abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218738238
Ik pakte 2~ jaar geleden hekserij op in mijn vrije tijd. Sinds ongeveer een half jaar geleden ben ik daarmee gestopt.
Merk dat mijn energieverbinding met het universum steeds zwakker wordt nu ik niet meer actief ben. Ook de persoonlijke verbinding met mijn heksen/levensenergie is zwakker geworden waardoor o.a. mijn amuletten niet zo krachtig zijn als voorheen, dus wil de practice weer langzaam oppakken.

De komende tijd ga ik me vooral focussen op het herstellen van de energieverbinding met het universum en het versterken van mijn levensenergie.

Iedereen kan beginnen met hekserij, dus misschien handig voor mensen om te weten waar ze mee kunnen beginnen,



Wat is hekserij?
Heel simpel gezegd is dit het voelen en manipuleren van natuurlijke energie.
Je zal dus altijd eerst moeten leren om natuurlijke energie te voelen. Dat doe je meestal op basis van je hersengolven:

Gamma (32-100 hz) : Hoogste vorm van alertheid, intense focus
Beta (13-32 hz) : Je bent alert en geconcentreerd. Je bent meestal in deze staat in het dagelijks leven.
Alpha (8-13 hz) : Relaxte status, lichte meditatie
Theta (4-8 hz) : Gekalmeerd. Meestal in intense meditatie
Delta (1-4 hz) : Diepe slaap

Normale rituelen zoals het activeren van beschermingscirkels doe je in Alpha staat, maar gevorderde heksen kunnen dit ook in Theta.
Gevorderde heksen kunnen uiteindelijk ook actieve hekserij beoefenen in Beta staat, of zelfs in Gamma, maar hekserij in Gamma staat is gevaarlijk en wordt afgeraden tenzij je een hele gevorderde heks bent die ook in Gamma staat energie kan aanvoelen, maar dit is zeer zeldzaam. Dit is ook de meest krachtige vorm van hekserij.

Hoe voel je het beste energie aan?
Als beginner heb je een mooi trucje > wrijf in je handen tot ze warm zijn om je chakra's te ontgrendelen. Beweeg je handen dan naar mekaar toe tot je een soort magnetische druk voelt die je handen uit mekaar drukt. Dat is energie. Vervolgens zal je dit makkelijker kunnen aanvoelen bij meditatie.



Wat heb je nodig?
Een altaar is in principe het enige wat je nodig hebt. Dit kan van alles zijn. Gewoon een plek in je huis dedicated voor je hekserij. De rest draait om intentie.
Om je hekserij te versterken kun je deze basisspullen halen:
- Een doek om op tafel/grond te leggen die vies mag worden
- Kaarsen
- lucifers
- Een hittebestendige kom
- wierook
- Flesjes en zakjes om kruiden/kristallen/natuurstenen in te doen
- kruiden en kristallen
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218738320
sigil van vandaag, afgerond met kurkuma, zwarte peper en filler.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218738342
Doe je ook voodoo?
pi_218738371
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:08 schreef Aberkullie het volgende:
Doe je ook voodoo?
Praktijken geïnspireerd door voodoo, maar niet voodoo an sich, want dat is geen hekserij.

Rituelen waarbij ik mensen vervloek is bijvoorbeeld uit voodoo geïnspireerd.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218738471
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:10 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Praktijken geïnspireerd door voodoo, maar niet voodoo an sich, want dat is geen hekserij.

Rituelen waarbij ik mensen vervloek is bijvoorbeeld uit voodoo geïnspireerd.
Ben je sjamaan ofzo
pi_218738494
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:10 schreef Mikeytt het volgende:

Rituelen waarbij ik mensen vervloek is bijvoorbeeld uit voodoo geïnspireerd.
Doe je ook vervloekingen op bestelling? :@

Ik vraag dit voor een vriend. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_218738507
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:16 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ben je sjamaan ofzo
Nee, normale heks met focus op schaduwhekserij.

Maar nu zal ik me vooral focussen op hekserij die mijn levensenergie versterkt.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218738521
quote:
5s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:18 schreef vosss het volgende:

[..]
Doe je ook vervloekingen op bestelling? :@

Ik vraag dit voor een vriend. :@
Vanavond doe ik een vervloekingsritueel, dus drop of DM maar wat en wie weet :+
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218738700
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:22 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Vanavond doe ik een vervloekingsritueel, dus drop of DM maar wat en wie weet :+
Ik heb een fatwa over me, kun je die laten verdwijnen
pi_218738785
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:41 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ik heb een fatwa over me, kun je die laten verdwijnen
Negatief advies kan zorgen voor blijvende donkere energie in je aura.

Ik zal vanavond een cleansing ritueel doen om je aura weer op te helderen! Ik laat het je weten.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218738887
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:48 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Negatief advies kan zorgen voor blijvende donkere energie in je aura.

Ik zal vanavond een cleansing ritueel doen om je aura weer op te helderen! Ik laat het je weten.
Oke heel chill
pi_218739341
Schopje [TRU] indien serieus.

Weinig kans met deze TS uiteraard. :')
  donderdag 11 september 2025 @ 13:04:50 #13
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218740125
Ik heb hier chemische hulpmiddeltjes voor.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Admin donderdag 11 september 2025 @ 13:19:24 #14
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_218740232
White witch?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin donderdag 11 september 2025 @ 13:19:51 #15
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_218740236
Welke boeken heb je hierover?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_218741423
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:57 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Oke heel chill



De cleansing is gedaan. Heb mijn best gedaan met mijn huidige energie. Sinaasappelschillen absorberen kwade energieën en heb er zout en tijm bij gedaan ter bescherming van het ritueel en het rein te houden, aantal natuurstenen ter versterking en witte sage wierook :)

Ik voelde een hele hoop kwade energie om je heen. Wilde dus ter verificatie het resultaat checken. Ik trok kelken 8 en de keizerin. Het lijkt erop dat je veel donkere energie naar je toe trekt door jaloezie van anderen. Je moet je sterk houden, want kelken 8 stelt dat je eenzaam zou kunnen worden als je nu een andere weg inslaat en minder zelfverzekerd wordt!

Daarna een extra beschermingsritueel uitgesproken. Deze indien je dit later ook wil gebruiken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218741450
quote:
17s.gif Op donderdag 11 september 2025 13:19 schreef yvonne het volgende:
White witch?
Vooral schaduwmagie, maar momenteel witte magie om de levensenergie te versterken.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218741512
quote:
17s.gif Op donderdag 11 september 2025 13:19 schreef yvonne het volgende:
Welke boeken heb je hierover?
Nu eigenlijk niks, al hoop ik ooit wel genoeg eigen recepten/rituelen te hebben om ze in een boekje op te schrijven.

The clovenstone workings is overigens wel een goede die ingaat op moderne hekserij.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218741522
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:19 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De cleansing is gedaan. Heb mijn best gedaan met mijn huidige energie. Sinaasappelschillen absorberen kwade energieën en heb er zout en tijm bij gedaan ter bescherming van het ritueel en het rein te houden, aantal natuurstenen ter versterking en witte sage wierook :)

Ik voelde een hele hoop kwade energie om je heen. Wilde dus ter verificatie het resultaat checken. Ik trok kelken 8 en de keizerin. Het lijkt erop dat je veel donkere energie naar je toe trekt door jaloezie van anderen. Je moet je sterk houden, want kelken 8 stelt dat je eenzaam zou kunnen worden als je nu een andere weg inslaat en minder zelfverzekerd wordt!

Daarna een extra beschermingsritueel uitgesproken. Deze indien je dit later ook wil gebruiken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel erg bedankt. Ik weet al precies wie hem heeft uitgesproken. Zou je hem op termijn nog eens willen cleansen?
pi_218741531
En kun je er ook voor zorgen dat @Isdatzo beter slaapt de komende nacht want hij is niet te genieten
pi_218741668
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:25 schreef Aberkullie het volgende:
En kun je er ook voor zorgen dat @:isdatzo beter slaapt de komende nacht want hij is niet te genieten
Zal een kale meditatie ritueel doen straks. Heb geen rozemarijn meer, dus de spreuk moet op een ander moment.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218741681
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:34 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Zal een kale meditatie ritueel doen straks. Heb geen rozemarijn meer, dus de spreuk moet op een ander moment.
Prima, hij doet het er maar mee.
  donderdag 11 september 2025 @ 15:44:55 #23
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218741765
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:25 schreef Aberkullie het volgende:
En kun je er ook voor zorgen dat @:isdatzo beter slaapt de komende nacht want hij is niet te genieten
Lijkt me zinvoller dat jij eventjes gaat reflecteren op jouw aandeel daarin
Huilen dan.
  Admin donderdag 11 september 2025 @ 16:23:08 #24
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_218742242
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:24 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Nu eigenlijk niks, al hoop ik ooit wel genoeg eigen recepten/rituelen te hebben om ze in een boekje op te schrijven.

The clovenstone workings is overigens wel een goede die ingaat op moderne hekserij.
Zou je je niet eerst inlezen dan?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin donderdag 11 september 2025 @ 16:23:22 #25
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_218742249
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Lijkt me zinvoller dat jij eventjes gaat reflecteren op jouw aandeel daarin
Get a room.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_218742543
quote:
17s.gif Op donderdag 11 september 2025 16:23 schreef yvonne het volgende:

[..]
Get a room.
Betaal jij?
pi_218742575
Graag ontopic
pi_218742673

Mijn hamster deed ook aan hekserij / wicca.
ONZ / R.I.P. Muffin... :'(

(On a more serious note: een ex van mij was wiccan en ik heb in een spiritueel kamp meegedaan aan die rituelen.)
Ben hoofdmoderator geweest van een goed lopend hekserij/wicca forum.
  donderdag 11 september 2025 @ 17:13:18 #29
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218742730
quote:
17s.gif Op donderdag 11 september 2025 16:23 schreef yvonne het volgende:

[..]
Get a room.
Is toch helemaal niet veganistisch???
Huilen dan.
pi_218743187
quote:
17s.gif Op donderdag 11 september 2025 16:23 schreef yvonne het volgende:

[..]
Zou je je niet eerst inlezen dan?
Heb me ingelezen hoor :Y nu alleen gefocust op de praktijk, en zelf een boekje maken.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218743377
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 18:08 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Heb me ingelezen hoor :Y nu alleen gefocust op de praktijk, en zelf een boekje maken.
Een Book of Shadows?
pi_218743492
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 18:28 schreef ToT het volgende:

[..]
Een Book of Shadows?
yup, ooit
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Admin donderdag 11 september 2025 @ 21:39:59 #33
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_218745454
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 17:08 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hamster deed ook aan hekserij / wicca.
ONZ / R.I.P. Muffin... :'(

(On a more serious note: een ex van mij was wiccan en ik heb in een spiritueel kamp meegedaan aan die rituelen.)
Ben hoofdmoderator geweest van een goed lopend hekserij/wicca forum.
Nou dat is tóch haske interessant! Hoeft niet tussen haakjes.


Vooralsnog staat het in TRU en wordt het behandeld als een serieus topic.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_218746552
-

[ Bericht 100% gewijzigd door -Sigaartje op 12-09-2025 02:03:17 ]
pi_218749527
@Mickeytt doe je ook healings toevallig?
  vrijdag 12 september 2025 @ 16:32:13 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218751326
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:22 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Vanavond doe ik een vervloekingsritueel, dus drop of DM maar wat en wie weet :+
Welke resultaten behaal je hiermee? Uitgaande van dat ik er VEEL voor over zou hebben.
Huilen dan.
pi_218751356
Alsof Mikey interesse heeft in een stel tegels
  vrijdag 12 september 2025 @ 16:38:27 #39
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218751389
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Welke resultaten behaal je hiermee? Uitgaande van dat ik er VEEL voor over zou hebben.
Correctie: ALLES
Huilen dan.
pi_218751518
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:04 schreef Aberkullie het volgende:
@:Mickeytt doe je ook healings toevallig?
Energiehealings wel.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218751524
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Welke resultaten behaal je hiermee? Uitgaande van dat ik er VEEL voor over zou hebben.
Ligt eraan hoeveel energie ik het universum in slinger en hoeveel het universum terug wil geven.

Mensen met lichte energie en weinig slechte karma zijn moeilijk te vervloeken.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218751534
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:52 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Energiehealings wel.
Mooi, ik ben op het moment in onderhandeling met een andere partij maar misschien kom ik er nog op terug.
pi_218752233
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:54 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Mooi, ik ben op het moment in onderhandeling met een andere partij maar misschien kom ik er nog op terug.
Mocht je een change in energie hebben gevoeld, geen zorgen! Ik was bezig met mijn energie versterken en realiseerde me toen dat je voor een energie healing dezelfde spullen nodig had, so no biggie!

1. Eerst de kwade energieën absorberen en de achtergebleven energie reinigen, versterkt d.m.v. natuurstenen en witte sage + spreuk


2. Potje reinigen om ze erin te vernietigen zonder bijkomst van andere energie


3. sigil samen met gereinigd zout en natuurstenen vastgezet in het potje. Over 2 dagen kijk ik of alle energie in het potje is vernietigd.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218752882
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:03 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Mocht je een change in energie hebben gevoeld, geen zorgen! Ik was bezig met mijn energie versterken en realiseerde me toen dat je voor een energie healing dezelfde spullen nodig had, so no biggie!

1. Eerst de kwade energieën absorberen en de achtergebleven energie reinigen, versterkt d.m.v. natuurstenen en witte sage + spreuk
[ afbeelding ]

2. Potje reinigen om ze erin te vernietigen zonder bijkomst van andere energie
[ afbeelding ]

3. sigil samen met gereinigd zout en natuurstenen vastgezet in het potje. Over 2 dagen kijk ik of alle energie in het potje is vernietigd.
[ afbeelding ]
Oh dat was het dus, ik dacht al wat is dit voor change in mijn energie joh
  vrijdag 12 september 2025 @ 19:13:40 #45
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218752929
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:03 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Mocht je een change in energie hebben gevoeld, geen zorgen! Ik was bezig met mijn energie versterken en realiseerde me toen dat je voor een energie healing dezelfde spullen nodig had, so no biggie!

1. Eerst de kwade energieën absorberen en de achtergebleven energie reinigen, versterkt d.m.v. natuurstenen en witte sage + spreuk
[ afbeelding ]

2. Potje reinigen om ze erin te vernietigen zonder bijkomst van andere energie
[ afbeelding ]

3. sigil samen met gereinigd zout en natuurstenen vastgezet in het potje. Over 2 dagen kijk ik of alle energie in het potje is vernietigd.
[ afbeelding ]
Kan je me meer vertellen over die stenen :@ ?
Huilen dan.
pi_218752998
Get a room.
pi_218753097
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Kan je me meer vertellen over die stenen :@ ?
oranje calciet, rozenkwarts, bergkristal, amethist en amazoniet. Hebben verschillende werkingen afhankelijk van hoe je ze hebt opgeladen.

De bergkristal en amazoniet zijn opgeladen met maanlicht. De andere 3 met zonlicht. Hebben helende effecten doordat ze donkere energie weerkaatsen. De zonlicht charged stenen versterken vervolgens het effect van de rest.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zaterdag 13 september 2025 @ 10:47:51 #48
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218757699
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:27 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
oranje calciet, rozenkwarts, bergkristal, amethist en amazoniet. Hebben verschillende werkingen afhankelijk van hoe je ze hebt opgeladen.

De bergkristal en amazoniet zijn opgeladen met maanlicht. De andere 3 met zonlicht. Hebben helende effecten doordat ze donkere energie weerkaatsen. De zonlicht charged stenen versterken vervolgens het effect van de rest.
Oh, maakt het uit hoe je ze oplaadt? Hoe pak jij dat aan? Ik doe dat meestal gewoon via USB-C :@ .

Zeg, wat is het verschil eigenlijk tussen rozenkwarts, bergkristal, en amethist?
Huilen dan.
  dinsdag 16 september 2025 @ 18:13:07 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218788130
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Oh, maakt het uit hoe je ze oplaadt? Hoe pak jij dat aan? Ik doe dat meestal gewoon via USB-C :@ .

Zeg, wat is het verschil eigenlijk tussen rozenkwarts, bergkristal, en amethist?
Ey @Mikeytt
Huilen dan.
pi_218825439
@Mikeytt zit je ook ayahuasca sessies?
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:24:59 #51
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218825457
quote:
17s.gif Op donderdag 11 september 2025 13:19 schreef yvonne het volgende:
White witch?
white power toch
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218825463
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:22 schreef Aberkullie het volgende:
@:mikeytt zit je ook ayahuasca sessies?
Ik heb daar eigenlijk nooit van gehoord. Zal het eens opzoeken.

Weet alleen veel over Noord- en Centraal-Europese hekserij
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:26:42 #53
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218825476
kan hekserij ook helpen bij het ontwikkelen van software denk je?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218825481
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:25 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ik heb daar eigenlijk nooit van gehoord. Zal het eens opzoeken.

Weet alleen veel over Noord- en Centraal-Europese hekserij
Oke chill, ik heb daar wel interesse in eventueel met een vriend (kennis).
pi_218825488
Het lukt mikeytt wel om TRU nieuw leven in te blazen! _O- Toch iets wat hij goed doet! :Y
pi_218825494
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:
kan hekserij ook helpen bij het ontwikkelen van software denk je?
In welk opzicht? Hekserij is geen wondermiddel. Je moet er wel je best voor doen.

Je kan wel een spreukenflesje maken die je meer motivatie geeft om te werken aan de software.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218825495
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:
kan hekserij ook helpen bij het ontwikkelen van software denk je?
Ikzelf heb wel eens spirituele energie gebruikt om ICT-problemen op te lossen, geen gein! _O- Werkte toen feilloos! :D
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:30:11 #58
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218825504
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:29 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
In welk opzicht? Hekserij is geen wondermiddel. Je moet er wel je best voor doen.

Je kan wel een spreukenflesje maken die je meer motivatie geeft om te werken aan de software.
oh dat zou wel top zijn eigenlijk :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:30:30 #59
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218825507
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:29 schreef ToT het volgende:

[..]
Ikzelf heb wel eens spirituele energie gebruikt om ICT-problemen op te lossen, geen gein! _O- Werkte toen feilloos! :D
oh hoe heb je dat gedaan destijds?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218825596
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
oh dat zou wel top zijn eigenlijk :o
Ik kan het wel doen als je wil! Ik maak morgenmiddag 2 spreukenflesjes voor geluk en bescherming. Dan kan ik dit ook gelijk meenemen. Je hebt alleen zout, lavendel, kristallen en zwart kaarsvet nodig, dus heb alles al.

Als je dat wil, moet je me alleen even een affirmatie toesturen, geschreven in verleden tijd, zoals "Ik heb X software deze week voltooid"
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zaterdag 20 september 2025 @ 19:56:54 #61
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218826294
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:42 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ik kan het wel doen als je wil! Ik maak morgenmiddag 2 spreukenflesjes voor geluk en bescherming. Dan kan ik dit ook gelijk meenemen. Je hebt alleen zout, lavendel, kristallen en zwart kaarsvet nodig, dus heb alles al.

Als je dat wil, moet je me alleen even een affirmatie toesturen, geschreven in verleden tijd, zoals "Ik heb X software deze week voltooid"
iets als


ik heb veel kennis opgedaan over software ontwikkeling deze week


?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218827130
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
iets als

ik heb veel kennis opgedaan over software ontwikkeling deze week

?
Perfect!
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218836708
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
iets als

ik heb veel kennis opgedaan over software ontwikkeling deze week

?
Het is gedaan
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218836769
Eerst een beschermde cirkel gemaakt zodat kwade energieën zich niet kunnen vermengen. De omgeving verschoond met witte salie.

Daarna de spreukenflesjes ook verschoond met salie en heilig hout en gevuld met:

flesje 1 voor motivatie van Flippingcoin:
- Lavendel
- grof zout
- 2x amethyst steentjes
- kaneel
- tijm
- laurierblad met zijn sigil


🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218836782
Spreuk uitgeroepen met een laurierblad (met sigil op getekend) onder het flesje


De flesjes daarna verzegeld met wit, zwart en rood kaarsvet:
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218836785
@FlippingCoin het linkerflesje op de laatste afbeelding is van jou
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zondag 21 september 2025 @ 18:29:07 #67
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218836894
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:19 schreef Mikeytt het volgende:
Eerst een beschermde cirkel gemaakt zodat kwade energieën zich niet kunnen vermengen. De omgeving verschoond met witte salie.

Daarna de spreukenflesjes ook verschoond met salie en heilig hout en gevuld met:

flesje 1 voor motivatie van Flippingcoin:
- Lavendel
- grof zout
- 2x amethyst steentjes
- kaneel
- tijm
- laurierblad met zijn sigil

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
super nice


moet ik nu nog iets doen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218837112
quote:
16s.gif Op zondag 21 september 2025 18:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
super nice

moet ik nu nog iets doen?
Je best doen om alles te voltooien wat je moet voltooien.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218837260
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
oh hoe heb je dat gedaan destijds?
Ik was 2e lijns helpdeskmedewerker die computerproblemen bij de gebruikers in het gebouw moest oplossen.
Er was 1 persoon waar echt iedereen een hekel aan had, het was echt een vreselijk mens tegen iedereen, maar ik kon er prima mee opschieten: als je maar gewoon duidelijk en eerlijk bent en af en toe even wat probleempjes oplost die anderen niet zouden verhelpen.
Ze belde weer een keer op, en al mijn collega's: "Ga JIJ mer maar naar toe, wij willen niks met dat mens te maken hebben!"

Ik weet niet meer wat het probleem was, iets grafisch geloof ik waar haar pc al langere tijd problemen mee had.
Pc naar de helpdesk meegenomen en daar aan een monitor geknoopt.
Eerst beetje met de resolutie, kleuren en frequentie enzo zitten kutten, hielp niks.
Drivers vervangen, hielp niks.
Grafische kaart vervangen, hielp niks.
Schone Windows installatie er overheen, hielp niks.
Pffffff, okee? Voeding vervangen omdat het misschien een probleem met de aarding zou kunnen zijn? Hielp niks.
Geheugen en processor vervangen....hielp ook niks.
Godver! Hele fucking moederbord vervangen; het probleem bleef gewoon bestaan.

Toen had ik zoiets van; "Dat ding heeft gewoon door de jaren heen zo veel van haar negatieve uitstraling opgeslurpt dat het nu vervloekt is!"
Ik ben een Master & Teacher in Tera Mai Reiki & Seichem en gaf de pc een behandeling. Ik tekende een reinigend symbool.....de PC resette spontaan.......en alles werkte ineens perfect! _O-

Ik bracht de pc terug en ze vroeg: "Hoe heb je het opgelost? Je collega's hebben er in de loop der tijd al vaker naar gekeken, maar ze konden het nooit oplossen."
- "Ehhh ja nou ja, wat drivertjes opnieuw geïnstalleerd enzo, je kent het wel he."
"En dat konden zij niet eens doen?"
- "Ja nou, ik heb voor de zekerheid ook wat onderdelen vervangen, en ineens deed hij het weer."
pi_218837436
ts is met demonen bezig
pi_218838167
In de foto van mijn hamster heb ik (naast kolder) ook genoeg symboliek verwerkt:

Stenen die bij bepaalde chakra's horen rode agaat en hematiet voor de basischakra (beetje dubbelop), amethist voor een band met Het Hogere, carneool voor de 2e chakra en ik ben ff kwijt wat die laatste is, maar die is voor de hartchakra.

Een potje zout voor reiniging en het pentagram, een vijzel met witte salie voor reiniging, een fles water met bergkristallen om het water meer reinigende kracht te geven, darshan wierook voor reiniging, en deze namen op een papiertje:

Bekijk deze YouTube-video

De Tingsha is normaal gesproken een signaal voor hongerige demonen om wierook en andere verbrande offers op te zuigen, maar heeft inmiddels wel meer functies gekregen.
  zondag 21 september 2025 @ 21:21:34 #72
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218838538
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:29 schreef ToT het volgende:

[..]
Ikzelf heb wel eens spirituele energie gebruikt om ICT-problemen op te lossen, geen gein! _O- Werkte toen feilloos! :D
Sheer willpower bro. Het is allemaal een soort van hetzelfde.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220180111
Ik merk de laatste tijd dat de zegels van spreukenflesjes steeds sneller afbreken. Iemand dezelfde ervaring?

Zal a.s. woensdag weer even naar mijn favoriete spirituele winkel
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220180547
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 21:10 schreef Mikeytt het volgende:
Ik merk de laatste tijd dat de zegels van spreukenflesjes steeds sneller afbreken. Iemand dezelfde ervaring?

Zal a.s. woensdag weer even naar mijn favoriete spirituele winkel
Komt dat niet door jouw masculiene energie misschien?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')