ze oplaadt? Hoe pak jij dat aan? Ik doe dat meestal gewoon via USB-C.
Zeg, wat is het verschil eigenlijk tussen rozenkwarts, bergkristal, en amethist?
white power tochquote:
Ik heb daar eigenlijk nooit van gehoord. Zal het eens opzoeken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:22 schreef Aberkullie het volgende:
@:mikeytt zit je ook ayahuasca sessies?
Oke chill, ik heb daar wel interesse in eventueel met een vriend (kennis).quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk nooit van gehoord. Zal het eens opzoeken.
Weet alleen veel over Noord- en Centraal-Europese hekserij
In welk opzicht? Hekserij is geen wondermiddel. Je moet er wel je best voor doen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:
kan hekserij ook helpen bij het ontwikkelen van software denk je?
Ikzelf heb wel eens spirituele energie gebruikt om ICT-problemen op te lossen, geen gein!quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:
kan hekserij ook helpen bij het ontwikkelen van software denk je?
oh dat zou wel top zijn eigenlijkquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In welk opzicht? Hekserij is geen wondermiddel. Je moet er wel je best voor doen.
Je kan wel een spreukenflesje maken die je meer motivatie geeft om te werken aan de software.
oh hoe heb je dat gedaan destijds?quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf heb wel eens spirituele energie gebruikt om ICT-problemen op te lossen, geen gein!Werkte toen feilloos!
Ik kan het wel doen als je wil! Ik maak morgenmiddag 2 spreukenflesjes voor geluk en bescherming. Dan kan ik dit ook gelijk meenemen. Je hebt alleen zout, lavendel, kristallen en zwart kaarsvet nodig, dus heb alles al.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh dat zou wel top zijn eigenlijk
iets alsquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik kan het wel doen als je wil! Ik maak morgenmiddag 2 spreukenflesjes voor geluk en bescherming. Dan kan ik dit ook gelijk meenemen. Je hebt alleen zout, lavendel, kristallen en zwart kaarsvet nodig, dus heb alles al.
Als je dat wil, moet je me alleen even een affirmatie toesturen, geschreven in verleden tijd, zoals "Ik heb X software deze week voltooid"
Perfect!quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
iets als
ik heb veel kennis opgedaan over software ontwikkeling deze week
?
Het is gedaanquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
iets als
ik heb veel kennis opgedaan over software ontwikkeling deze week
?
super nicequote:Op zondag 21 september 2025 18:19 schreef Mikeytt het volgende:
Eerst een beschermde cirkel gemaakt zodat kwade energieën zich niet kunnen vermengen. De omgeving verschoond met witte salie.
Daarna de spreukenflesjes ook verschoond met salie en heilig hout en gevuld met:
flesje 1 voor motivatie van Flippingcoin:
- Lavendel
- grof zout
- 2x amethyst steentjes
- kaneel
- tijm
- laurierblad met zijn sigil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je best doen om alles te voltooien wat je moet voltooien.quote:Op zondag 21 september 2025 18:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
super nice
moet ik nu nog iets doen?
Ik was 2e lijns helpdeskmedewerker die computerproblemen bij de gebruikers in het gebouw moest oplossen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh hoe heb je dat gedaan destijds?
Sheer willpower bro. Het is allemaal een soort van hetzelfde.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf heb wel eens spirituele energie gebruikt om ICT-problemen op te lossen, geen gein!Werkte toen feilloos!
Komt dat niet door jouw masculiene energie misschien?quote:Op zondag 22 februari 2026 21:10 schreef Mikeytt het volgende:
Ik merk de laatste tijd dat de zegels van spreukenflesjes steeds sneller afbreken. Iemand dezelfde ervaring?
Zal a.s. woensdag weer even naar mijn favoriete spirituele winkel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |